Shlush Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Jeg har da helt glemt å presentere meg selv jeg da Så er vell på tide! Jeg er da Shlush, og har vært her inne en liten stund. Ikke vært overdrevent aktiv men har lest litt i forskjellige tråder Jeg er 1989-modell og er hundegal, og veldig sta! Er eier av dalmatiner hannhunden BH Lovinda's Johnny Cash som er født april 2010 Min første 100% egne hund som brukes til turer, trekk, utstilling og lydighet Vi trener lydighet mot konkurranse. Jeg er interessert i diverse hundesport og lyst til å lære mer her og prøve nye ting! Jeg er ogsa 50% eier av familiehunden Bronto som er en rottweilerhannhund som blir 10 år nå i 2012 Verdens roligste rottweilergutt som tar livet med ro! Han er brukt til tur og familiehund, og trent litt med kun for gøy Bronto kom i hus da jeg var 13 år! Vet ikke hva mer det er å si enn dette Håper å lære mye nytt her på sonen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100007 Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UpToNoGood Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Hei! Kjekt å se deg også her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Hei hå og velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballong Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Hei, velkommen ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Godless Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Hei, og velkommen hit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Heisann! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Velkommen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FranskDogge Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Velkommen Da er vi like gamle Bra det er flere barnebarn enn besteforeldre her inne Jeg undrer hva jeg kan kalle mine hunder siden jeg ikke har startet familie ennå så er de ikke noen familie hunder.. De faller nok mer i kategori Lonely Dog. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Haha, velkommen hit. Tror aldri jeg har presentert meg jeg... mener at man stort sett blir best kjent med folk gjennom diskusjoner og småprat. (eller på fellestreninger) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FranskDogge Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Haha, velkommen hit. Tror aldri jeg har presentert meg jeg... mener at man stort sett blir best kjent med folk gjennom diskusjoner og småprat. (eller på fellestreninger) Eller på Match. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Hei hei :wave: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Velkommen til deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts