Evelzz Skrevet 18. Desember 2011 Rapporter Skrevet 18. Desember 2011 Jeg velger å dra til med noen skikkelige dådyrøyne, siden min hund (ifølge diverse gamle damer) besitter øyne fra djevelen Begge to holder til i Lima, Peru :-) 4 Siter
Renate A Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Skrevet 20. Desember 2011 Mormor og Chicka spiser grillmat :heart: Turbo trener tante (meg) til å gi godbiter...og jeg er veldig godt trent Jeg liker også vaniljeis!! :icecream: Verdens beste Bella med verdens beste blikk, Bella er desverre død nå *savn* Siter
Carro92 Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Skrevet 20. Desember 2011 Taz som baby En Dverg Pinscher valp Anastasia 1 Siter
Aussieglis Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Skrevet 20. Desember 2011 Gimmegimmegimmegimme the snøball! 1 Siter
jeanette-k Skrevet 22. Desember 2011 Rapporter Skrevet 22. Desember 2011 Bono har konstant dådyrøyne, maser til stadighet om noe Siter
Stueloff Skrevet 22. Desember 2011 Rapporter Skrevet 22. Desember 2011 Sølve multitasker - lukter på blomst med dådyrøyne Fantastisk Siter
Evelzz Skrevet 23. Desember 2011 Rapporter Skrevet 23. Desember 2011 Hadde en liten koseprat med han der med djeveløynene (ifølge gammel megge ) her i sted, og jeg må si at jeg synes han er ganske søt til djevel å være altså... Siter
pippin Skrevet 23. Desember 2011 Rapporter Skrevet 23. Desember 2011 Maaaange bedårende blikk her altså! Ikke riktignok min hund dette, men det er de beste dådyrøynene jeg noengang har sett! Kan smelte hva som helst! 3 Siter
soelvd Skrevet 27. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Maaaange bedårende blikk her altså! Ikke riktignok min hund dette, men det er de beste dådyrøynene jeg noengang har sett! Kan smelte hva som helst! åååååååh Siter
Anette Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Maaaange bedårende blikk her altså! Ikke riktignok min hund dette, men det er de beste dådyrøynene jeg noengang har sett! Kan smelte hva som helst! Det er moren til Amiga :D Siter
HeleneFS Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 NEEEEEEEI SJÅ HER DÅ!! EG FANN!! *stolt* 1 Siter
pippin Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Det er moren til Amiga :D Var det?? Hun var jo sååå søt, så ser hvor Amiga har fått søtheten sin fra altså! Hun minnet meg veldig om henne Ble ihvertfall sjarmert i senk Siter
Anette Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Var det?? Hun var jo sååå søt, så ser hvor Amiga har fått søtheten sin fra altså! Hun minnet meg veldig om henne Ble ihvertfall sjarmert i senk Yep, hunden hetter All Trade Stars and Stripes - Sina Siter
pippin Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Sjarmtroll Hun bare sååååå på meg leeenge og nesten forlangte litt kos. Siter
Anette Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Sjarmtroll Hun bare sååååå på meg leeenge og nesten forlangte litt kos. Den egenskapen går i arv 1 Siter
Emilie Skrevet 28. Desember 2011 Rapporter Skrevet 28. Desember 2011 Dette hadde jeg egentlig postet i juletråden, men synes det fortjener en plass her også: ett par, triste stærøyne fra Venus: 1 Siter
TonjeM Skrevet 28. Desember 2011 Rapporter Skrevet 28. Desember 2011 Jeg har feilvare.... Den får bare crazyeyes og rabifisert blikk. Og dette går i arv! Nå har jeg aaawet og naaaawet meg gjennom tråden, men det slår meg at Strider aldri har dådyrøyne han.. han har bare skalaen fra happy-happy til totalt-crazy han visst.. Det nederste bildet av Talli tenker jeg alltid på som "Crazy Mama"-uttrykket (Jeanette kallte bildet i sin tid for "The competent Mom") og akkurat det uttrykket våkner jeg til hver morgen - Strider har akkurat samme fjes han Siter
K9Rex Skrevet 28. Desember 2011 Rapporter Skrevet 28. Desember 2011 Væææær så snill å prøv å ta pinnen fra meg! 4 Siter
Recommended Posts