MegaMarie Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Æsj, jeg gjør ikke dette lett for meg selv, sitter å vurderer hvem jeg hadde valgt selv hvis om atte Men ja.. Jeg har nok falt litt for Asha Misunnelig på at du bare kan plukke deg opp en deilig liten valpeklump som lukter deilig valpelukt og kosemose med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Misunnelig på at du bare kan plukke deg opp en deilig liten valpeklump som lukter deilig valpelukt og kosemose med Kan informere om at de i dag lukter tiss og bæsj, ergo de får vel snart sitt første bad.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Asha og Tyrion er de som skiller seg ut for meg Enig. Tyron er nydelig! Men er svak for den lange og rufsete pelsen og hadde, utseendemessig, gaatt for den med mest pels 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Alle er jo veldig søte, men jeg falt litt for Dany jeg da på de siste bildene, men aner ikke hvorfor (kan navnet ha noe med det å gjøre tru) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Tyrion... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Jeg liker Tyrion og Dany aller best De tiltalte meg mest på de oppstillingsbildene over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Så søte små Herlige video av en søt liten lykkepille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Også små gleder for oppdrettere med krypt på linjene: Jeg er ganske sikker på at jeg har kjent 4 stener på gutta alt Smått er det, men godt på vei. Får håpe det fortsetter hele veien ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 For meg er det Tyrion som skiller seg ut, kanskje mest fordi han ser så framifrå ut på alle bilder. Og så liker jeg Meera best av tispene på oppstillingsbildene, hun ser skikkelig ut som jenta i vinden med den freske halen og litt sånn "gi meg daaa!"-trynet. Gleder meg veldig til å se dem live og ta litt på dem, bildene sier egentlig ikke så mye når de er så små. I dag er det bare 1 uke til vi kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Fine sjokoladeklumper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Det er helt normalt å ha alene tid på kjøkkenbenken. Er det ikke? Blaze har slitt seg helt ut med å leke, passe på og sykkeltur i dag. Er ikke lett å være Bestemor Og fra nå av er det jeans og sko inne, det er det som tåler bebis nåler best Og ikke tettsittende klær, for da klyper de. Lurer på om noen har arvet Pinky and The Brain egenskapene til Blaze og Talli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Omg, de er så søte nå. Rette alderen Ser ut som en gjeng med bjørnebebiser hele gjengen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Jeg har allerede Tinka, så jeg trenger ikke enda en hund som går på kjøkkenbenkene. *forskrekket over uvanene valpene lærer av oppdretter* :lol: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Tråden er veldig romantisk for tiden altså, ser ut som dere koser dere fælt Nå begynner virkelig den morsomme perioden (Jeg holder meg egentlig litt unna da, for jeg blir så valpesyk. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Jeg håper Tyrion blir langhåret jeg, det hadde vært såå kult! Og at han blir en sonishund, så vi får masse bilder. (Og at han beholder navnet sitt så klart.) Nå blir det spennende fremover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Synes Ingvild kan velge tyrion Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 (endret) Synes Ingvild kan velge tyrion Det er ingen som får "velge" hos meg Altså de får komme med ønsker, men i bunn og grunn så soterer jeg hvem som går hvor. Endret 28. Mars 2012 av Jonna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Er fortsatt svak for Tyrion jeg altså... Det er noe med den karen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Da håper jeg du finner ut at tyrion og Ingvild er en god match Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Tråden er veldig romantisk for tiden altså, ser ut som dere koser dere fælt Nå begynner virkelig den morsomme perioden (Jeg holder meg egentlig litt unna da, for jeg blir så valpesyk. ) Sukk.. samme her.. synes de småttingene er såå fine altså. Det er helt normalt å ha alene tid på kjøkkenbenken. Er det ikke? Basenji anyone? Jeg begynner å innse at i dette kullet er det mye lugubert med altså - her er det basenji og mini-briarder mens hele gjengen så mistenkelig ut som labrador-valper...! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 De er sikkert egentlig doodla med noe tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Jeg har tullet med Shelpie før da Det kan jo forklare pelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2012 de passer ikke helt tema musikken sin enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2012 Haha, jeg døør! "Fy flaten, det var dritlangt ned, ass! Jeg er kreisi, jeg tar'n med rulling!" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2012 De var jo bare helt bedårende! Spent på hvem som blir Ingvild sin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts