Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes kull III

Recommended Posts

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei folkens Da her jeg lest hele tråden, *puh* den var lang Jeg har herved meldt meg inn i sonen, måtte jo det siden det er jeg som skal ha Meera Gleder seg!!

Noen har spåkuler - jeg er sanndrømt. Og jeg drømte om Tallis fødsel i natt. Først kom det fire valper i en lett og fin fødsel, med korte mellomrom. Deretter stoppet ting litt opp. Jeg var fødse

Jeg har sett inn i krystallkulen min, og har følgende melding å komme med: Talli slår på stortrommen denne gangen hun, etter julens hyppige hyrdestunder, så det kommer hele åtte valper. Seks av disse

Skrevet

Har du fotoapparat i nærheten Jeanette? Jeg bare lurte altså. :innocent:

Har det, men kabelen ligger nede. Og hun vil bære med seg valpen om jeg går :P

Skrevet

Helt utrolig at dette kan være så spennende. Jeg skulka siste halvdel av skolen i dag for å få gjort div greier før jobb, men i stedet sitter jeg her og trykker f5! :frantics:

Skrevet

Jeg tror jammen meg at Talli har mer press på seg enn hva Kronprinsesse Victoria hadde. :lol:

Ærlig talt, dette er da mye mer spennende :aww:

kl.1520 .- tispe 213 gram, livlig og spiser alt. Kallenavn: Asha

Jey :bananas:

Jeg skal ikke ha valp engang, og jeg sitter og f5-er :rofl: Spennende :jump:

Skrevet

Heia tispene! :D

Mamma, som faktisk får updates av meg på melding og er veldig interessert, til tross for sine store motsigelser på mitt valg om å anskaffe meg hund nummer to, er nysgjerrig på fargen på valpene!

Regner med de alle er sjokoladebrune eller røde så langt :) Kan du skille rød og sjokolade fra hverandre så tidlig?

• Like 2

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Australian shepherd = aussie, er en amerikansk rase. Blir ikke inkludert i de australske gjeterhundene. @indie; om du er interessert så arrangerer klubben for australske gjeterhunder (ANG) rallykonkurranse i pinsen, på Galterud. Der dukker det opp cattledogs og kelpie iaf
    • Kromfohrlander er vell mere terrier. Er dem enkle hunder? Kooiker er vell en spaniel. Må dem da brukes til jakt?
    • Er det noen som har kjennskap til dem? Virker de som all right hunder med bra gemytt? Noen issus på dem? . Er de to rasene ganske like? Er dem litt som poteten som kan brukes til alt?
    • Med ausse, mener du da australsk gjeterhund? I Norge finner vi australsk kelpie, working kelpie, australsk gjeterhund og australsk cattledog. I tillegg er australsk gjeterhund delt i show- og arbeidslinjer. Alle er gjeterhunder med litt forskjellig opprinnelse og bruksområder. Den beste måten å finne informasjon om en rase på er å sjekke raseklubben i hjemlandet dens.  Begge kelpierasene vil jeg si er en del mer energisk og både fysisk og mentalt mer krevende enn australsk gjeterhund. Working kelpie mer enn australsk kelpie. Australsk gjeterhund er mildere og mer brukt som familiehund, men krever fortsatt en del aktivisering.
    • Ja og nei. De har medfødte instinkter, men de lærer masse kommunikasjon de første 8-10 ukene i valpekassa med mor og søsken. Etter det er det også viktig med sosialisering med voksne, trygge hunder som viser dem hva som er normal oppførsel.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...