Guest Jonna Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Ikke noe action i kveld så langt, men MYE pesing og klenging. Nå skal jeg se Glee sesong 1 så skal vi se om det blir omgjort til ett Glee kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Jeg håper på to ting. 1) At det ikke fødes om natten, for da får ikke jeg fulgt med 2) At det ikke blir Glee kull siden jeg aldri har sett så mye som en episode en gang og jeg har allerede sett dem for meg som små drager Men sånn alt i alt er jeg lykkelig bare det blir sunne og friske valper og at alt går bra for mor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Jeg må inn å se her hele tiden! Blir snart gaaal! F5 F5 F5! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Nei nei Talli må føde i natt hun eller senest i morgen kveld ellers får jo ikke jeg fulgt med for skal jo på jobb natt til onsdag og da får jeg ikke fulgt med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sillychampion Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Ønsker Talli masse masse lykke til! Skøy å følge med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Spennende! 7 valper, 3 tisper og 4 hanner sier spåkula mi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Det begynner klokka tre i natt, og det blir faktisk fire hanner og fire tisper. Jeg ser til og med i glasskulen min at seks av dem får titler (klarer ikke å se hvilke titler det er). De to andre blir høyt elskede familiemedlemmer og turkamerater hos aktive familier. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Nei nei Talli må føde i natt hun eller senest i morgen kveld ellers får jo ikke jeg fulgt med for skal jo på jobb natt til onsdag og da får jeg ikke fulgt med Nei der kan du se, noen er jo oppe om natten også hehe Jeg tar sjansen og kaster inn håndklet, så får jeg se hva som står på nett når kl ringer i morgen. Kanskje hun drøyer en stund til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Gå å legg dere, jeg skal det snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Jeg tror valpene skynder seg å komme ut før skuddår for å flest mulig 'ekte' bursdager med tilhørende vafler, griseører, hundekaker, nye leker, og party Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Jeg tror valpene skynder seg å komme ut før skuddår for å flest mulig 'ekte' bursdager med tilhørende vafler, griseører, hundekaker, nye leker, og party Det tror jeg også! Derfor er det faktisk et sjansespill å gå og legge seg.. men blir vel til at man legger seg allikevel. Forøvrig føler jeg på meg at her blir det 4 tisper og 2 hanner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Driver Talli med gå-sakte-aksjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 5 tisper, 2 hanner. Bare for å gå litt mot strømmen her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 36,6 nå, så jeg tipper det går 12 timer til jeg, iallefall Så nå går vi i legger oss og hviler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Jeg sier at det skal komme 6 tisper og 2 hanner, jeg. Det er nemlig egg inni der som man ikke ser på røntgen. Så to er dragevalper Dette er så spennende! Spesielt siden jeg skal knipe på ekornbarn når Ingvild får akkurat den kelpien hun har drømt om! Det bestemmer jeg, for tenk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Så spennende! Lykke til med fødsel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Jeg er ikke sikker på hva som er mest givende - vente seg gjennom en oppblokking, se maling tørke eller studere gresset gro. Og til Marianne og andre som vil ha drager og ikke Glee - Sue Sylvester slår meg som ei real drage! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2012 Æsj, jeg som hadde håpa på litt action her inne, men så er det ikke skjedd noe Ikke en eneste søt og gal kelpievalpis TregeTalli! Skjønner ikke hvorfor jeg er så utåmodig sådan Men gleder meg til å følge med på kullet Oppvarming til jeg selv skal ha en gal kelpis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Taaaaaalli!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Våknet klokken 2 i natt for å sjekke. Nada. Våknet klokken 05. Nada. Måtte sjekke nå før jobb, nada. Men på jobb! Da skjer det! Endelig litt underholdning på jobben (jeg skal nemlig sitte på en kjedelig plass hvor det ikke skjer noe!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Samme her, våknet i halv to tiden at jeg måtte på tåan og gikk inn for å sjekke ståa. Så ti på halv seks, ingen ting da heller. Vel da får man komme seg på jobb og fortsette spenningen der Og til Stine ang drage så vet jeg ikke hvem han fyren er, men fikk noen bilder av ham allikevel dragebilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 En strålende og produktiv formiddag ønsker jeg Tallihunden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Fortsatt lav temp siden sist. 36.8. Laveste målt 36.6. Men dette tar tid Zzzzz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Detta gikk treigt... Tror hun er gått i små streik jeg hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Hmm, ingen bebisser ennå kjedeliiig. Heiaheiaheia Talli Stakkar de gærningene som skal ha gærning valp. Tenk som vi andre sitter i spenning å venter, de må jo være enda mer spente, å det går nesten ikke an tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts