Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes kull III


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei folkens Da her jeg lest hele tråden, *puh* den var lang Jeg har herved meldt meg inn i sonen, måtte jo det siden det er jeg som skal ha Meera Gleder seg!!

Noen har spåkuler - jeg er sanndrømt. Og jeg drømte om Tallis fødsel i natt. Først kom det fire valper i en lett og fin fødsel, med korte mellomrom. Deretter stoppet ting litt opp. Jeg var fødse

Jeg har sett inn i krystallkulen min, og har følgende melding å komme med: Talli slår på stortrommen denne gangen hun, etter julens hyppige hyrdestunder, så det kommer hele åtte valper. Seks av disse

Wow.. skal ikke gi meg i kast med skyggetolkningen men så mange! Hvor mange valper "trenger" du?

Kjempefornuftig at du forsøker å ta barselpermisjon fra fredag tenker jeg.. Så gøy at det kommer en ny batch terrorister snart da! Dette er kosetråden min altså! (og det er deilig å ikke skulle vente på valp, sist tror jeg at det gikk med år av mitt liv i bare vente-slitasje!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow.. skal ikke gi meg i kast med skyggetolkningen men så mange! Hvor mange valper "trenger" du?

Kjempefornuftig at du forsøker å ta barselpermisjon fra fredag tenker jeg.. Så gøy at det kommer en ny batch terrorister snart da! Dette er kosetråden min altså! (og det er deilig å ikke skulle vente på valp, sist tror jeg at det gikk med år av mitt liv i bare vente-slitasje!)

:lol: Jeg syns 5-6 stk holder sånn med tanke på oppfølging og komme "rundt" alle valpene.

Har forresten akkurat nok navn jo :P

DeepEyes Song Of Ice and Fire I I I (tan farget eller tispe, kan også brukes på hannhund)

DeepEyes Game Of Thrones I I I (hannhund)

DeepEyes Clash Of Kings I I I (hannhund)

DeepEyes Feast For Crows I I I (tispe/hannhund)

DeepEyes Dance With Dragons I I I (tispe)

DeepEyes Winds Of Winter I I I (tispe/hannhund)

DeepEyes Dream Of Spring I I I (tispe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

moro med røntgen :)

Denali skal imidlertid få ha forundringspakka si ifred, så jeg må bare vente til de kommer ut for å telle

Ser 6 valper jeg også på bildet ditt, ved å merke så måtte jeg ta opp det største bildet fra bloggen for å finne nr. 6 :P

Jeg begynnte min oppdretter karriere med to keisersnitt og holdt på å miste tispen andre gangen og mistet hele kullet. Så jeg er litt kontroll freak :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynnte min oppdretter karriere med to keisersnitt og holdt på å miste tispen andre gangen og mistet hele kullet. Så jeg er litt kontroll freak :P

Det forstår jeg godt med den starten!

Jeg har en god del kattekull bak meg, og noen vanskelige fødsler har det blitt. Men har holdt med 1 keisersnitt pga døde kattunger. Så håper hellet holder også på hundesiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha denne stopper ikke å spise. Det er det alltid plass til og hun mener fortsatt jeg gir henne for lite mat.

Sist hun føde så kunne hun spise både før, under og etter fødselen også, det spilte ingen rolle :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt i orden :) Noen som vil stå frem med at de står på lista? :twitch:

Nysgjerrigper på loftet! :lol:

Jeg er en av de ihvertfall :icon_redface:

Og jeg som ikke hadde tenkt til å si noe heller :pinch: . For mye kan skje og det blir liksom enda mer virkelig hvis jeg skriver det. Er så spent at jeg på en måte er glad jeg skal på kurs i helgen, men samtidig er det fryktelig dumt å ha mer fokus på mobilen :whistle:

Her krysses det poter og det som er for at det kommer en valp hit, og i mellomtiden er det bare å vente og håpe på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke peiling på dette i det heletatt,men tegnet det jeg så bare sånn for morroskyld :)

dscf4564.jpg

Haha, super morsomme tegninger :lol: Jeg også syns det var en masse bein helt der nede du har skrevet et spørsmålstegn, og skjønner ikke hvem eller hva de hører til :P

Jeg er også en av de på listen :ahappy:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...