Snøfrost Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Talli må jeg si at virkelig skjuler de valpene godt! Ser jo på siste bildeserie at det har skjedd noe med buklinja (flankene sees ikke så godt i det perspektivet), men hadde aldri tenkt at hun var drektig hvis jeg bare tilfeldigvis hadde møtt på henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Jeg synes hun ser rundere ut. Men er det meg eller har hun vokst voldsomt på bare en uke?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Altså jeg trenger ikke flere enn 6 valper *ler* Jeg kan helt ærlig ikke huske helt hvordan hun så ut i fjor. Bare vet at det var mange som tittet to ganger om hun var drektig eller ikke. Vi var på Sølen uke 6-7. Hva du trenger og hva du får er sjeldent det samme Men hun er litt større enn forrige gang altså *være sta!* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Talli må jeg si at virkelig skjuler de valpene godt! Ser jo på siste bildeserie at det har skjedd noe med buklinja (flankene sees ikke så godt i det perspektivet), men hadde aldri tenkt at hun var drektig hvis jeg bare tilfeldigvis hadde møtt på henne Prøve litt andre perspektiv da Jeg synes hun ser rundere ut. Men er det meg eller har hun vokst voldsomt på bare en uke?? Jo hun har vokst endel denne uken. Hva du trenger og hva du får er sjeldent det samme Men hun er litt større enn forrige gang altså *være sta!* Vanskelig du er da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Vanskelig du er da Jeg nei? I'm easy like a sunday morning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Jeg ser en mage! Spent på hvor mange fantastiske ekorn som gjemmer seg der inne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 JEG synes hun ser mye tjukkere ut enn sist, jeg. Så jeg synes at det skal komme minst en valp til. I alle fall en valp til Marie og en til Ingvild, så jeg kan få mosekose ekornbarn jeg og *ego* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Må bare vise bildet Tatijana laget for meg på FB. Talli 1 uke og 6 uker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Ja, hun er jo definitivt drektig! Men å tippe antall valper er nesten helt umulig. Syns i grunnen at det foreløpig ser ganske likt ut som forrige gang, jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Jeg husker godt Talli på Sølen 2010, og hun verken så ut eller oppførte seg spesielt drektig, hehe. Men nå er det veldig spennende å se hvor mye buken har falt, hun er ikke opptrukken lenger og ser litt tung ut. Fint å høre at hun begynner å få mat i henhold til tilstanden sin, gravide damer skal ikke behøve å holde superslankformen, så lenge de fortsatt er sunne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Jeg husker godt Talli på Sølen 2010, og hun verken så ut eller oppførte seg spesielt drektig, hehe. Men nå er det veldig spennende å se hvor mye buken har falt, hun er ikke opptrukken lenger og ser litt tung ut. Fint å høre at hun begynner å få mat i henhold til tilstanden sin, gravide damer skal ikke behøve å holde superslankformen, så lenge de fortsatt er sunne. Jeg husker Talli som kjempe drektig på Sølen. Iallefall i oppførsel, ikke orket hun trene og på tur gikk hun bare i bena mine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Jeg husker Talli som kjempe drektig på Sølen. Iallefall i oppførsel, ikke orket hun trene og på tur gikk hun bare i bena mine. Hehe, jeg er nok fortsatt litt rysta over det der hoppet over hinderet med magen hengende igjen på andre siden, og den mildt sagt elleville hilsinga oppi alle stoler, tilsynelatende lite påvirka av drektigheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Artig å følge med på bildene, og jeg er som dere superspent på hvor mange småtroll som gjemmer seg der inne Har noen bilder fra opptreden dere gjorde på Sølen det året, men ingen av de der hun prøvde seg på hinderet hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Har noen bilder fra opptreden dere gjorde på Sølen det året, men ingen av de der hun prøvde seg på hinderet hehe Det var uansett Blaze som "opptrådde". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Det var uansett Blaze som "opptrådde". Stemmer det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Det var uansett Blaze som "opptrådde". Det jeg mente var at jeg har bilder av dem begge, men ikke da hun forsøkte seg på hinderet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Det jeg mente var at jeg har bilder av dem begge, men ikke da hun forsøkte seg på hinderet Nå ble jeg litt nyfiken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Det jeg mente var at jeg har bilder av dem begge, men ikke da hun forsøkte seg på hinderet Haha, nei, det kom som et sjokk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 (endret) Nå ble jeg litt nyfiken Hehe Jeg knispet litt her og der, og fikk med meg litt kelpiser i alle retninger. Men eneste grunnen til at jeg ikke har sendt deg over noen er fordi det stort sett var i-farta-bilder som ikke var noe å skryte av Fine hunder men ikke så fine bilder hehe Edit: Nei vet du, det var bare fra "opptreden" deres. Jeg var sikker på at jeg hadde fått knipset av Talli også ,men da var det bare jeg som husket bilder i hodet Endret 5. Februar 2012 av LXT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Hmmm.. synes hun ser mye mer drektig ut enn forrige gang jeg - og det har kommet denne siste uka! Hva har hun inni der- supervalper? Dritspennende rett og slett dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Kommer bare ikke over de nussene hennes som popper ut her og der i pelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Vi gleder oss til halvsøsken og flere kelpiehistorier og kliss på sonen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Jeg synes hun ser større ut enn sist. Så det kommer i hvert fall like mange! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Jeg husker Talli som kjempe drektig på Sølen. Iallefall i oppførsel, ikke orket hun trene og på tur gikk hun bare i bena mine. Haha og alle bare flira av deg som syntes hun var så kjempedrektig. Eneste du kunne se var litt mindre pels på magen og litt mer pupper Og passgang da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Jeg synes hun ser større ut enn sist. Så det kommer i hvert fall like mange! Nå lurer jeg på om det kommer flere enn sist. Hun har økt 10 cm siden forje mandag. Og ja jeg har kontroll målt meg selv Syns hun så ut som ett berg når jeg kom hjem nå og når jeg skulle løfte henne så var jo det som bly! Kommer bare ikke over de nussene hennes som popper ut her og der i pelsen er en grunn til at hun må løpe rundt i sparkebukse ute. Hun har pupper som ikke kan bommes på iallefall, flere er på str med tommelen min i bredde. Haha og alle bare flira av deg som syntes hun var så kjempedrektig. Eneste du kunne se var litt mindre pels på magen og litt mer pupper Og passgang da Hun var jo det da Det var jo 6 stk der! *flirer* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts