Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp! Hvilket julekortbilde skal jeg bruke?


Ingvild
 Share

  

42 stemmer

  1. 1. Hvilket bilde skal jeg bruke?

    • Bilde 1
      0
    • Bilde 2
      0
    • Bilde 3
      0
    • Bilde 4
      42


Recommended Posts

I år har jeg bestemt meg for at Tinka og jeg skal sende julekort til den nærmeste slekta - det vil si mamma&pappa, søster&kjæresten, onkel, mormor&morfar og onkel, tante og søskenbarna mine. I dag fikk jeg tatt noen bilder, men min stakkars kamerat var ikke helt komfortabel med bruken av manuell fokus, så en del av bildene ble rett og slett for dårlige til å brukes. Nå står jeg igjen med fire bilder, og jeg trenger hjelp til å velge hvilket jeg skal sende ut!

Bilde 1:

Dette er på mange måter det som virker mest naturlig å sende ut. Men bikkja ser jo ut som om hun holder på å kjede seg i hjel - det er sjelden jeg har sett henne mer tafatt og livløs på bilder, liksom. :lol:

6441552251_7b00e3f146_z.jpg

Bilde 2:

Dette er fint av meg, og bikkja er forsåvidt ordentlig med, selv om hun ikke er i fokus. Jeg tenker å lage julekortene online på fotoknudsen.no, og da har jeg mulighet til å velge design som gjør det mulig å legge to bilder i julekortet - og da kan jo det andre bildet være et portrettbilde av bare Tinka. Uansett er jo dette et julekort som går til familien, og da trenger ikke HUNDEN å stå i fokus på samme måte som om jeg skulle sendt julekort bare til oppdretter og en haug hundevenner. Dette resonnementet gjelder forøvrig for de to neste bildene også!

6441552837_459e61bc37_z.jpg

Bilde 3:

Dette er også fint av meg, og her er Tinka i fokus også, men så ser hun ikke i kamera, da.

6441553381_9dd1bd5291_z.jpg

Bilde 4:

Dette syns jeg er koselig på sin måte, også viser det forholdet mellom oss - jeg er veldig glad i henne, hun syns det er greiest å ha litt avstand, men er allikevel opptatt av å følge med på hva jeg gjør. :lol:

Men det irriterer meg litt at i alle fall ikke hele hodet mitt ble med på bildet.

6441553975_62a6dfd684_z.jpg

Hva føler dere er det mest naturlige bildet å bruke som julekortbilde? Stem og si din mening. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...