Gå til innhold
Hundesonen.no

D4A bildetråd!


Ane
 Share

Recommended Posts

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg så gjennom alle på nettsiden til Pippin, og stoppa opp på den ene shibaen og bare "DANG, den var fin!" og så kjente jeg igjen dressbuksa, og skjønte at det var mitt eget knertmonster!

Fine bilder Blondie og Marie skiller seg ut i mengden, ikke rart de vant

Damn. Hun var digg. Kan jeg faa kontaktinfoen hennes?

Lill: jeg syntes det var fine bilder jeg :) Mulig et kritisk fotografmenneske ikke syntes det, men jeg er r..va på å ta bilder selv så jeg likte dem :) Lille Mocca-bønne står som en påle, Hottie noe mer krøkete, men hun er IKKE lett å få strukket ut (for det er jo så innmari kaldt her i Norge), men bevegelsesbildet viser at hun kan hvis hun vil og handler vil :D Så hvis ikke Marie er helt skremt av bite-hode eier og "vanskelig" hund skal hun få vise henne mer. BTW: jeg målte henne igjen og hun er faktisk ikke for kort i ryggen om man skal pirke. Standarden sier kroppslengde fra skulderblad til sittebensknute omtrent lik mankehøyde, vi målte manke til hofteknøl i lengden. Men visuellt kan hun nok se hakket kortere ut enn mange andre.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill: jeg syntes det var fine bilder jeg :) Mulig et kritisk fotografmenneske ikke syntes det, men jeg er r..va på å ta bilder selv så jeg likte dem :) Lille Mocca-bønne står som en påle, Hottie noe mer krøkete, men hun er IKKE lett å få strukket ut (for det er jo så innmari kaldt her i Norge), men bevegelsesbildet viser at hun kan hvis hun vil og handler vil :D Så hvis ikke Marie er helt skremt av bite-hode eier og "vanskelig" hund skal hun få vise henne mer. BTW: jeg målte henne igjen og hun er faktisk ikke for kort i ryggen om man skal pirke. Standarden sier kroppslengde fra skulderblad til sittebensknute omtrent lik mankehøyde, vi målte manke til hofteknøl i lengden. Men visuellt kan hun nok se hakket kortere ut enn mange andre.

Jeg liker Mocca-bønna di jeg altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, født i 06. Moren hans er etter korthår. http://ddpozwy746ijz...szw530h275_.jpg

Pff, går da fly :) Kom flere oppdrettere/eiere nordifra :ahappy:

Åh,kanskje lyset som lurte meg,fordi han så litt grå rundt snuta :) Fin var han da!

Ja,så det på bildene. Må vel planlegge bedre neste gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver meg gjerne igjen, Kristin! Jeg merket svært lite av hodebitingen :P Også har jeg lært at lille korte må være i bevegelse mens de andre får skrevet kritikken sin. Det var nemlig litt teit at man måtte løpe etter å ha stått så mye i ro, mente hun.

Å så bra, for jeg var jo litt "dum", Margrete og Lill måtte klistre lapp over truten min :lol:

Ro-trening er teit, med mindre man ligger godt innpakket i et pelspledd :D

Jeg har bilder av de fleste Colliene, https://www.facebook...66815255&type=3 Mangler noen veteraner.

Jeg tok meg den frihet å tagge meg selv og Hottie's oppdretter, håper det var ok :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble blå denne gangen. Skjønte ikke kritikken, så vet ikke hva dommeren trakk for.

Det er litt kjipt.. Men om det er noen "trøst" så var det mange som hadde det på samme måten dagen før med de franske (samme dommer). Neste gang tenker jeg det er fine Nomis tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt kjipt.. Men om det er noen "trøst" så var det mange som hadde det på samme måten dagen før med de franske (samme dommer). Neste gang tenker jeg det er fine Nomis tur :)

Ja, jeg hørte det var likt dagen før på de franske. Åh takk, vi får bare fortsette å prøve :)

det var jo veldig mange av bulldogene som gikk ut med blå da, virket som om dommeren var veldig kritisk ja

Ja, det var mange bulldogger som gikk ut med blå, så selv om det var litt kjedelig tar vi det ikke såå tungt. Det var mange bulldogger og hard konkurranse så. Skulle bare ønske skjønte jeg kritikken hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...