Gå til innhold
Hundesonen.no

Photoshoot med Montien


soelvd
 Share

Recommended Posts

Haha, såååå søt, lille hoppeMonti! :D

Jeg hadde ikke lagt merke til teksten om du ikke sa det! :lol:

Haha, men la ikke du merke til det så hadde det vært neon andre :D

Så fin han er :wub:

Kan ikke si meg noe annet enn enig. Alt annet ville vært reinspille løgn :wub:

Jeg liker at han har gylden pels, jeg, og ikke sånn hvit som alle goldener har om dagen. :)

Enig, så enig! Og han blir jo enda en del mørkere:) Han var mørkest i kullet, kanskje han blir like mørk som mammaen?

8027_view.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, se på han aa :wub: Ikke noe særlig nydelig, eller noe. Neeeida :wub:

Nei, han er ikke spesielt fin :D

Så herlig han ser ut :wub: Uproblematisk, liten valp! Også så klok han ser ut, og lære villig! Det klør i fingrene etter å trene han når jeg ser på bildene! Gleder meg til valp selv :ahappy:

Uproblematisk som i ikke aggressiv og sånn - ja! Uproblematisk som i tisser alltid ute, biter aldri, ødelegger ingenting? Absolutt ikke :D Det er fantastisk å trene valp. Så nysgjerrig, så lyst til å finne ut hva dette er. Halen går i 120 hele tiden.. :)

Skikkelig gyldne goldner er penest :wub: ellers må jeg si at jeg har megalyst til å bare løfte han opp og kosemose på han :D

Bare å komme det :-D

Så herlig liten tullegutt. Lyser hyss ut av øynene hans :D:wub:

Hehe, spot on :-)

Han er til å spise opp, så søt er han :icecream: :wub:

Nå må du nok stille deg bakerst i køen, bak alle de som vil kosemose altså. Og kommer det flere som vil kosemose må du bak de og.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søøøt :wub:

Må bare legge inn ett bilde av en jakt-golden vi passet i sommer. Kanskje han blir sånn?? :wub:

minsket19-2-1.jpg

SÅ nydelig! Hvor kommer han fra? Han hadde utrolig like ansiktstrekk som Monti. Blir han sånn kommer jeg til å bli veldig, veldig glad! :D Ikke det at han ikke blir den nydeligste hunden noen sinne uansett altså :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du.. det er noe som heter "for søtt". Jeg døde nesten av "naaaaaaw"-faktoren, farlig farlig :P

Men bildet av mammaen hans, er hun bare veldig mørk rød eller er det en del svart i henne også (så nesten sånn ut på kroppen)? Hver gang noen forteller meg at de har golden så må jeg spørre om den er hvit eller faktisk golden.. har enda ikke møtt en eneste som har sagt at den er golden. Trasig, for de er jo så flotte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du.. det er noe som heter "for søtt". Jeg døde nesten av "naaaaaaw"-faktoren, farlig farlig :P

Men bildet av mammaen hans, er hun bare veldig mørk rød eller er det en del svart i henne også (så nesten sånn ut på kroppen)? Hver gang noen forteller meg at de har golden så må jeg spørre om den er hvit eller faktisk golden.. har enda ikke møtt en eneste som har sagt at den er golden. Trasig, for de er jo så flotte.

Haha, jeg synes det er morsomt å være ute blant folk med han. Uansett hvor jeg går hører jeg "naaaaaw", eller SER at folk sier det når de kjører forbi. Kjempemorsomt. :D

Ang fargene så vet jeg ikke, du kan jo ta en titt her og se om det hjelper deg: http://www.solsvingen.no/default.aspx?page=9410

Uansett, helt enig. Jeg er som regel overrasket om jeg ser en golden med antydninger til å være gold, jeg. Og det er veldig, veldig få som tipper at Monti er en golden, de tror det er en labb pga fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ nydelig! Hvor kommer han fra? Han hadde utrolig like ansiktstrekk som Monti. Blir han sånn kommer jeg til å bli veldig, veldig glad! :D Ikke det at han ikke blir den nydeligste hunden noen sinne uansett altså :-P

Vet dessverre ikke hvor han er ifra, men ikke Norge iallefall..

Blir han sånn eller noe i nærheten, kommer jeg og kidnapper Monti :P:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dessverre ikke hvor han er ifra, men ikke Norge iallefall..

Blir han sånn eller noe i nærheten, kommer jeg og kidnapper Monti :P:wub:

Æh, da blir dette siste bildespammen, fra nå av skal vi sitte inne og gjemme vakre vidunderet :D Neida. Han blir nok myye mørkere. Han er mørkere allerede, synes jeg. Men jeg synes at ansiktstrekkene var slående like, har enda til gode å se en jaktgolden som ser SÅ lik ut. Hadde noen vist meg bilde av Monti nå og sagt at det der var Monti som voksen (med unntak av fargen) ville jeg ikke bli overrasket. Men blir han halvparten så vakker som han der er jeg godt fornøyd :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Jeg legger alltid merke til sånn tekst. Har jo tatt endel bilder med tv i bakgrunn, og det er mye sært som har dukka opp. :lol:

Nydelig liten tass! Syntes mamsen var veldig vakker også. Sånn golden skal se ut, syntes jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...