Gå til innhold
Hundesonen.no

BOT og størrelser


Mailin
 Share

Recommended Posts

Synes det stemte bra da jeg kjøpte til Arn for noen år siden. Skal du bestille fra Canis? Jeg tenkte å kjøpe til Eine, kanskje vi kunne bestilt sammen?

Skal ha det tynne og det har ikke canis.. vet ikke helt hvor jeg skal bestille fra, blir vel der jeg finner alle størrelsene tenker jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha det tynne og det har ikke canis.. vet ikke helt hvor jeg skal bestille fra, blir vel der jeg finner alle størrelsene tenker jeg ;-)

Er det "Nettdekken" på denne siden som er det tynne dekkenet?

Ja det er nettdekkenet som er det tynne. Jeg bestilte i sommer til GG og da sjekket jeg ALLE hjemmesidene jeg fant som solgte dette, selfølgelig ute etter det billigste, og havnet hos Rodeo.no, god kundeservic, rask levering i tillegg til billigst :D

Jeg bestilte str.70 og han er ca 68, den er helt fin når han står og går, men han liker å krølle seg sammen når han sover og da blir den veldig stram i rygglinja så den dras opp/bak i halsen, han skulle hatt en str. større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte det etter anbefaling pga langvarig ryggbetennelse på GG, og vi merket raskere bedring etter å ha brukt den en mnd i forhold til 2 mnd'r på medisin. Nå er han snart friskemeldt men vi merker forskjell på gangarten og humøret hans om vi ikke har brukt BOT på noen dager, han passer selv i sakte gange om han ikke har brukt dekkenet på noen dager. Vi har nettdekkenet s han sover med det på natten og har det på 1-2 timer etter lengere turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både det "tynne" og det "tykke" BOT dekkenet, og størrelsesmessig er de like - jeg liker dog det tynne best, synes det sitter bedre inn til kroppen, det liksom former seg bedre etter kroppen, hvis du skjønner... Bare vær litt obs på halefestet til din hund, dvs at hvis du har en hund med lavt halefeste og du vil bruke "hullet" :P , så bestill gjerne et dekken som er èn eller to størrelser lengere enn rygglengden.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...