Cattn Skrevet 14. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2011 Her har dere kattene mine! Ikke de beste bildene men dog... Aslan som er beige og nyyydelig! Største kosetrynet man faktisk kan få tak i og en masekopp uten like! Han er 6 mnd gammel (Tror jeg) Men er såå herlig! Og det kjekkeste han vet er pappesker! Blue Eye.. Eller Bluey som jeg sier er hel hvit og har blå øyne.. Han er 12 uker og jeg hentet han i dag, så han vet jeg ikke så veldig mye om enda.. Hehe.. 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 14. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2011 For noen sjarmiser! Bluey kan vel få det som han vil med det blikket! Siter
Cattn Skrevet 14. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2011 For noen sjarmiser! Bluey kan vel få det som han vil med det blikket! Tror nok det etterhvert ja Håper han beholder de blå øynene Siter
Cattn Skrevet 15. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Oktober 2011 Fine! Aslan er så fint navn Helt enig! Også har han så sinnsyk beinstamme, så Synnøve foreslo navnet.. Og jeg konkluderte med at han er en Aslan.. Spesielt etter at han reagerte FØRSTE gang jeg sa det til han Veldig fine begge to Tusen takk Siter
mushi Skrevet 15. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2011 Tror nok det etterhvert ja Håper han beholder de blå øynene Er han 12 uker vil han beholde de Det er utrolig mye artigere med to katter enn en, gratulerer med den nye, de var veldig pene Siter
Cattn Skrevet 15. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Oktober 2011 Tusen takk alle! Er så enig.. Takk for svar om øynene Muchi! Nåå er neste steg å få Storebror Aslan til å leke litt roligere med Bluey.. Hehe.. Siter
MegaMarie Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2011 Nydelige Puseunger er bare bedårende Siter
Cattn Skrevet 18. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2011 Nydelige Puseunger er bare bedårende Helt enig! MEn herreguuud så jeg gleder meg til den dagen jeg vet det snart kommer en valp inn hit! :D 1 Siter
Cattn Skrevet 21. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. September 2012 Ojj! Har helt glemt denne tråden jeg! Aslan er på de evige grønne marker, da han ble påkjørt av bybanen for en stund tilbake.. Håper han døde momentant og ikke hadde smerter <3 God gutten. Bluey lever i beste velgående og har fått en leke kompis (som egentlig er mamma sin, men har bodd her de siste ukene.. Har sagt jeg beholder han til han blir dum eller noe Hehe) Har har blitt en meget flott gutt <3 Her kommer noen bilder fra den siste tiden.. Beklager crapy kvalitet, har lagret de fra fb.. (sitter nemlig på midlertidig pc) Toalettet var og er veeldig spennende! I vinduskarmen å flotter seg. Viktig å prøveligge vaskemaskinen ja, rart jeg har hår på klær? Kosepus Standard sovestil Skal jeg hjelpe med å brette klær?? Koser Mopsvalp <3 A bag of... Bluey? Vaktpusen på venterommet til vetrinæren Bluey med pipedyret sitt Venter på at jeg skal bli ferdig i dusjen, slik at han kan gå inn for å drikke og legge seg der.. Han er blitt en flott ung pus som nettopp har rundet 1 år! (Dette bildet er tatt i dag) Beklager bildespam 4 Siter
Guest Yellow Skrevet 21. September 2012 Rapporter Skrevet 21. September 2012 Er så glad i hvite katter utseendemessig, og Bluey var jo ikke noe unntak. Siter
Cattn Skrevet 21. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. September 2012 Er så glad i hvite katter utseendemessig, og Bluey var jo ikke noe unntak. Takk takk! Er rart å tenke på at den lille hengslette tynne saken han var når han var liten er blitt en flott katt Hehe.. Veldig glad for at han både hører og ser helt fint Siter
Synnikken Skrevet 21. September 2012 Rapporter Skrevet 21. September 2012 Jeg bare eeelsker den bustekost halen 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 21. September 2012 Rapporter Skrevet 21. September 2012 Hvite katter med blå øyne er bare :heart: :heart: 1 Siter
Cattn Skrevet 21. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. September 2012 Tusen takk alle! Siter
Ganzie Skrevet 21. September 2012 Rapporter Skrevet 21. September 2012 Herregud så flott han er :wub: 1 Siter
Recommended Posts