Benedicte Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Noen som har en utstillingskjetting som passer til vorstehhundhannhund (bruker str 50 i halsbånd) som jeg kan låne i 11-12-tiden på søndagen? Mitt har rustet, og min mor har bare ett, og Memphis og Sting skal mest sannsynlig inn i BHK samtidig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Kult! Kan jeg dra samtidig med deg da? Jeg drar grytidlig Evt om du har printer så sender jeg deg ene startnr. Noen som har en utstillingskjetting som passer til vorstehhundhannhund (bruker str 50 i halsbånd) som jeg kan låne i 11-12-tiden på søndagen? Mitt har rustet, og min mor har bare ett, og Memphis og Sting skal mest sannsynlig inn i BHK samtidig. Tror jeg har en i 45, kan den passe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Kan man forresten komme inn på samme startnr begge dagene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Kan man forresten komme inn på samme startnr begge dagene? Det er jeg ganske sikker på at man kan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Det er jeg ganske sikker på at man kan! Var vel sånn i fjor, og skulle tro det gjaldt i år også. Står nr scannes, og gjelder for èn person. Så da satser man på det. 150 kr for å komme inn syns jeg er drøyt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Æsj, det er utrolig dyrt! Det er bare å rope ut hvis flere her har nummerlapper som kan få meg inn Jeg skal på lørdag. Kan høre med oppdretteren til Chessea om de har nummerlapper "til overs". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Noen som har en utstillingskjetting som passer til vorstehhundhannhund (bruker str 50 i halsbånd) som jeg kan låne i 11-12-tiden på søndagen? Mitt har rustet, og min mor har bare ett, og Memphis og Sting skal mest sannsynlig inn i BHK samtidig. Har litt diverse kjettinger, kan jo ta med det jeg har, er i ring 10 og 11, så får du bare komme innom om du trenger noe. Litt usikker når jeg selv skal i ringen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Så vi er rett etter dere, da, nr 1304 og 39 i ringen... Jeg har lagt inn en liten kommentar på "Norske kooikere" for å prøve å finne ut hvem de andre er. Mille er påmeldt ivertfall, hvis ikke hun er paret da. Og Chiqo og Leah og Taxi sikkert. Og Kaspar til Oda tror jeg, men han er åpen klasse. Så jeg vet ikke om flere champion hanner. Det kommer nok noen svensker, men jeg har ikke hørt noe om noen Cirtaps- hunder... Det har jo vært litt overvekt av tisper på de siste utstillingene, så kanskje vi er eneste champion hannhunder:) (det tror jeg ikke helt på selv, kjenner jeg) Kylah var i hvertfall ikke påmeldt sist jeg sjekket, om det hjelper Jeg trenger et startnummer til, men jeg skal stille 8 flatcoats - så det får søren meg noen av de jeg skal stille for fremskaffe Men om noen skulle sitte på "mange" si i fra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Kylah var i hvertfall ikke påmeldt sist jeg sjekket, om det hjelper Jeg trenger et startnummer til, men jeg skal stille 8 flatcoats - så det får søren meg noen av de jeg skal stille for fremskaffe Men om noen skulle sitte på "mange" si i fra Dersom ingen fra familien, eller annet velger å være med meg, så sitter jeg på tre startnr, inkludert mitt eget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Flott SiriE! Kathriiiiiiiiiiineeee? Ledig søndag rundt klokken 12-13? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Jeg vil gjerne låne startnummer på søndag om noen har tilovers Skal se på Breton kl 10 søndag Det er 12 Breton og det er veldig veldig veldig bra. Blir hard konkurranse for hunden til kjæresten, men vi får krysse fingrer og tær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Jeg vil også gjerne ha startnummer om noen har ekstra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 vil du fortsatt stille Amiga btw? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 AnetteH: jepp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 AnetteH: jepp! supert! jeg har eh.. 3 backup handlere om du faller om rett før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Ingen backups trengs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Jeg drar grytidlig Evt om du har printer så sender jeg deg ene startnr. Æhh, hva er grytidlig? Jeg har dessverre ikke printer. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Flott SiriE! Kathriiiiiiiiiiineeee? Ledig søndag rundt klokken 12-13? Jaa, veldig ledig - om du sender bikkja til Lillehammer Var ekstra flink og samlet alle hundene på lørdagen, var er vel utstilling uten masse stress og løping liksom? Sorry, back in business (med Zorro, kanskje? ) next time! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Æhh, hva er grytidlig? Jeg har dessverre ikke printer. :/ Jeg skal være der til dørene åpnes, om ikke før. Kl.0730-0800. Men det kan jo være jeg brått ser deg før den tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 59 franske bulldoger på lørdag. Syntes egentlig det var litt mindre enn forventet, men spennende likevel! Jeg skal stille en unghund og en champion, begge tisper.. Og 6 campinghunder (aka amstaff) på søndag. Den ene er min. Jeg har også hørt rykter om en oppdrettergruppe med gamlinger- utrolig koselig 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 26 aussies er påmeldt i Lillestrøm. Jeg syns det er veldig lite. Kodak skal stilles i unghundklassen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Vi har nummer 4956 og er nr 8 i ringen..Noen som vil regne for meg? Vet det kommer 14 lundehunder..Veit det er ei i junior, 1 hanne og en tispe i åpen klasse og 2 champion hanner. Det er ikke så mye å regne på når en bare vet ditt startnummer. Men om du for eksempel får vite championhannenes startnummer, og de har 4955, så vet du at du er først inn i din klasse. Og om du vet om en unghund som skal stille og den har 4957, så vet du at du er sist i din klasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 18. November 2011 Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 Lurer jeg på hvorfor de ikke har lagt ut utstillingskart enda. Ringoversikten kom jo superfort i fjor - trenger den for å planlegge og få oversikten altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 18. November 2011 Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 26 aussies er påmeldt i Lillestrøm. Jeg syns det er veldig lite. Kodak skal stilles i unghundklassen Ja, det var få! Men fy flate som jeg gleder meg til å se Kodak "live"! Imouto begynner å få underull! ShowStopper i mitt hjerte! (Nå skal jeg ikke si for sikkert om hun får ull pga naturlig syklus eller pga kosttilskuddet fra statene, men mjuk og fin begynner hun i alle fall å bli!). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 18. November 2011 Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 (endret) 26 aussies er påmeldt i Lillestrøm. Jeg syns det er veldig lite. Kodak skal stilles i unghundklassen Ja, det var få! Men fy flate som jeg gleder meg til å se Kodak "live"! Imouto begynner å få underull! ShowStopper i mitt hjerte! (Nå skal jeg ikke si for sikkert om hun får ull pga naturlig syklus eller pga kosttilskuddet fra statene, men mjuk og fin begynner hun i alle fall å bli!). Det gjør jeg også! Jeg får ikke sett dere i ringen for da er jeg mest sannsynelig i ringen selv, men håper jeg får sett dere begge etterpå Endret 18. November 2011 av LXT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts