soelvd Skrevet 26. September 2011 Rapporter Skrevet 26. September 2011 Så kan bildespammen begynne! :-D Edit: ALLE vet kanskje ikke hvem vi er. Dette er altså en jaktgolden! Tispa heter Solsvingens Tequila Sunrise, etter Solsvingens Ally McBeal og Vassruggens Meglin Gjord. Hannhunden heter Dream d'Aspe & d'Ossau fra kennel Activ Retriever i Frankrike (mor: Fonzie Van De Zarina Zarola. Far: Birdsgreen Simply Granite) Monti, 4 uker gammel: Monti 6 uker: Monti i midten: Fremdeles i midten: Vi er helt forelska, vi... Siter
tm100021 Skrevet 26. September 2011 Rapporter Skrevet 26. September 2011 Det skjønner jeg dere er Siter
Heidihj Skrevet 26. September 2011 Rapporter Skrevet 26. September 2011 Nydelig Skikkelig goldentryner Siter
ida Skrevet 26. September 2011 Rapporter Skrevet 26. September 2011 Så fin Gleder meg til å følge dere framover Siter
Ane Skrevet 26. September 2011 Rapporter Skrevet 26. September 2011 Nydelig! Gleder meg til å møte Siter
pippin Skrevet 26. September 2011 Rapporter Skrevet 26. September 2011 Kjempesøte! Gleder meg til neste bildespam! Siter
Guest Michellus Skrevet 26. September 2011 Rapporter Skrevet 26. September 2011 Wææææææh så utrolig søt Siter
Quintinus Skrevet 26. September 2011 Rapporter Skrevet 26. September 2011 Heeeerlig... *smelt!* Siter
soelvd Skrevet 26. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 26. September 2011 Det skjønner jeg dere er Ja, akkurat nå tenker vi at alle burde misunne oss for vi har verdens fineste valp! Herremin så søt! Ikke sant Nydelig Skikkelig goldentryner Haha, skikkelig også! Synes alltid goldenvalptryner ser så morratrøtte ut! :-D Nydelig! Gleder meg til å møte Takk! Og ja, må komme før han blir for stor! Kjempesøte! Gleder meg til neste bildespam! Kommer nok fort vekk flere! Wææææææh så utrolig søt Takk! Vi er verdens stolteste! Burde denne tråden vært et annet sted, forresten? Siter
:)Kine Skrevet 26. September 2011 Rapporter Skrevet 26. September 2011 Herregud så skjønn! Jaktgolden er virkelig nydelige! :wub: Jeg vokste opp med en golden, så de har en veldig spesiell plass i hjertet mitt. Den var jo ut slik som jaktgoldenen er ut i dag. Jeg tror dere kommer til å få det skikkelig bra sammen! Siter
soelvd Skrevet 26. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 26. September 2011 Herregud så skjønn! Jaktgolden er virkelig nydelige! :wub: Jeg vokste opp med en golden, så de har en veldig spesiell plass i hjertet mitt. Den var jo ut slik som jaktgoldenen er ut i dag. Jeg tror dere kommer til å få det skikkelig bra sammen! Takktakktakk! Han er verdens vakreste! :D Og ja, det tror jeg av hele mitt hjerte at vi kommer til å få! (Nei, jeg klarer ikke slutte å smile :D ) 1 Siter
Synnikken Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Herreguud så søt! Bor dere i Bergen siden Ane skal hilse på? Siter
Mud Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Så søt! Dette blir så bra! Jeg kjenner det på meg Siter
Heidihj Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Haha, skikkelig også! Synes alltid goldenvalptryner ser så morratrøtte ut! :-D De har sine øyeblikk med trøtte tryner som voksne og Golden er herlige sånn! Siter
soelvd Skrevet 27. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. September 2011 Herreguud så søt! Bor dere i Bergen siden Ane skal hilse på? Nei, vi bor på Stord. Ser du bor i Bergen, du får hive deg med henne og hilse på lillegullet vårt du og Så søt! Dette blir så bra! Jeg kjenner det på meg Du kjenner det på gikta? Og ja, jeg kjenner det også på meg. Dette blir knallbra.. De har sine øyeblikk med trøtte tryner som voksne og Golden er herlige sånn! Haha, helt sant! Når det er sagt synes jeg vi har sett han som ser ut som om han er mest "våken", altså de klareste øynene og ikke noe lei-seg-øyne. Og det liker matmor og matfar veldig godt (Jada, vi er 100% objektive ) Siter
Guest janson Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 :wub: Det er noe med retrieverne altså! Siter
Synnikken Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Regner med dere såfall stikker innom Stord utstillingen i november? for sosialisering? jeg stemmer for det hvertfall Siter
Recommended Posts