Gå til innhold
Hundesonen.no

Nitro - mitt lille skrukketroll


rottmaneier
 Share

Recommended Posts

Så søt! :wub: Arti med flere Nitroer her inne ;)

Stemmer det! Du har jo også en Nitro, fineste navnet det :ahappy:

Synes du kunne kostet på ham et skinn som passet! :P

Hvem var foreldrene igjen? Synes han tegner til å bli en stor dsg allerede jeg!

Haha ja, han har nok å vokse inn i :P Han er etter Nord UCH, FI UCH Lillstintans gangster Gunvald og Benzelias Articsirkle Ambra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene Nitro :wub: Har du planer om avl eller noe ettersom at det ble hannhund denne gangen?

Har avl i baktankene ja :) Han er etter linjer som ikke finnes i Norge, så hvis han viser seg å bli frisk og fin, blir det nok en avlshanne ut av han :)

Edit: En annen grunn til at det ble hannhund denne gangen er at sambo virkelig savner å ha en hannhund i hus. Han ville ha en dobberman hanne til, men jeg ville ha en gårdshund tispe til. Da ble det et kompromiss: en hannhund av rasen gårdshund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har avl i baktankene ja :) Han er etter linjer som ikke finnes i Norge, så hvis han viser seg å bli frisk og fin, blir det nok en avlshanne ut av han :)

Edit: En annen grunn til at det ble hannhund denne gangen er at sambo virkelig savner å ha en hannhund i hus. Han ville ha en dobberman hanne til, men jeg ville ha en gårdshund tispe til. Da ble det et kompromiss: en hannhund av rasen gårdshund :P

Haha, morsom kompromiss! Spennende da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...