Anette Skrevet 6. September 2011 Rapporter Share Skrevet 6. September 2011 Er så dyrt å bestille når alle skal ha , dauer vel ikke av å spørre hvem den personen er vi har jo x personen bak hunden tråd. så vi får ta hvordan ser personen ut på utstilling bak hunden tråd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 6. September 2011 Rapporter Share Skrevet 6. September 2011 Er så dyrt å bestille når alle skal ha , dauer vel ikke av å spørre hvem den personen er Kan ha sånne man kan skrive på, så skriver alle nicket sitt. For da kommer mange til å løpe rundt med rare navn på jakka si. Og så er det ikke bare lett å gå bort å spørre om noen er eksempel Rovekrullen, eller soppen (nå kjenner jeg soppen da, men tatt som et eksempel. ) Og så er det vanskelig å kjenne igjen folk fra bilder. Eller folk generelt når man har dårlig hukommelse på ansikter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. September 2011 Rapporter Share Skrevet 6. September 2011 Maria har en liten rød malle i 2015 hun. Jeg vet allerede at jeg ikke kan den 5. så håper virkelig kelpiene går Søndagen. Tenk så kjekk Balrog er da a. Det blir bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. September 2011 Rapporter Share Skrevet 6. September 2011 Maria har en liten rød malle i 2015 hun. Jeg vet allerede at jeg ikke kan den 5. så håper virkelig kelpiene går Søndagen. Tenk så kjekk Balrog er da a. Det blir bra! du vet du ikke kan om 4 år? dærsken du planlegger mer enn meg jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 6. September 2011 Rapporter Share Skrevet 6. September 2011 Maria har en liten rød malle i 2015 hun. Jeg vet allerede at jeg ikke kan den 5. så håper virkelig kelpiene går Søndagen. Tenk så kjekk Balrog er da a. Det blir bra! *lukker øynene og blar videre* du vet du ikke kan om 4 år? dærsken du planlegger mer enn meg jo Det tenkte jeg også. I'm impressed! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 6. September 2011 Rapporter Share Skrevet 6. September 2011 du vet du ikke kan om 4 år? dærsken du planlegger mer enn meg jo De skal sikkert gifte seg. Men da burde de jo bare legge det til Oslo og omeng et sted, for da rekker de alt. Og så kan sonisene komme på besøk, og bryllupsgaver finner vi på utstillinga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 6. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2011 De skal sikkert gifte seg. Men da burde de jo bare legge det til Oslo og omeng et sted, for da rekker de alt. Og så kan sonisene komme på besøk, og bryllupsgaver finner vi på utstillinga. Ganske sikker på at de er nygifte jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 7. September 2011 Rapporter Share Skrevet 7. September 2011 Jeg har forhåpentligvis en veteran da, og forhåpentligvis noen egenproduserte og stille også, Oscar vil være 11,5år da, rart å tenke på... Vi kommer hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. September 2011 Rapporter Share Skrevet 7. September 2011 du vet du ikke kan om 4 år? dærsken du planlegger mer enn meg jo Hihi nei, men mannen har bursdag De skal sikkert gifte seg. Men da burde de jo bare legge det til Oslo og omeng et sted, for da rekker de alt. Og så kan sonisene komme på besøk, og bryllupsgaver finner vi på utstillinga. Hihi morsomt! Det blir nok heller det motsatte som skjer om han må tilbringe dagen sin på utstilling. Huff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. September 2011 Rapporter Share Skrevet 7. September 2011 Deal! Trenger nok en handler til verdens beste kassedatter også - anyone? Jeg har jo foreløpig ikke noe tispe å stille selv så Om alt går etter planen! Deal! Marie: Det er ikke alltid man kan feire bursdagen til sin kjære på bursdagen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 7. September 2011 Rapporter Share Skrevet 7. September 2011 Jeg skal vist mest trolig stille intent mindre enn to staffer! Og regner nesten med at det har kommet en lappis til innen den tid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 7. September 2011 Rapporter Share Skrevet 7. September 2011 Og så er det ikke bare lett å gå bort å spørre om noen er eksempel Rovekrullen, eller soppen (nå kjenner jeg soppen da, men tatt som et eksempel. ) Og da kom jeg på den gangen venninna mi skulle på forumtreff i Oslo og spurte en fremmed kar på en kafé (der forumfolka skulle møtes): Er det du som er "Kongen"? Hun fikk bare et rart blikk som svar, og skjønte at det var nok feil fyr ja. Men det var nå en digresjon. Det jeg skulle si var at vi må ha en vimpel eller noe, med sonenlogoen på, så vi kan ha en slags møteplass på utstillingen. Hadde ikke det vært litt gøy da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. September 2011 Rapporter Share Skrevet 7. September 2011 hundesonen egen stand! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 7. September 2011 Rapporter Share Skrevet 7. September 2011 Med nicket på, så vi finner ut hvem som er hvem. Trengs ikke, ser jo ut som vi alle møtes i gruppefinaler/BIS - så da er det jo bare å spørre de som ikke er soniser hva f*en de gjør der?? :rolleyes2: hundesonen egen stand! Husker det året på Hamar(?) det ble delt ut flyers, så da er vel stand neste? Meld deg inn nå, få flott etellerannet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 8. September 2011 Rapporter Share Skrevet 8. September 2011 Jeg har ikke planer om noen som helst ny hund til den utstillingen, jeg håper Willy er still going strong og kan slå resten av gjengen med bravur . Og Babs! Lines quote forsvant, men jeg har allerede fått bookingførespørsel på gjesterommet - men jeg har feltseng og sofa, og kanskje dere er hver deres dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Jeg skal forhåpentligvis ha min mørke brindle juniortispe til den tid IKKE egenprodusert også stiller jeg vel Thia i Championklassen da (store forhåpninger her ), hun er trossalt 5 år da og bør ha klart å ro i havn noen cert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Europavinnerutstillinge 2015 - søkerfilmen til NKK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Kanskje jeg melder på Pøbel også, da er han jo 5 år. Men da trenger jeg en handler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Hundesonen stand var en glimrende ide synes jeg... Jeg kan sikkert være med på å stå der. Men det koster kanskje endel? Edit; jeg likte at de fikk vist frem de norske rasene. Synes godt de kunne vist enda mer av Lundehunden, istedet for aussie overalt, men den kom i hvertfall med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Trengs ikke, ser jo ut som vi alle møtes i gruppefinaler/BIS - så da er det jo bare å spørre de som ikke er soniser hva f*en de gjør der?? :rolleyes2: Og Babs! Lines quote forsvant, men jeg har allerede fått bookingførespørsel på gjesterommet - men jeg har feltseng og sofa, og kanskje dere er hver deres dag Da må du tilbakedatere - jeg er helt sikker på at jeg booket først! Det er jo ikke min feil at bookingsystemet ditt var nede, så da skal jo ikke jeg lide for det!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Jeg har ikke planer om noen som helst ny hund til den utstillingen, jeg håper Willy er still going strong og kan slå resten av gjengen med bravur . Gidder heller ikke skaffe meg ny hund for annledningen. Betty er neeeesten Veteran til den tid ( ) å jeg håper virkelig alle tre er fine fremdeles, å still going strong! Hvis ikke ser det ut for at flere skal møtes i BIS, å jeg melder meg frivillig til å være en av dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Syns filmen fikk norge til å virke veeeeeldig hundevennlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Da må du tilbakedatere - jeg er helt sikker på at jeg booket først! Det er jo ikke min feil at bookingsystemet ditt var nede, så da skal jo ikke jeg lide for det! Pføy, post it-lapper er et ufeilbarlig system - de er aldri nede heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Husker det året på Hamar(?) det ble delt ut flyers, så da er vel stand neste? Meld deg inn nå, få flott etellerannet. Ja det husker jeg! Fløy rundt og delte ut små kort med hundesonen på Var artig det! Hundesonen stand var en glimrende ide synes jeg... Jeg kan sikkert være med på å stå der. Men det koster kanskje endel? Syns og det var en ide! Hadde vært morro om det ikke blir for dyrt. Men det blir det vel kanskje ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Men det var nå en digresjon. Det jeg skulle si var at vi må ha en vimpel eller noe, med sonenlogoen på, så vi kan ha en slags møteplass på utstillingen. Hadde ikke det vært litt gøy da? Jaja! hundesonen egen stand! Drit bra! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts