Heidihj Skrevet 20. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 En av disse blir Mayahs lillesøster om noen uker. På bildet er de 1 uke gamle. Født 7.mars. Gleder meg veldig til å se nye bilder av småtassene! 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 29. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2013 Noen nye bilder av Mayah: Mayah er en snill og behaglig hund å h liggende i teltet. Fra påsketelttur i natt Nye minimutten er nå 3 uker gammel. Her er noen bilder av tispene lånt fra Kennel Trap Line sin hjemmeside: Blir spennede å se hvem som kommer hit om noen uker! Hennes navn er bestemt, Nuka 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2013 Å nommin, å helledussen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreaR Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2013 Nammen, så herlig hun er 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2013 Så herlig Muttevalper er noe av det nydeligste 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Mayah er flott som alltid Heidi,gleder meg til flere bilder av de små pelsballene . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Sier som Toril! Mayah Også gratulerer med nytt troll! Hvordan uttaler du navnet? Nuka, rett fram? Som i Noka bare med u? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Så flott Maya har blitt! Gleder meg til å følge med på nye lille valpen Regner med jeg ikke trenger å spørre om du er generelt fornøyd med rasen, siden du nå venter nr to Om ting går som det skal blir det nok en malamute på oss etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Så hyggelig med en til, det unner jeg deg! Aiko hilser til Mayah og sier at livet er best som storesøster. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 30. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Sier som Toril! Mayah Også gratulerer med nytt troll! Hvordan uttaler du navnet? Nuka, rett fram? Som i Noka bare med u? Navnet utaler Nuka rett fram Ordet "nukka" betyr "lillesøster" på et inuitspråk, men jeg sløyfa en k Så flott Maya har blitt! Gleder meg til å følge med på nye lille valpen Regner med jeg ikke trenger å spørre om du er generelt fornøyd med rasen, siden du nå venter nr to Om ting går som det skal blir det nok en malamute på oss etterhvert. Jeg er veldig fornøyd! Malamute passer perfekt til meg. En aktiv og glad rase! Har rukket å møte endel individer de siste årene. Rasen er bare helt rå! Spennende om det blir en mutte på dere også! De er supre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 For et nydelig navn på Nuka Masse fine bilder av Mayah 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Mayah er virkelig en vakker frøken, altså! Og gratulerer med valpis. Fint navn! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 10. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 I går var jeg på besøk hos valpene. Fy så nydelige de er! Det var en aktiv og glad gjeng. Alle jentene er veldig fine, så jeg har ingen favoritt Jeg får den siste tispa etter at oppdretter og hannhundeier har valgt sine. Satser på jeg får vite hvem min førken er om 1-2 uker Det ble mest prating og lite bilder, men her er en smakebit. Valpene er 4 uker og 5 dager på bildene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Så nydelige små Mayah er også superherlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 10. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Så nydelige små Mayah er også superherlig Helt OT, men har du fått deg valp? Kjørte forbi en som var veldig lik deg med en valp (buhund?) i dag ved Antrozoologiseneret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Helt OT, men har du fått deg valp? Kjørte forbi en som var veldig lik deg med en valp (buhund?) i dag ved Antrozoologiseneret Haha, ja det var nok meg Jeg og Duva (buhund ja) var ute å ruslet rundt forbi Kanskje vi kan møtes en dag når lille Nuka har kommet? Tror Duva hadde likt å lekt med en valp på hennes størrelse Hvor mye veier egentlig malamutene når de er leveringsklare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 10. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Haha, ja det var nok meg Jeg og Duva (buhund ja) var ute å ruslet rundt forbi Kanskje vi kan møtes en dag når lille Nuka har kommet? Tror Duva hadde likt å lekt med en valp på hennes størrelse Hvor mye veier egentlig malamutene når de er leveringsklare? Vi vil gjerne møte dere! Mayah veide litt over 6 kg når jeg hentet henne. Tipper Nuka er omtrent der også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Vi vil gjerne møte dere! Mayah veide litt over 6 kg når jeg hentet henne. Tipper Nuka er omtrent der også Så bra Duva veier 5,9 kg nå så da er ikke størrelseforskjellen så altfor stor når du får Nuka hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 10. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Så bra Duva veier 5,9 kg nå så da er ikke størrelseforskjellen så altfor stor når du får Nuka hjem Oh! Det blir superstas! Gleder meg til å se minien din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Gosh så skjønne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ylvapuppy Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Så utrolig søt ho er! Jeg ble valpesyk tilgangs. 2 år siden Grønsky kom i hus. Får beherske meg , vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 19. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2013 Nuka! En uke til hun kommer i hus 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 19. April 2013 Rapporter Share Skrevet 19. April 2013 Gosh, nyyyydelig :-D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 19. April 2013 Rapporter Share Skrevet 19. April 2013 FY søren så skjønn! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 19. April 2013 Rapporter Share Skrevet 19. April 2013 Iiiih!! Etterhvert kommer jeg på besøk og for å hilse på og for å ta bilder av nurket! Be prepared!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts