Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Har ikke Pissedritten gitt seg ennå?

Klor er ikke bra for lakken til parketten i lengden, så hva med å holde han i bånd fast i deg et par ukers tid, og få tatt knekken på denne pissinga hans en gang for alle?

Edikk er bedre, prøv omså ren edikk.

har ikke mulighet til å ha han i bånd, dette gjør han mest når de er hjemme alene, selvom han står i grind.

Eddik bryr han seg ikke om, bare pisser rett oppå igjen.

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se tulip! I Australia har de skjønt det. In case of emergency:

Da har jeg vasket halve kabinettet med zalo, eddik og vann på sprayflaske. Lot det virke 5-10 minutter før jeg gnei det inn med en litt grov klut. Funket veldig bra!

Reposter denne for lesere som ikke gidder å lese hele tråden

Posted Images

Skrevet

har ikke mulighet til å ha han i bånd, dette gjør han mest når de er hjemme alene, selvom han står i grind.

Eddik bryr han seg ikke om, bare pisser rett oppå igjen.

Kjøp et stykke belegg som du har inne i grinda han står i da.

Skrevet

Har du prøvd truse? Fungerte gull her og nå tisses det ikke i det hele tatt!

Finner ikke truse som han ikke sliter seg utav, men etter helgen skal jeg få laget meg to truser etter mål, håper de funker.

Skrevet

Skjoldene er såperester, og ev skader i lakken. Så bruk en lett fuktet mopp, og tørk av med en ny ren og tørr en. Gjenta og gjenta, minst 10 ganger. Er det da fortsatt skjolder som du ikke kan pusse vekk med en tørr mikrofiberklut, er lakken mest sannsynligvis vannskadet.

Bruk aldri vaskemiddel, nesten ikke vann på moppen, og har du brukt vann skal det alltid tørkes av, laminat skal aldri aldri aldri lufttørke.

Da skal jeg prøve det. Leste her i går om de mikrofibermoppene med tråder, og var på europris og titta. Men på de moppene står det jo fukt/våtmopp. Er det de dere bruker til tørrmopping? Ser ikke for meg at jeg får vekk hundehårene fra den. Har hittil brukt engangsmopper.

Skrevet

Da skal jeg prøve det. Leste her i går om de mikrofibermoppene med tråder, og var på europris og titta. Men på de moppene står det jo fukt/våtmopp. Er det de dere bruker til tørrmopping? Ser ikke for meg at jeg får vekk hundehårene fra den. Har hittil brukt engangsmopper.

Jupp, det er de som brukes. Og tro meg, de tar hundehår mye bedre som tørre enn som våte.

Skrevet

Ja jeg tipper de tar opp mye hår fra gulvet, men det er vel vanskelig å få de korte hundehårene ut av moppen igjen? Uten å slenge den i maskinen?

Skrevet

Ja jeg tipper de tar opp mye hår fra gulvet, men det er vel vanskelig å få de korte hundehårene ut av moppen igjen? Uten å slenge den i maskinen?

Neida, bare rist den ute på trappa du :) Jeg vasker mine mopper sjeldent, de blir gromøkkete først :P

Skrevet

Jeg har ikke orket å lest meg opp på hele tråden, så beklager hvis jeg spør om noe som allerede har blitt spurt om. (og så quota jeg tulip for hun har jo alltid svar :lol: )

Men altså, jeg har jo en bil som sårt trenger en vask. På dashbordet har et vært et par sko og slikt, kremt kremt, så det er slik fin sandmøkk (hvis dere forstår) og det blir bare ikke skikkelig rent.. Hva kan jeg vaske bilen med slik at den blir som ny igjen? Er jo håpløst detta :P

Skrevet

Jeg har ikke orket å lest meg opp på hele tråden, så beklager hvis jeg spør om noe som allerede har blitt spurt om. (og så quota jeg tulip for hun har jo alltid svar :lol: )

Men altså, jeg har jo en bil som sårt trenger en vask. På dashbordet har et vært et par sko og slikt, kremt kremt, så det er slik fin sandmøkk (hvis dere forstår) og det blir bare ikke skikkelig rent.. Hva kan jeg vaske bilen med slik at den blir som ny igjen? Er jo håpløst detta :P

Du, jeg har ikke notifications på qouter, men jeg titter som regel innom tråden om jeg ser at det er nye poster :lol:

Har du prøvd med børste? Omså en oppvaskkost? Først tørrt, for å få vekk det som er løst, så med bittelitt vann (ikke skrubb hardt, plasten kan få riper). Ellers kan du kjøpe en såkalt mirakelsvamp, den tar det aller meste. Igjen, test på et litt usynlig sted, for den kan fjerne litt av glansen i plasten, sånn at det blir matt.

Ellers er jo mikrofiberkluter det beste valget du har, det vasker det aller meste rent, og ingenting er bedre enn det på vinduer og speil :)

Skrevet

Du, jeg har ikke notifications på qouter, men jeg titter som regel innom tråden om jeg ser at det er nye poster :lol:

Har du prøvd med børste? Omså en oppvaskkost? Først tørrt, for å få vekk det som er løst, så med bittelitt vann (ikke skrubb hardt, plasten kan få riper). Ellers kan du kjøpe en såkalt mirakelsvamp, den tar det aller meste. Igjen, test på et litt usynlig sted, for den kan fjerne litt av glansen i plasten, sånn at det blir matt.

Ellers er jo mikrofiberkluter det beste valget du har, det vasker det aller meste rent, og ingenting er bedre enn det på vinduer og speil :)

Tusen takk for svar ;)

Hvilke vaskemidler bør jeg bruke? Bare vann? Edikk?

Og hva er en mirakelsvamp? :P

Skrevet

Jeg vasket forresten den hvite og røde badematta mi på kaldvask etter anvisning fra Tulip, og det gikk fint :) Jeg finner ikke vasketabletter for hvitt tøy på butikken her vi bor, så måtte bruke vanlige, men det gikk fint.

Skrevet

Tusen takk for svar ;)

Hvilke vaskemidler bør jeg bruke? Bare vann? Edikk?

Og hva er en mirakelsvamp? :P

Jeg er jo ikke fan av vaskemidler jeg da, så om du ikke MÅ ha såpelukt, så kan du like gjerne bruke bare vann, ev edikkvann (det renser vekk hundelukt feks).

http://www.boss-europe.no/rekvisita/div-tilbehor/max-mirakelsvamp-12stk.-pr.pakke Du får kjøpt lignende overalt, de er like gode alle sammen.

Jeg vasket forresten den hvite og røde badematta mi på kaldvask etter anvisning fra Tulip, og det gikk fint :) Jeg finner ikke vasketabletter for hvitt tøy på butikken her vi bor, så måtte bruke vanlige, men det gikk fint.

Flott! Men finnes det ikke i pulver eller flytende? Du bør def bruke vaskemiddel for for hvitt tøy på hvitt tøy sånn ellers også ;)

Skrevet

Aldri sett slike svamper før jeg :blink:

Er det noe ala som dette eller er jeg på bærtur no? :P

Bærtur. Det der er en vanlig svamp med en grov side. Om du ikke finner de på Europris, Jula, Biltema el, så kan de bestilles på nett også. http://www.norengros.no/ har vel direkteutsalg her i byen, så da kan du kjøpe der feks.

Skrevet

Bærtur. Det der er en vanlig svamp med en grov side. Om du ikke finner de på Europris, Jula, Biltema el, så kan de bestilles på nett også. http://www.norengros.no/ har vel direkteutsalg her i byen, så da kan du kjøpe der feks.

åja :lol: Er disse svampene virkelig så mirakuløs at de fjerner alt? :o Jeg ser virkelig for meg en helt ny verden åpne seg nå :aww: selv om jeg egentlig ikke har nor jeg burde fjerne hell sånn sett :whistle:

Men denne vanlig svampen da.. Vil den kunne muligens hjelpe meg? For slike har jeg faktisk :)

Skrevet

åja :lol: Er disse svampene virkelig så mirakuløs at de fjerner alt? :o Jeg ser virkelig for meg en helt ny verden åpne seg nå :aww: selv om jeg egentlig ikke har nor jeg burde fjerne hell sånn sett :whistle:

Men denne vanlig svampen da.. Vil den kunne muligens hjelpe meg? For slike har jeg faktisk :)

Ja, de er så mirakuløse :lol:

Joda, du kan bruke den, men pass på den grove siden, den er beregnet til å skrubbe gryter med... Så den kan lage riper!

Skrevet

Ja, de er så mirakuløse :lol:

Joda, du kan bruke den, men pass på den grove siden, den er beregnet til å skrubbe gryter med... Så den kan lage riper!

:o Da må jeg nesten kjøpe meg en slik pakke.. Helt fantastisk :P

hmm.. Får håpe den myke siden hjelper da..

Og du forresten: tips til hvordan jeg kan rense bilseter her hjemme uten slik spesiell maskin? :P

Skrevet

:o Da må jeg nesten kjøpe meg en slik pakke.. Helt fantastisk :P

hmm.. Får håpe den myke siden hjelper da..

Og du forresten: tips til hvordan jeg kan rense bilseter her hjemme uten slik spesiell maskin? :P

Bakepulver til setene.

Skrevet

:blink: hvordan skal jeg gjøre det? me t-skje takk :P Er forresten slik støvgreier i de også :lol:

Trenger jeg å fortelle at jeg trener i en ridehall :lol:

Lese litt i tråden kanskje? :P Støvsug det du kan få opp, bruk ev børste for å få det løsnet fra stoffet. Lukt og flekker blir borte om du dekker setene med bakepulver og lar det virke før du støvsuger det opp.

Skrevet

Ja, vet :) Har sett etter det, men på de mindre butikkene som er mest vanlig rundt meg så har de ikke. Neste gang jeg er i nærheten av en sånn kembosvær en så skal jeg se om kanskje de har det der :)

• Like 1