Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratulasjonstråd til Maren og Amira

xxx12345

Recommended Posts

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Lå oppe til kl 4 i natt og bare nøt følelsen og koste meg med fantastiske tilbakemeldinger og gratulasjoner :)

Podium.jpg

Det fortjener du!!

Om du ønsker en ny utfordring, hva med å bli VM mester i lydighet med en Basenji ( :lol: ) ? Jeg for min del skal iallefall få til målet om bronsemerket på en av mine en gang. Et litt annet mål enn det du nå har oppnådd, men dog. :innocent:

Dette er virkerlig stort. Gratulerer igjen, Maren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla, ord blir jo egentlig fattige, men GRATULERER så vanvittig mye med en FANTASTISK prestasjon! :D :D Vel fortjent, dere er kanonbra!!

:queen: :queen: :hyper: :hyper: :cheer: :cheer: :icon_clapping: :icon_clapping: :thumbs: :thumbs: :banana: :banana: :banana: :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipset VG jeg :icon_redface: Hvis denne puddelen som vant på crufts for noen år siden var verdt så himla mye spalteplasss, synes jeg helt klart Maren og Amira fortjener en forside. Men spørs om de synes det samme :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og NRK.no :icon_redface: Mulig jeg er litt prkåt på Marens vegne her, men synes det faktum at verdens lydigste hund er norsk fortjener pittelitt mer mediaoppmerksomhet altså...

Bra, Loke! Jeg synes også en slik prestasjon fortjener en god del oppmerksomhet nasjonalt! Hvis vi kaller det hundesport, er det ikke akkurat den mest dekte sporten i avisene... :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra, Loke! Jeg synes også en slik prestasjon fortjener en god del oppmerksomhet nasjonalt! Hvis vi kaller det hundesport, er det ikke akkurat den mest dekte sporten i avisene... :ahappy:

Virker ikke som de kaster seg over saken akkurat..Kanskje det hjelper hvis flere tipser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...