Gå til innhold
Hundesonen.no

Pudder'n


insolita
 Share

Recommended Posts

Pudder'n er en omplassert mellompuddel på snaue 40 cm og drøye 8 kg. Familien hans fikk plutselig enda et tobeint tilskudd til familien og hadde rett og slett ikke tid grunnet mye pendling i jobben og unger hit og dit. Han er ingen problemhund, men et kurs eller to i lydighet må vi på uansett.

Han er født i januar 2010, aldri stilt ut og har ikke annen jobb enn å være kompisen min. Litt dårlig med bilder enda, men jeg får utvide etter hvert. Vi jobber litt med pelsen, men den krøller seg fort igjen. Nå blir det straks sommerskrell på han.

26062011_puddern08_small.jpg

26062011_puddern01_small.jpg

26062011_puddern06_small.jpg

26062011_puddern04_small.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye personlighet i liten, men hendig størrelse. I dag har jeg barbert/klippet han selv, men det ble faktisk ikke så værst. Mandag starter vi på et intensivkurs i lydighet, så kanskje han blir hakket mer veloppdratt også :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat spørre etter hvor du har kjøpt den kule genser'n henne, så kom linken til syne... :lol: Kjempefin var den! Hva ga du for den? Hunden din er på str med min sin voksne størrelse (men min er valp ennå), din er kanskje hakket høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...