Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening på lørdag?


Ingvild

Recommended Posts

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Veldig hyggelig å stikke innom på en gjesteopptreden etter lang tur i skogen :)

Nye bekjentskaper er alltid fint; MonicaT med en aldeles herlig sprelsk Amigo(løpe med Mocca, løpe med Mocca :lol: ) og Simira med en rabbagast :wub: av en rigde som skikkelig tok meg på "senga" (ikke le nå Ingvild).

Yaris like supersøtsjarmis som alltid, gid han ikke ble større, og fiiineste Iver som så så klok ut der han satt pent og ventet på sin tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig hyggelig å stikke innom på en gjesteopptreden etter lang tur i skogen :)

Nye bekjentskaper er alltid fint; MonicaT med en aldeles herlig sprelsk Amigo(løpe med Mocca, løpe med Mocca :lol: ) og Simira med en rabbagast :wub: av en rigde som skikkelig tok meg på "senga" (ikke le nå Ingvild).

Yaris like supersøtsjarmis som alltid, gid han ikke ble større, og fiiineste Iver som så så klok ut der han satt pent og ventet på sin tur :)

Det var veldig hyggelig med besøk, og veldig hyggelig at vi faktisk ble en liten gjeng :) Og flotte Mocca da, må jo si at man blir veldig betatt av disse flotte salukiene!

Iver er fin gutt ja! Men deilig å finne litt mer ut om ham, og etter å ha snakket litt mer med mor idag fant vi ut at vi nok må jobbe litt mer med sosialiseringen, altså er slike treninger som dette gull verdt! :)

Takk for en flott trening alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for super flott trening og hyggelig å hilse på noen flere soniser :D

Blir gjerne med flere ganger.

Nye bekjentskaper er alltid fint; MonicaT med en aldeles herlig sprelsk Amigo(løpe med Mocca, løpe med Mocca :lol: )

Ja,ja, ja , jeg vil, jeg vil - hilsen Amigo :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer gjerne en tur på lørdag 21., med Aiko, Kiyomi og Imouto. Vi skal gå blodspor på morran, så jeg trur ikke vi orker å være jålejenter før etter 12 i alle fall. :) Og så skal knertisen som vanlig stilles ut på søndag, og har godt av trening uansett.

Simira, jeg hjelper deg gjerne med Kovu om du vil det, både med å handle han og se på dere sammen. Ofte hjelper det å se andre handle sin hund, og ikke minst er det veldig mange detaljer man ikke får med seg eller tenker på idet man løper rundt sjøl, som andre kan komme med innspill på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenkes at jeg kan komme, mulig at jeg bare tar med Iver og Yaris, så får de begge litt mer kvalitetstrening :) Chico har jeg nemlig funnet nøkkelen til, og det er mest mulig fysisk aktivitet dagene før utstilling, og på dagen bør han bare ligge og hvile frem til han skal inn i ringen.

Mens Iver trenger sosialisering til de grader, og folk som plukker han i huet og ræva! Yaris tar imot all form for forstyrrelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 12 ok for folk da?

Hvor skal du stille på søndag Sandra? Prøvde å finne utstillinger for å miljøtrene Kovu, men var bare miniatyrhundklubben (ser for meg å miljøtrene ridgeback på chi-utstilling, liksom?) og harehundklubben elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 12 ok for folk da?

Hvor skal du stille på søndag Sandra? Prøvde å finne utstillinger for å miljøtrene Kovu, men var bare miniatyrhundklubben (ser for meg å miljøtrene ridgeback på chi-utstilling, liksom?) og harehundklubben elns.

Vi skal på valpeshow i Hønefoss. Alle raser, så han blir ikke som en elefant i glasshus i så fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er helt ny her, og har en valp (6 mnd) som er påmeldt til sitt første valpeshow siste helga i mai - med forbehold om at jeg får kalde føtter slik at vi bare drar for å sosialisere/kikke litt istedet. Men at vi trenger ringtrening i bøtter og spann er det ingen tvil om, enten det blir utstilling eller ikke så tror jeg vi kan ha god nytte av å trene på det for å få god kontakt osv.

Merker likevel at jeg kvier meg litt fordi vi er så ferske og kan så lite, både hunden og jeg, og fordi han stresser seg opp veldig lett og ikke alltid oppfører seg så eksemplarisk rundt andre hunder (altså, han er ikke "slem", bare leken, nysgjerrig og litt villstyrig). Er det rom for sånne som oss hos dere, hvis vi skulle ha anledning en gang? Det er lov å si nei, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er helt ny her, og har en valp (6 mnd) som er påmeldt til sitt første valpeshow siste helga i mai - med forbehold om at jeg får kalde føtter slik at vi bare drar for å sosialisere/kikke litt istedet. Men at vi trenger ringtrening i bøtter og spann er det ingen tvil om, enten det blir utstilling eller ikke så tror jeg vi kan ha god nytte av å trene på det for å få god kontakt osv.

Merker likevel at jeg kvier meg litt fordi vi er så ferske og kan så lite, både hunden og jeg, og fordi han stresser seg opp veldig lett og ikke alltid oppfører seg så eksemplarisk rundt andre hunder (altså, han er ikke "slem", bare leken, nysgjerrig og litt villstyrig). Er det rom for sånne som oss hos dere, hvis vi skulle ha anledning en gang? Det er lov å si nei, hehe.

Kjør på. Min "valp" på snart ett år kan ikke stå stille han heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på. Min "valp" på snart ett år kan ikke stå stille han heller.

Helt enig. Dessuten, overnevnte valp er, hvis jeg ikke tar helt feil om hvem, en kul og oppmerksom kar og veldig sjarmerende :wub: Kanskje Mocca og jeg skal ta en tur også? Og hun står iaf ikke stille (masse nye hunder = gøy, løpe, leke, løpe, snuse, løpe, titte, løpe osv ) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Dessuten, overnevnte valp er, hvis jeg ikke tar helt feil om hvem, en kul og oppmerksom kar og veldig sjarmerende :wub: Kanskje Mocca og jeg skal ta en tur også? Og hun står iaf ikke stille (masse nye hunder = gøy, løpe, leke, løpe, snuse, løpe, titte, løpe osv ) :lol:

Haha, kom, så kan du få handle "valpen"! Jeg har med lille kjekkasen også nemlig, siden jeg ikke gidder å gå tur med ham etter trening på Ekeberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er helt ny her, og har en valp (6 mnd) som er påmeldt til sitt første valpeshow siste helga i mai - med forbehold om at jeg får kalde føtter slik at vi bare drar for å sosialisere/kikke litt istedet. Men at vi trenger ringtrening i bøtter og spann er det ingen tvil om, enten det blir utstilling eller ikke så tror jeg vi kan ha god nytte av å trene på det for å få god kontakt osv. Merker likevel at jeg kvier meg litt fordi vi er så ferske og kan så lite, både hunden og jeg, og fordi han stresser seg opp veldig lett og ikke alltid oppfører seg så eksemplarisk rundt andre hunder (altså, han er ikke "slem", bare leken, nysgjerrig og litt villstyrig). Er det rom for sånne som oss hos dere, hvis vi skulle ha anledning en gang? Det er lov å si nei, hehe.

Selvsagt skal dere komme! :wub:

Helt enig. Dessuten, overnevnte valp er, hvis jeg ikke tar helt feil om hvem, en kul og oppmerksom kar og veldig sjarmerende :wub: Kanskje Mocca og jeg skal ta en tur også? Og hun står iaf ikke stille (masse nye hunder = gøy, løpe, leke, løpe, snuse, løpe, titte, løpe osv ) :lol:

Jaaa, Mocca også! Da blir det to glade røde farer i alle fall. :)

Haha, kom, så kan du få handle "valpen"! Jeg har med lille kjekkasen også nemlig, siden jeg ikke gidder å gå tur med ham etter trening på Ekeberg.

Jaaa, Kovu og Odiiin! :banana:

Kanskje vi kommer også :)

Jaaa!

Mvh veldig sosial og lykkelig Sandra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...