Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening på lørdag?


Ingvild

Recommended Posts

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Hadde vært fint om vi kunne tatt det relativt tidlig, selv om vi er ganske fleksible på tid (vi = jeg og Kovu, aner ikke med Ingvild :P ). Sted er Frognerparken, i håp om litt forstyrrelse fra andre hunder (ikke hundejordet!, mer på "Monolitt-sida").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av endrede planer (evt. noen som ikke hadde informert sin kone om *sine* planer :P ) så passer det bedre for meg fra kl. 14 og utover. Men dersom folk har innstilt seg på tidlig, så er det helt greit, da får han jobbe i hagen alene...

What says?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne i 14 tiden jeg.

Skal på middag hos ei venninne i 16 tiden, så bare jeg rekker det er jeg fornøyd :D Deilig å kunne sove lenge på lørdag først.

Høres supert ut. Vi trenger masse ring trening og være i ro trening. Gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne i 14 tiden jeg.

Skal på middag hos ei venninne i 16 tiden, så bare jeg rekker det er jeg fornøyd :D Deilig å kunne sove lenge på lørdag først.

Høres supert ut. Vi trenger masse ring trening og være i ro trening. Gleder meg

Da kan vi jo sikkert bra si 14.00 da :)

Håper på litt orden på Chico-gutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtes ved parkeringsplassen til Frognerbadet, og så tar vi et av gressområdene nærmest der? Hadde håpet å kjøre, men om det blir finvær er det vel klin umulig å finne parkering... da blir det offkomtrening også på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mye gressplasser ved agilitybanen der? Pluss at det går an å parkere?

Om jeg må ta off.komm. så tror jeg rett og slett ikke jeg kan komme, blir litt mye stress med 4 bikkjer, hvorav to bjeffer om de står bundet. Jeg er rett og slett avhengig av å ha en bil å plassere hundene i, dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er parkeringsplass, bare litt fullt. Må du ta med alle hundene da? Lørdag på agilitybanen blir altfor nærme hundejordet etter min smak, siden mange går ned mot agilitybanen fordi det er mange på hundejordet. :P Men om resten heller vil det, så greit nok for meg. Det er Ingvild som skal handle 40 kg vill unghund. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er parkeringsplass, bare litt fullt. Må du ta med alle hundene da? Lørdag på agilitybanen blir altfor nærme hundejordet etter min smak, siden mange går ned mot agilitybanen fordi det er mange på hundejordet. :P Men om resten heller vil det, så greit nok for meg. Det er Ingvild som skal handle 40 kg vill unghund. :P
Jeg må nesten det, altså vel Tinka kan alltids være hjemme alene, men det er jo ikke hun som er problemet. Poenget er jo å trene med Iver og Chico, det er de som bjeffer, og Yaris syntes jeg ikke noe om å ha hjemmealene så lenge (jeg må direkte til flyplassen etterpå).

Uff dette ble litt vel komplisert, vil for all del ikke ødelegge for andre, og heller ikke stille krav til de grader. Dessuten må jeg være på Gardermoen ca. kl 16.00, som betyr at jeg sikkert må dra sånn absolutt senest 15.30... ueee uff nei ble bare stress og mas, for jeg kom på at jeg da må ha med meg utvekslingsstudenten. Tror det er bedre om dere ordner sånn som det passer, også ser jeg bare imorgen om jeg får slengt meg med :) (no hard feelings altså)

SiriE: Om det er fult der kan du parkere i P-huset ved jobben min

(men da må du ta med alle bikkjene ut i parken)

For meg spiller det ingen rolle hvor vi er.

Takk for tilbudet men forklaringen ovenfor vedstår dessverre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS!!

Det er Holmenkollstafetten i morra (oppdaget jeg på vei gjennom sentrum med bil i dag). Det vil si at det er overfylt av folk og biler fra Bislett til Holmenkollen, den går også gjennom Frognerparken. Monolittveien kommer til å være stengt for parkering, og det kommer til å være folksomt i parken.

Er Ekeberg et ok alternativ for folk? Er det "nok" hunder og folk rundt der til at vi får litt reelle forstyrrelser, uten at det blir for mye? på "campingplass-sida" av veien, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...