Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening på lørdag?


Ingvild

Recommended Posts

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Siden det er tidligere på lørdag formiddag tipper jeg parkeringen ved campingen er fullere enn sist. skal vi trene på "vanlig sted", så lenge det ikke skjer noe der? Siden det ser ut som vi blir en del også.

Jeg kommer til å sette opp en liten rallybane for Odin tenker jeg, håper å starte om en uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er tidligere på lørdag formiddag tipper jeg parkeringen ved campingen er fullere enn sist. skal vi trene på "vanlig sted", så lenge det ikke skjer noe der? Siden det ser ut som vi blir en del også.

Jeg kommer til å sette opp en liten rallybane for Odin tenker jeg, håper å starte om en uke...

Ja, la oss møtes på det vanlige treningsstedet. Kan Aiko og jeg få prøve banen også, kanskje? Hvis jeg hjelper deg med Kovu? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, la oss møtes på det vanlige treningsstedet. Kan Aiko og jeg få prøve banen også, kanskje? Hvis jeg hjelper deg med Kovu? :)

God idé, alle som tar en runde med Kovu får prøve banen! :D

Og alle andre som vil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil jeg vil, men skal på ting på kvelden og planen om lørenskog ble ikke noe av :icon_cry:

Jeg kommer sterkere tilbake!

Vi skal også ting på kvelden. Bare fint å ha slitne hunder da. Om man ikke skal hundeting på kvelden. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også ting på kvelden. Bare fint å ha slitne hunder da. Om man ikke skal hundeting på kvelden. :P

tingene er i vestfold :P så blir lang tur retur for å være med på trening gitt :P (egentlig skulle vi ting i oslo og DA kunne vi jo! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å være velkommen! Litt usikker på logistikken i heimen i morgen, men hvis vi får det til, hvor er "det vanlige stedet"?

Hvis du kommer deg til Ekebergsletta fra sentrum, er det "vanlige" stedet første grusveien til venstre på sletta, etter bussholdeplassen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å være velkommen! Litt usikker på logistikken i heimen i morgen, men hvis vi får det til, hvor er "det vanlige stedet"?

Her. :) Nærmeste bussholdeplass er Ekeberg Camping (buss 34 og 74). Hvis du kommer med bil fra sentrumssiden, får du nokså raskt en parkeringsplass på venstre side, og rett bortenfor den er det en vei med en bom. Bommen står alltid oppe, så det er bare å kjøre inn og parkere der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her. :) Nærmeste bussholdeplass er Ekeberg Camping (buss 34 og 74). Hvis du kommer med bil fra sentrumssiden, får du nokså raskt en parkeringsplass på venstre side, og rett bortenfor den er det en vei med en bom. Bommen står alltid oppe, så det er bare å kjøre inn og parkere der. :)

Den gjør vel egentlig ikke det..? Selv har jeg nok opplevd at den oftere er nede enn oppe, men kanskje fordi jeg har nesten bare vært der på ukedager. Uansett går det an å kjøre inne en grusvei fra parkeringsplassen, som kan minne litt om en gangvei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her. :)Nærmeste bussholdeplass er Ekeberg Camping (buss 34 og 74). Hvis du kommer med bil fra sentrumssiden, får du nokså raskt en parkeringsplass på venstre side, og rett bortenfor den er det en vei med en bom. Bommen står alltid oppe, så det er bare å kjøre inn og parkere der. :)

Dette har vi snakket om Ingvild. Jeg sverger fortsatt til Ekeberg Hageby! :aww::lol:

Jeg tviler på at jeg kommer, for nå ser det ut som jeg skal leve på antibiotika og bli frisk til eksamen i stede.. Kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble kl. 12. Og jeg trenger HJELP. Etter arbeid i hagen i går fikk jeg så vondt i ryggen at jeg ikke kunne gå oppreist. I dag kan jeg det, men jeg greier slett ikke å holde stor, tung hund... Men jeg greier å kjøre bil (tror jeg, har ikke prøvd men greier å sitte i de fleste stillinger), så vi kommer på Ekeberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble kl. 12. Og jeg trenger HJELP. Etter arbeid i hagen i går fikk jeg så vondt i ryggen at jeg ikke kunne gå oppreist. I dag kan jeg det, men jeg greier slett ikke å holde stor, tung hund... Men jeg greier å kjøre bil (tror jeg, har ikke prøvd men greier å sitte i de fleste stillinger), så vi kommer på Ekeberg.

Da er vi to! Hvis ikke skulle jeg gjerne hjulpet deg, jeg må bare se hvordan jeg klarer meg med Iver jeg.

Men helt sikkert noen som kan hjelpe! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...