Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet i lydighet!


Benedicte

Recommended Posts

25. September blir det Sonenmesterskap i lydighet!

Sted: Oslo, nærmere bestemt i Sørkedalen ved Retrieverklubben sin klubbhytte

Tidspunkt: 10:00

Det går buss fra Røa som stopper 200 meter unna stevneplassen.

Klasser: Rekrutt, LP1, LP2, LP3 og elite.

Info om klassene og påmelding: http://sonen.corgilicious.net/

Påmeldingsavgift er kr 50,- per hund. Dette overføres til konto 1201.15.22961. Merk betalingen med nicket ditt her på Hundesonen.

Det blir premier til alle, og noen ekstra premier + rosett til de tre beste i hver klasse. Det blir også kåret "beste fri ved fot", "mest trengende" og en del andre ekstrapriser!

Mer info om kollektiv transport: Ta buss eller t-bane til Røa t-bane. Fra Røa går buss 41 mot Sørkedalen. Gå av på Strøm. Bussen går klokken 08:12 fra Røa på søndager og er fremme ved Strøm klokken 08:19. Da er du 200 meter unna stevneplassen. Dette er innenfor Oslo-grensen. Sjekk www.trafikanten.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 630
  • Created
  • Siste svar

Ja! :D

Vi stiller i hvert fall som heiagjeng :ahappy:

Og trollbolla og jeg som lydighetsmaskoter og publikumsfriere, hehe.

Kjempebra forslag! :)

Øy, dere må jo delta?! :D Hvertfall hvis det ikke blir før i september! :ahappy:

(satser man ikke på å vinne kan man hvertfall sikte mot sjarmpris)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øy, dere må jo delta?! :D Hvertfall hvis det ikke blir før i september! :ahappy:

(satser man ikke på å vinne kan man hvertfall sikte mot sjarmpris)

Hvis det blir september kan det muligens vurderes, hvis jeg får kvinnet meg opp..

Og siden dere andre sikter på sjarmprisene går vi for toppen av pallen vi :whistle: (altså, vi skal jo vinne VM og sånt, så da kan vi liksågodt begynne med sonenmesterskapet? :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at så mange vil bli med! :D Ser ut til at vi har fått en dommer også, så da mangler vi ringsekretær og skriver :ahappy: Noen som har tanker om hvilken dag som kunnet passe? Tenker dere helg eller hverdag? Selv tenker jeg at vi kunne tatt det en lørdag eller søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du møtt Amiga? :lol:

Kom igjen daaaa :D

Nei. Og nei. HVIS man har en bane som er inngjerdet med tilskuere på innsiden, så kan vi gjøre et forsøk. Hvis ikke er sjansen stor for at han spiser Amiga. Eller noen andre. :P Men vi kan sikkert heie.

Men apropos inngjerdet så har terrierklubben brukt ishockeybanen på Sofiemyr idrettsanlegg til rallykurs, det er helt genialt å bruke til bane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...