Wanderlust Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Idag var det tid for sonentreff, og det ble et veldig bra oppmøte. Vi hadde det koselig med trening, lek, grilling og skravling - mest skravling? Det ble til og med en presentasjonsrunde slik at alle skulle vite hvem som var hvem Jeg poster et utvalg av bildene mine her, også dukker resten opp i eget album på hjemmesiden min etterhvert. Håper ikke det dukker opp mye feil nedover nå Josie Arla (?) Er ikke sååå god på og huske navn Sandra, Tesh (Kaja? i bakgrunn), Cosmo og Siri m/Yaris Piraya Mikke (for en herlig fyr ) Peggy Soppen og Peggy *dele opp* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Lunah Bocca Meg og Peggy Leirplassen *dele opp* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Silje, Grim og Luna(?) Søteste valpene Siri E (Sjekk bilen hennes i bakgrunn) Tibra Grim Silje Saeta *dele opp en siste gang* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Marianne, Marvin og Vila Kicki(?) Vila Aiko Yaris Edit: Ser jeg ikke har fått med bilde av alle som var på treffet, men de dukker vel opp i andre sine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 ÅÅÅhh, herlige hunder. Og egen valpebinge og greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Så fine bilder Det ser ut som dere har hatt det kjempekoselig Litt kjipt at jeg ikke fikk vært med gitt. Yaris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Kjempefine! Var dødskoselig i dag! Men hvorfor må du alltid ta så mongis bilder av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Kjempefine! Var dødskoselig i dag! Men hvorfor må du alltid ta så mongis bilder av meg? Ta hintet kanskje?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 ser suuuper kjekt ut!! Kan dere ikke ha sånt treff mellom 2. og 9. juni også? Så kan jeg komme ogsåååå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Knallfine bilder! Spesielt de over hinderet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Kjempeflotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Kjempefine bilder! Ser ut som en utrolig koselig dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Nydelige bilder! Vakre Aiko, søte Tibra, herlige Yaris, Arla var jo bare kjempesøt og fineste fargen på Mikke Nei, neste gang skal jeg sørge for å ikke være bortreist! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Så koselig dere må ha hatt det Ane, Ingvild og Fibi traff forresten Miriam og Josie på Oslo S (trodde du det var Solo siden du slapp henne bortil, Miriam?), så da var de nesten bittelitt på treff de også, da Her er det svært stille med pensjonisthund og guttehund, så det er synd vi ikke fikk til å komme. *Vil hoppe med Peggy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Knallbilder Vi koste oss masse selvom vi ikke fikk trent så masse (et stykk ufokusert valp og han andre, eh ja ) Sandra, Tesh (Kaja? i bakgrunn), Cosmo og Siri m/Yaris Må le litt av det bildet, Sandra bare "Sjekk de store labbene liksom!" *Dobbelpost, mod. Miriam* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 mere! mere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Herlig! Holder på å gå gjennom mine nå, men kommer nok ikke noen til dere i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line&Luna Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Koste oss masse i dag, hyggelig å møte sonenfolket Og selvom vi ikke er inn i lydighet (frøkna syns repitisjoner er døøøøkjedelig ) så fikk vi da trent litt på å hilse på fremmede hunder og folk, og å måtte ligge rolig, selvom man heller helst ville leke med Mikke og Peggy Så da ble det jo litt mer enn BAREskravling og pølser Og det var veldig koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Åååå Peggy over hinderet, søteste boffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Takk for en hyggelig dag alle sammen. Kan man rappe bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Svarer for meg, og er bare å låne bildene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 ser suuuper kjekt ut! Kan dere ikke ha sånt treff mellom 2. og 9. juni også? Så kan jeg komme ogsåååå! Ja det håper jeg vi får til, hadde vært veldig hyggelig om du kunne bli med Kjempefine bilder Monica! Jeg synes sonenhunder er de fineste altså Gleder meg til Soppen sine bilder, i morgen (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Ja det håper jeg vi får til, hadde vært veldig hyggelig om du kunne bli med Kjempefine bilder Monica! Jeg synes sonenhunder er de fineste altså Gleder meg til Soppen sine bilder, i morgen (?) Tusen takk Hyggelig å høre! Soppen sine bilder kommer i kveld de (det har jeg bestemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Soppen skal spille spill med mammen og søsteren sin, så bildene kommer i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 22. April 2011 Rapporter Share Skrevet 22. April 2011 Å, ser ut som om dere har hatt en SUPER dag Jeg skulle gjerne vært med, men var bortreist fram til i kveld og har egentlig ikke fått med meg dette heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar