Gå til innhold
Hundesonen.no

Påsketreff


Wanderlust

Recommended Posts

Så koselig dere må ha hatt det :) Ane, Ingvild og Fibi traff forresten Miriam og Josie på Oslo S (trodde du det var Solo siden du slapp henne bortil, Miriam?), så da var de nesten bittelitt på treff de også, da :D Her er det svært stille med pensjonisthund og guttehund, så det er synd vi ikke fikk til å komme.

*Vil hoppe med Peggy* :lol:

Ja, jeg glemte meg litt og så var jeg ikke helt sikker på hvem av dem det var :icon_redface: Men du verden, så flink hun var! Hun sa jo ingenting hun! Hadde jeg ikke visst det fra før så hadde jeg aldri gjettet at hun ikke liker Josie :P Skylder litt på hodepinen som kom da jeg satte meg på bussen, der var varmeanlegget kaputt, og det var sånn ca 30 grader der inne.

Hunden min er utladet, og her er mitt knippe med bilder fra dagen:

Bare å låne bilder til blogger osv! :ahappy:

Fikk ikke med meg navnene på hundene, men en av hundene til Iner:

DSC01224.jpg

Mikke:

DSC01228.jpg

DSC01229.jpg

Søte Tinka:

DSC01230.jpg

DSC01231.jpg

Tesh:

DSC01235.jpg

DSC01239.jpg

Sitte i fanget:

DSC01244.jpg

Dobbel lengde shiba:

DSC01238.jpg

Knertmonster:

DSC01242.jpg

DSC01247.jpg

DSC01251.jpg

Yaris med det gode sovehjertet:

DSC01245.jpg

DSC01252.jpg

DSC01268.jpg

Det var de jeg hadde :ahappy: Tok noen av Imouto når hun fant ut at frihet var fint, men de ble så rare fordi det ikke er mulig å ta flere bilder i slengen med den linsa jeg hadde i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Monica, du tar såå fine bilder! Vi hadde det helt strålende! Og vi gleder oss til å se mer bilder. :)

Takk :ahappy:

Jeg får ikke sett de siste bildene til Monica :(

Yaris ser bløøt ut, Bocca er kul! Og Mikke så vakker ut :wub: Skikkelig rød!

Her vises alle bildene mine, så prøve å oppdatere evt?

Og ja, Bocca er kul. Lille hunden, store bitepølsa :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig treff med alle damene. Og det var faktisk en annen mann som stakk hodet inn en liten stund, selv om "eieren" av han ikke så ut som hadde god nok innkalling på han hele tiden. :lol:

Om du mener mannen i andre enden av Caius sitt bånd, tror nemlig du flirte litt i skjegget over "kan du bli ferdig med tekstinga og GÅ" kommentaren min, så er'n ikke min asså :lol: Men ellers har du helt rett, innkallingen er heller dårlig på den der, har jobbet med den i ca 10 år :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flott treff og fantastiske bilder folkens! Mine kommer også imorgen, men er ikke mange altså!

Og takk for flotte kommentarer og Yaris-gullet :D *stolt*

Han fikk knallsosialisering og har nå møtt hunder fra alle gruppene utenom 4 og 6, og det på første dagen hans med meg! (for de som fikk med seg at det ikke var noen terriere der, så dukket det opp en liten sort terrier valpsak og en voksen boston terrier når Monica123 og jeg pakket sammen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du mener mannen i andre enden av Caius sitt bånd, tror nemlig du flirte litt i skjegget over "kan du bli ferdig med tekstinga og GÅ" kommentaren min, så er'n ikke min asså :lol: Men ellers har du helt rett, innkallingen er heller dårlig på den der, har jobbet med den i ca 10 år :lol:

Jeg måtte ta meg sammen for å ikke sprute ut i latter faktisk. :lol: Men den innkallingen var tragisk ja, men litt unnskyldt siden han ikke er din da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang er det bare å sørge for at jeg ikke er bortreist :aww: Men det så herlig ut, og nydelige bilder!

Yaris får en ekstra :wub: av meg han. :ahappy:

Denne påsken har du gått glipp av supert sonistreff og to klikkerdager i Hønefoss! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ta meg sammen for å ikke sprute ut i latter faktisk. :lol: Men den innkallingen var tragisk ja, men litt unnskyldt siden han ikke er din da. :P

Du skulle ikke tatt deg sammen, et skikkelig latterkick hadde vært helt på sin plass nemlig :lol: Men den fulgte jo etter da...omsider.... :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne påsken har du gått glipp av supert sonistreff og to klikkerdager i Hønefoss! :P

Jeg vet! (og jeg fant til slutt invitasjonen på face, jeg hadde til og med svart på den jeg, uten å huske det :icon_redface: ) MEN, jeg har fått meg den supergjengen å trene med her jeg (du hadde vært så misunnelig), så jeg er ikke så lei meg likevel :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle ikke tatt deg sammen, et skikkelig latterkick hadde vært helt på sin plass nemlig :lol: Men den fulgte jo etter da...omsider.... :rolleyes2:

Ha ha. Du må nok gjøre noe med belønningskvaliteten for å få litt hurtigere innkalling på han. :P

Jeg vet! (og jeg fant til slutt invitasjonen på face, jeg hadde til og med svart på den jeg, uten å huske det :icon_redface: ) MEN, jeg har fått meg den supergjengen å trene med her jeg (du hadde vært så misunnelig), så jeg er ikke så lei meg likevel :aww:

Søren og. Og jeg som tenkte jeg skulle gni det inn... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha. Du må nok gjøre noe med belønningskvaliteten for å få litt hurtigere innkalling på han. :P

Hadde det ikke vært for at han hadde bilnøklene hadde jeg igrunn gitt f... Men skal huske det til neste gang, da kan jeg jo be en av de unge, vakre jentene gå foran :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...