Gå til innhold
Hundesonen.no

Påskekrimmens kommentartråd


SoppenCamilla

Recommended Posts

Penger mot en sekk er vel ikke noe skummelt vel? Sikkert bare noen som kjøper en sekk med tørrfor og ikke våger å vise de andre på sonen at de ikke forer på vom og hundemat.

:innocent:

Jeg tenkte akkurat det samme! :lol:

Og Sara og jeg er med allerede! Og campingvogna vår og den nye GPS'en som ikke er innkjøpt ennå!

Enig med Siri: Soppen ruuuuuler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 225
  • Created
  • Siste svar

Det må nok komme noen værsyke nordlendinger til Gardemommeby, evt. må de komme til oss for her snør det og er påskestemning så det holder. Men ta med sola, for den er ikke her. Så egentlig er det ikke påskestemning, bare snø. Men jeg kan frivillig ta den med slik at det blir skikkelig påskestemning i Gardemommeby. Kan spenne foran noen isbjørner (for de går jo i gatene her nord) og laste på snø. Påskebjørner, rett og slett. Påskeharer har vi ikke, for det er så mye snø at de ikke greier å hoppe. I Finnmark har de påskerein, så klart. Lira til Mailin kan gjete dem nedover. Eller, hun har jo tre trekkmonster, så de kan kanskje ta snyen med seg helt på egenhånd?

Også må det arrangeres fotoshoot! Psycholynx kan være fotograf.

Ehhh... *legge hodet litt mer i blødt, kanskje* :blink:

Ja fy som det har snedd her :) Vet ikke hvor i Nord du holder til, men jeg oppholder meg i Narvik for tiden og det laver ned, og er mer julestemning enn påske.

Back on topic: Soppen skriver helt fantastisk og får med seg detaljer og inntrykk som jeg er helt enig i! Det er en stor glede om dagen å få lese det hun skriver :D

Blir sånn at man bare går og venter på at det kommer en ny del av historien!

Det blir jo bra å få inn aktivitetene som er blitt nevnt. Kanskje det skjer noe på sportrening i skogen med JeanetteH, kanskje ene figuranten ser noe spesielt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herligherligherlig!

Ellers synes jeg stammehøvdingen også kunne hatt førstehjelpskurs, det er alltid nyttig og praktisk, og ganske påskerelatert. Så kunne jeg tatt på meg et innføringskurs for utstillingsnybegynnere før sesongen virkelig tar av over påske...

Og ta det med ro, de posene er bare noe dop jeg langer rundt her til naboene! Vet dere hvor dyrt det er å betale på to huslån, egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:punk:

Edit: glemte jo! Jeg er ganske sikker på hva den mystiske sekk-penge-bytte-greiene er! Det er selvfølgelig vestkantfruen fra Kløften som er ute og selger undulater under betegnelsen "møre velhengte vaktler selges svart"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: glemte jo! Jeg er ganske sikker på hva den mystiske sekk-penge-bytte-greiene er! Det er selvfølgelig vestkantfruen fra Kløften som er ute og selger undulater under betegnelsen "møre velhengte vaktler selges svart"!

:lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...