Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening i Trondheim


Kristiin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 393
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æh, trodde jeg svarte på denne, men det gjorde jeg altså ikke! Uansett, jeg må høre litt med hvilke planer foreldrene mine har først, om jeg kan låne bil osv. Jeg tror kanskje jeg skal til Trondhe

Kan godt ta ettermiddagen for min del også

Halv 6 passer bra. Er det lys nedi parkeringshuset ved Rotvoll mon tro? Da kan vi jo være der.

Er det noen som skal på trening kl. 17.00 i morgen? Hvis ikke stemmer jeg for ringtrening i 18-tiden :)

Alle/de fleste som kan på torsdager, møter jo klokka 17.00, er liksom blitt rutine på det.

Men det er jo ikke noe hinder for at selve ringtreningsbiten kan begynne klokka 18.00,

så kan de som bare vil det komme en time seinere, eller bruke en time sammen med "oss andre"

;)

Jeg er veldig spent, og vil gjerne se på hvordan dette gjøres, og kan jeg hjelpe/brukes til noe, så er jeg alltid villig. Tannvisning anyone?? :whistle:

Dexter er iform igjen, så vi kommer i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg slutter på jobb da, så jeg får bare komme etter å håpe på at det er folk der enda :)

Det er alltid folk der i sekstida, de færreste er der i mindre enn en time, så det går nok helt fint Stine :)

(men mulig jeg kommer i femtiden lell)

Jaaa, jeg har Smula-abstinenser :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehhehe, jeg håper det møter opp iværtfall en valp på treffet, ikke meg nei :P

Ser jeg formelerte meg en smule dårlig :innocent:

Jeg kommer med min bittelitte på nesten 11 uker :D men må advare, han er en skikkelig kysser! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehhehe, jeg håper det møter opp iværtfall en valp på treffet, ikke meg nei :P

Ser jeg formelerte meg en smule dårlig :innocent:

*ler* jeg skjønte det nå da. Er vi heldige kommer det to valper :D

Jeg kommer med min bittelitte på nesten 11 uker :D men må advare, han er en skikkelig kysser! ;)

Kyssere er greit det, og din e'kke så stor at han velter folk i farten heller ;)

Da får vi bare håpe Tonje kommer med Felixen og pelsballen sin også, så blir det litt lavere snittalder :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* jeg skjønte det nå da. Er vi heldige kommer det to valper :D

Kyssere er greit det, og din e'kke så stor at han velter folk i farten heller ;)

Da får vi bare håpe Tonje kommer med Felixen og pelsballen sin også, så blir det litt lavere snittalder :whistle:

Tonje, Felixen og pelsballen kommer også imorgen :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om jeg rekker å komme også. Sambo er ferdig kl 15.30 og bruker 30-45 min hjem. Tar med meg Zuma :)

Endeeeelig! Nå krysser jeg alt for at alle holder seg friske, og ingenting kommer i veien :ahappy:

Tror jeg også kommer med pelsballen min (som hverken er spesielt liten eller søt :lol: )

Nææ, ikke si sånn da! Ekko er jo kjempesøt!

(Særlig med hele hodet sitt oppi andres vesker på godbitjakt :whistle: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Endeeeelig! Nå krysser jeg alt for at alle holder seg friske, og ingenting kommer i veien :ahappy:

Samme her! :D

Edit: Mulig jeg kommer litt forsinket da Junior skal i bursdag til kl 17, så jeg setter av han på vei til trening :)

Endret av Dratini
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...