Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening i Trondheim


Kristiin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 393
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æh, trodde jeg svarte på denne, men det gjorde jeg altså ikke! Uansett, jeg må høre litt med hvilke planer foreldrene mine har først, om jeg kan låne bil osv. Jeg tror kanskje jeg skal til Trondhe

Kan godt ta ettermiddagen for min del også

Halv 6 passer bra. Er det lys nedi parkeringshuset ved Rotvoll mon tro? Da kan vi jo være der.

  • 2 weeks later...

Er det mulig for oss å bli med med våre to rabalder også? Skal på utstilling til helga, og trenger litt trening blant andre hunder før den tid, siden de kan være fryktelig høylydte (ingenting vondt i de altså) :) Aussien kan være med på fellesdekk også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig for oss å bli med med våre to rabalder også? Skal på utstilling til helga, og trenger litt trening blant andre hunder før den tid, siden de kan være fryktelig høylydte (ingenting vondt i de altså) :) Aussien kan være med på fellesdekk også!

Selvsagt! Jo flere vi er sammen... ;)

Edit: vi møtes på parkeringa til Statoil på Rotvoll, forresten :)

Endret av Vims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Dexter kommer, og vi har med Chaplin også.

Blir det noe i dag? Skulle gjerne hatt noen å leke utstilling med :ahappy:

Jaaa, jeg vil leke utstilling :D

Og idag har jeg med utstillingshund også faktisk, kanskje han kan lære oss noe?

Line skulle ha kunne idag, det hadde vært gøy. Men jeg kan gjerne klå bikkja di for deg altså, mens du prøver å få ham til å se pen ut :whistle:

Eg møter opp om noen vil leke (øve) felles dekk med meg :P

Vi kan også være forstyrrelse :whistle:

For selv om gamlingen kan å ligge lenge alene, kan han ikke det når det er flere med, det bevista han jo tydelig for et par-tre uker siden *fnis*

Supert! 17.00? Ikke bli skremt av all lyden på pelsene våre da, de er ikke skumle :P

Ja, 17.00 på parkeringen til Statoil på Rotvoll.

Gleder meg til å treffe deg og pelsene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Dexter kommer, og vi har med Chaplin også.

Jaaa, jeg vil leke utstilling :D

Og idag har jeg med utstillingshund også faktisk, kanskje han kan lære oss noe?

Line skulle ha kunne idag, det hadde vært gøy. Men jeg kan gjerne klå bikkja di for deg altså, mens du prøver å få ham til å se pen ut :whistle:

Kanskje du kan leke "dommer" på pelsene våre også? Minstemann er veldig glad i å hoppe på nye folk i iver, litt dumt hvis han gjør det på en dommer.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Jeg kommer ikke i dag. Må være litt fornuftig å lese til eksamen i morra. Men jeg er gjerne med igjen fra neste uke! Da er jeg fri som fuglen igjen! Og dyret mitt trenger desperat litt lydighetstrening tror jeg :lol:

Edit: Belegrdomino; Hvordan belger har du og hvor er den fra? Kan ikke huske å ha møtt på noen med belger og aussie her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke i dag. Må være litt fornuftig å lese til eksamen i morra. Men jeg er gjerne med igjen fra neste uke! Da er jeg fri som fuglen igjen! Og dyret mitt trenger desperat litt lydighetstrening tror jeg :lol:

Edit: Belegrdomino; Hvordan belger har du og hvor er den fra? Kan ikke huske å ha møtt på noen med belger og aussie her :)

Jeg har en groenendael hanne på 2 år til sommeren:) Han heter Domino og er fra Nangijala-oppdrettet. Han er en barnslig(!) villbass, som skal begynne å gå utstilling igjen (gikk i fjor også, men fant ut at vi trenger litt mer trening blant andre hunder), samt at vi har begynt å trene agility og lydighet aktivt, så de trenger all trening med andre hunder som de kan få :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! 17.00? Ikke bli skremt av all lyden på pelsene våre da, de er ikke skumle :P

Ok, hvis du ikke blir redd for meg pga lyden på pelsen min :lol: (Jeg er ikke dyremishandler, det bare høres sånn ut på'n noen ganger :icon_redface:)

Kanskje du kan leke "dommer" på pelsene våre også? Minstemann er veldig glad i å hoppe på nye folk i iver, litt dumt hvis han gjør det på en dommer.. :P

Jeg kan godt være litt dommer på pelssakene dine også! Og jeg trenger så mange som mulig til å klå på småen min. Men den/de som skal klå på hunden min må tåle litt kjærlighet :whistle:

Jeg kommer ikke i dag. Må være litt fornuftig å lese til eksamen i morra. Men jeg er gjerne med igjen fra neste uke! Da er jeg fri som fuglen igjen! Og dyret mitt trenger desperat litt lydighetstrening tror jeg :lol:

Edit: Belegrdomino; Hvordan belger har du og hvor er den fra? Kan ikke huske å ha møtt på noen med belger og aussie her :)

Blæh, du er kjedelig asssa :rolleyes2: :lol: Lykke til på eksamen i morra :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hvis du ikke blir redd for meg pga lyden på pelsen min :lol: (Jeg er ikke dyremishandler, det bare høres sånn ut på'n noen ganger :icon_redface:)

Jeg kan godt være litt dommer på pelssakene dine også! Og jeg trenger så mange som mulig til å klå på småen min. Men den/de som skal klå på hunden min må tåle litt kjærlighet :whistle:

Skal du på utstilling på Støren i helga eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, du og? Det blir første utstilling, både for meg og bisken. Stiller forøvrig bare søndagen :)

Jepp! første utstilling for sesongen, har derimot allerede meldt på tre utstillinger til på løpene bånd, hehe :) Første utstilling for aussie'en, men belgern har vært på utstilling to ganger i fjor, men kan ikke si at han ikke er et villdyr i ringen fordi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Jeg har en groenendael hanne på 2 år til sommeren:) Han heter Domino og er fra Nangijala-oppdrettet. Han er en barnslig(!) villbass, som skal begynne å gå utstilling igjen (gikk i fjor også, men fant ut at vi trenger litt mer trening blant andre hunder), samt at vi har begynt å trene agility og lydighet aktivt, så de trenger all trening med andre hunder som de kan få :-)

Fra Bz-kullet? Hihi de skal være barnslige villbasser :) Selv om litt lydighet og kontroll er å foretrekke :lol: Har du tenkt å konkurrere med han? Kanskje vi ses på trening neste uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Bz-kullet? Hihi de skal være barnslige villbasser :) Selv om litt lydighet og kontroll er å foretrekke :lol: Har du tenkt å konkurrere med han? Kanskje vi ses på trening neste uke?

Ja, Bz-kullet! Haha, ja, har funnet ut at det er kanskje greit å ha litt kontroll og lydighet på dyret også :D

Ja, er målet å konkurrere med han, håper på både lydighet og agility, men han må lære seg å fungere og ha ører når vi er blant andre hunder først og fremst :P hjemme går han jo alle kl1-øvelser glatt, og enkelte kl2.. så det er litt kjipt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

belgerdomino: Det var vell du som oppdrettet den tråden på canis? Det var jeg du snakkes med ;)

Jeg har fortsatt agilitykurs halv åtte, så blir ikke noe på meg eller.. Skulle så gjerne trent lydighet, savner torsdagene på rotvoll, Milla prøvde jo faktisk og høre etter med litt i lydigheten å :P

Er det ikke noen som blir med en annen dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

belgerdomino: Det var vell du som oppdrettet den tråden på canis? Det var jeg du snakkes med ;)

Jeg har fortsatt agilitykurs halv åtte, så blir ikke noe på meg eller.. Skulle så gjerne trent lydighet, savner torsdagene på rotvoll, Milla prøvde jo faktisk og høre etter med litt i lydigheten å :P

Er det ikke noen som blir med en annen dag?

Ja, det var meg :)

Vi er med en annen dag vi vettu,skal på agilitykurs i morgen og lørdag, samt utstilling søndag. Men neste uke er vi klar for mer sosialtrening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan agilitykurs går du? :-) Har du kommet langt/konkurrer? Vis ikke har det vell gått ann og trent agility sammen en gang også :-)

Men jeg føler jeg har litt sånn "full" uke. Tirsdag: agilitytrening 18, onsdag: Rallytrening eller sportrening Torsdag: Agilitykurs. Men Onsdagene er ikke en fast greie :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan agilitykurs går du? :-) Har du kommet langt/konkurrer? Vis ikke har det vell gått ann og trent agility sammen en gang også :-)

Men jeg føler jeg har litt sånn "full" uke. Tirsdag: agilitytrening 18, onsdag: Rallytrening eller sportrening Torsdag: Agilitykurs. Men Onsdagene er ikke en fast greie :-)

Vi har ikke vært på noe arrangert kurs enda innen agility, men skal gjennom Nidaros, hvor vi er medlem, nå da. Har trent med mer erfarne agility-førere på nidarosbanen ellers, og han (nå snakker jeg om belgeren) har lært seg grunnleggende føring, innført på kontaktfelt (sitter ikke helt enda) og de andre hindrene, alle hindrene sitter, utenom slalomen, pølsa og vippa, som vi nå trener på :)

Her har jeg ikke prøvd han med andre hunder i nærheten, så vet ikke om han er like flink da, eller om alt blir glemt :P

Hadde vært gøy å trene sammen en gang ja! Hvor trener du? Eller har du eget utstyr?

Ja, vi har ikke noe spesielt på onsdager vi heller, så det hadde passet bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei, ikke eget utstyr,(agilityustyr er jo så utrolig dyrt!) jeg trener for det meste på ekrabanen og fremo (gauldal hundeklubb). Er medlem i nidaros også, men trener ikke med de, eller på stavsøra :P Vurdere mulig og dukke opp på et av disse "internkonkurransene" deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...