Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening i Trondheim


Kristiin
 Share

Recommended Posts

Guest Snusmumrikk

Hvis dere tenker å ha det på Statoil, så bare vær oppmerksom på at Nidaros har brukslydighetstreninger der på torsdager (etter avtale med Statoil). Det er ikke noe problem å komme å trene der forde selvfølgelig, men løsslipp på treninga er ikke populært :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 393
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æh, trodde jeg svarte på denne, men det gjorde jeg altså ikke! Uansett, jeg må høre litt med hvilke planer foreldrene mine har først, om jeg kan låne bil osv. Jeg tror kanskje jeg skal til Trondhe

Kan godt ta ettermiddagen for min del også

Halv 6 passer bra. Er det lys nedi parkeringshuset ved Rotvoll mon tro? Da kan vi jo være der.

hei. Er på vei hjem til trønderland nå, lurer på om dt kanskje er noen som vil trene fredags formiddag? Hvor har jeg ingen greie på- men dersom noen vil og vet av en passende plass så rop ut. Vi trener lydighet- og generelt å fungere rundt flere hunder og eventuelle andre forstyrrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke. Jeg kan senere i dag, etter 5-6-tida, men søndag hadde vært topp. Noen som kan da?

Ja, søndag passer egentlig bedre for meg også, dersom det er på formiddagen? Skal vel spise middag med familien (morsdag), så reiser jeg jo på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Ja, søndag passer egentlig bedre for meg også, dersom det er på formiddagen? Skal vel spise middag med familien (morsdag), så reiser jeg jo på kvelden.

Søndag formiddag hadde vært flott! Hvor da? Noen som vet om en plass det ikke er veldig glatt og ikke asfalt?

Tonje; kan du på søndag formiddag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag formiddag hadde vært flott! Hvor da? Noen som vet om en plass det ikke er veldig glatt og ikke asfalt?

Tonje; kan du på søndag formiddag?

Så flott. Plass har jeg desverre ingen tips om :/ Er endel jorder her som vi driver på når vi er hjemme, snøen er så fast nå så vi tråkker ikke jennom, men er "litt" uti skauen, og er ikke akkurat helt flatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med kl 12 på søndag? Noen som har forslag til sted?

Jordene på Lade, nedenfor hundeinnhegninga? Der er det som regel blanding av myk snø, skare, tuster med aks og bare flekker. Det er noen nedtrampa snarveier som kan være glatte, men de er ikke vanskelige å unngå. Skolen er jo like i nærheten også, der går det å parkere bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...