Guest Yellow Skrevet 19. September 2014 Rapporter Skrevet 19. September 2014 Fullkornpasta med biter av stekte kjøttpølser, hvitløk og erter, med urte- og ostesaus. Siter
Titovn Skrevet 19. September 2014 Rapporter Skrevet 19. September 2014 Indrefilet med fløtegratinerte poteter, grønnsaker og brun saus - NAM Siter
Guest Yellow Skrevet 20. September 2014 Rapporter Skrevet 20. September 2014 Tacograteng av: En pk. kjøttdeig, en løk, en boks mais, en paprika, tacokrydder, et glass salsa, blandet i en form med 12 knuste tacoskjell og ost på toppen. Med salat av crispisalat, agurk og cherrytomater ved siden av (passer også godt å ha litt rømme og guacamole til, men det pleier ikke vi). Holder til to dager for meg og samboeren, så da blir det også dette i morgen. Siter
Tøfflus Skrevet 20. September 2014 Rapporter Skrevet 20. September 2014 Hjemmelagede vårruller. Fytti sååååååå godt 1 Siter
Pringlen Skrevet 20. September 2014 Rapporter Skrevet 20. September 2014 Rådyrfilet og tilbehør stekt i panne på et bål i skogen 4 Siter
Stine Skrevet 21. September 2014 Rapporter Skrevet 21. September 2014 Igår ble det koldtbord på fest Idag blir det satay kylling pizza på fullkorns tortilla bunn 1 Siter
Siri Skrevet 21. September 2014 Rapporter Skrevet 21. September 2014 Kveite, potet, eggesmør, brokkli og gulrot - for to . Til dessert ble det smuldrepai med eple/kanel/honning med is til. Siter
LilleZara Skrevet 21. September 2014 Rapporter Skrevet 21. September 2014 Mc.Donald`s Men fra NÅ av,så skal jeg spise sunnere! Siter
Guest Yellow Skrevet 22. September 2014 Rapporter Skrevet 22. September 2014 Stroganoffgryte med potetmos og rosenkål til. (Hadde gjort seg ekstra med tyttebær, glemte å kjøpe, men godt uansett) @LilleZara Sa til samboeren min i går faktisk at vi snart måå dra på McD. Ikke så ofte vi spiser der, men når det er lenge siden savner jeg det. Siter
Tonje Skrevet 22. September 2014 Rapporter Skrevet 22. September 2014 Italiensk gryte med salat til Siter
Guest Gråtass Skrevet 23. September 2014 Rapporter Skrevet 23. September 2014 I går mc donalds: mc hansen meny med milkshake.. I dag? ?? Noe med torsk for det har vi.Sent from my ST27i using Tapatalk 2 Siter
Malamuten Skrevet 23. September 2014 Rapporter Skrevet 23. September 2014 Tomatsuppe med egg i dag, orker ikke å lage noe annet. Siter
Djervekvinnen Skrevet 23. September 2014 Rapporter Skrevet 23. September 2014 Lårkjøtt av kylling. Kjempegod filet-del, for det er mer fett i det og blir mer saftig og smakfullt. Blir å skjære det opp i biter og steke, ha ris og salat til. Siter
ipadda Skrevet 23. September 2014 Rapporter Skrevet 23. September 2014 Blomkålsuppe, tror jeg... Eller wok... Siter
turbogutten Skrevet 23. September 2014 Rapporter Skrevet 23. September 2014 I går hadde vi kalkunfilet med ratatouille og stekte poteter. I dag blir det hjemmelagde kjøttkaker med stuet kål, poteter og brun saus Siter
MorBilly Skrevet 23. September 2014 Rapporter Skrevet 23. September 2014 Fårikålrester fra i går. Siter
laikamor Skrevet 23. September 2014 Rapporter Skrevet 23. September 2014 Pytt i panne... liker det ikke, men typen hadde så lyst på. Siden vi har lite fantasi for tiden så "tvinger" jeg megselv til å spise mat jeg egentlig ikke liker, men som typen liker. Får i det minste litt variasjon, selv om jeg ikke spiser meg mett Siter
Siri Skrevet 23. September 2014 Rapporter Skrevet 23. September 2014 En ihjelstekt lasagne med knallharde pastaplater til lunch... Jeg hilser stadig på den, så det blir ikke middag her i dag . Og nei - det var ikke jeg som laget den . Siter
Mardina Skrevet 23. September 2014 Rapporter Skrevet 23. September 2014 Grønnsakssuppe med BARE grønnsaker (for det er best!) Siter
Lillekrapyl Skrevet 29. September 2014 Rapporter Skrevet 29. September 2014 Kjøpt inn syv middager. Idag ble det fiskeboller i hvit saus med poteter og gulrot. Resten av uka, i usortert rekkefølge: Fullkornslasagne Indisk kylling tikka masala med raita og nan brød Hjemmelaget pizza Hjemmelaget lapskaus Oksehøyrygg med løksaus Pai med enten bacon eller skinke Siter
Betty Skrevet 29. September 2014 Rapporter Skrevet 29. September 2014 Steinbitfilet krydret med pepper og oregano, potetbåter og hot mexican wok-grønnsaker. Siter
Guest Gråtass Skrevet 29. September 2014 Rapporter Skrevet 29. September 2014 Kotelett, kokt potet, brokkoli og saus. Nam! På onsdag blir det lammegryte med rotfrukter. Nam nam!Sent from my ST27i using Tapatalk 2 Siter
Recommended Posts