Symra&Pippin Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Skrevet 26. Februar 2013 Fiskeboller i hvit saus med poteter og gulrøtter til. Skikkelige fiskeboller altså, sånne med nesten bare fisk i. Laget nok til i morgen også. Siter
SFX Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Skrevet 26. Februar 2013 I går ble det scampi, sjampinjong og mais, kokt ris og søt chilisaus. I dag ble det frossenpizza til 14.90 fra Obs som smakte rå deig og tomat. Og jeg liker ikke tomat. Heldigvis solgte de en helt ny sjokolade til ti kroner plata, så jeg trøstespiser den nå i skuffelse over ekle middagen. Premium dark chocolate med pekan og havsalt. Bortsett fra at jeg ikke er så glad i mørk sjokolade, er den helt grei. Siter
Teserere Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Skrevet 26. Februar 2013 Lagde meg en laksegryte med pasta og grønnsaker. Prøvde å blande ett egg med en dæsj melk, vispe det og blande inn med pastaen for å få noe sausaktig, men glemte å fjerne gryta fra platen, så det ble nesten eggerøre Smakte godt fordetom! 1 Siter
Malamuten Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Skrevet 26. Februar 2013 Usj, jeg har liksom ikke lyst på noen ting i dag. Gikk på kjøkkenet isted, men ente opp med og ta med meg to skiver trønderfår som jeg maula mens jeg forflytta meg tilbake i stua, men det teller vell ikke som middag. Tips til noe enkelt og greit (og litt sunt)? Det ble 2 kyllingfileer stekt i ovn med olje salt og pepper, med sweet chili saus til. Wohoo liksom Siter
Gjest Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Skrevet 26. Februar 2013 Linsesuppe med rotgrønnsaker. Er litt i suppemodus for tida... Siter
Malamuten Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Skrevet 27. Februar 2013 Dette er virkelig uka si, i dag, en stk pose med kims sourcreme and onion med en pepsi max til... 1 Siter
Ingvild Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Skrevet 27. Februar 2013 I dag ble det pizza med pitabrød som bunn og ost, kjøttdeig, løk, paprika og masse krydder som topping. Nam nam! Siter
Synnikken Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Skrevet 28. Februar 2013 En kvart kylling, 3 små ovnsstekte poteter, kyllingsaus med paprika og hvitløk, og noe ekkel brokkoli til. Grøss så jeg misliker grønnsaker, det smaker jo grønske! Siter
Maria Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Skrevet 28. Februar 2013 I dag blir det stekt ris med egg og skinke, erter og purre. Prøve noe nytt og sånt da. Siter
JailyTina Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Skrevet 28. Februar 2013 I går ble det ovnsbakt indrefilet av svin med rødløk, hvitløk og chili, i tillegg til stekt kål med revet gulrot. Det høres kanskje sært ut, men er veldig godt! Siter
Siri Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Skrevet 28. Februar 2013 Tre egg (i dag ble de stekt), en boks tunfisk (i vann) og en liten dynge med rødbeter. *blandeblanderøresammen i en bolle* S.c.h.n.a.d.d.e.r HÆH, hva mener du med "høres helt ****** ut!"? Hadde du ikke nevnt de der rødbetene, så.... . Gårsdagens middag ble ovensstekt laks som smakte så rart at jeg bare kasta den etter to biter. Heldigvis hadde jeg også store reker, spinat og fløtesaus med ris til - så jeg ble da mett . I dag? Næsj... hva skal man ha til middag i dag tro? Siter
mokken Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Skrevet 28. Februar 2013 I går hadde vi kyllinggryte med salat og hvitløksbaguette til Siter
borderen Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Skrevet 28. Februar 2013 igår ble det potetgull. Potet er grønnsak, er det ikke? 1 Siter
Stine Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Skrevet 28. Februar 2013 Taco igår (vi har taco onsdag, ikke fredag ) idag blir det wok med kylling, nudler, grønnsaker og en eller annen saus Siter
tm100021 Skrevet 28. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2013 Ovnstekte båtpoteter, stekte koteletter, brokkoli og bernesaus. Siter
Siri Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Skrevet 28. Februar 2013 Det ble panert torsk, innbakte reker og mandelpotetbåter med salt, pepper og rosmarin - alt stekt i ovnen, med rå gulrot, tomat og blomkå, rømme og remulade Siter
Gjest Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Skrevet 28. Februar 2013 Rødbetegryte med rotgrønnsaker og linser, som plutselig ble til tomatgryte da jeg hadde oppi en skje med tomatpuré. Jeg trodde egentlig at ingenting kunne ta knekken på den rødbetefargen, men... Siter
Symra&Pippin Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Skrevet 28. Februar 2013 Torsk, potet, brokkoli og gulrot, med en dært sandefjordsmør. Symra fikk restene og syntes det var så smaskens at hun vasket skåla fire ganger. Siter
Guest Gråtass Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Skrevet 28. Februar 2013 kyllinglår, ris, brokkoli og bretagnesaus.. Nammis og veldig mett nå. Siter
Tricolor Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Skrevet 28. Februar 2013 Stekt middagspølse, kokte poteter og rotmos av kålrot, gulrot og sellerirot. Siter
Stine Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Skrevet 1. Mars 2013 Ovnsbakt kylling med hjemmelagd fløtesaus, stekte poteter og stekte grønnsaker Siter
Recommended Posts