Gjest Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Skrevet 17. Februar 2013 Stekte grillpølser i lompe, og potetmos. Peeerfekt etter en lang dag ute i snøen! Siter
Garmen Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Skrevet 17. Februar 2013 Omelett muffins med sopp, bacon, løk, chili, krydder og litt cottage cheese - jo også selvsagt egg da *snippe bilde* åhåhåhåhå, det så godt ut! Har du noen oppskrift? Siter
Synnikken Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 Svinesteik med poteter, saus ( ), makaroni og frisk paprika i alle farger! Siter
HHC Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 Vi prøvde det nye "taco-lasagne-ish" saken i går, blir vel neppe noen gjentakelse. Om man hadde lagd sausene selv hadde det sikkert ikke vært så ille, men den ferdige salsasausen smakte ikke noe godt asså... :/ Siter
Symra&Pippin Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 Jeg fant ingen oppskrift på plukkfisk som minnet om det moren min brukte å lage, så jeg laget hvit saus, puttet oppi kokt fisk, hakket løk og kokt potet i biter, pluss salt og pepper. Det ble himla godt! Neste gang skal jeg ha mindre saus og mer fisk, så blir det jaggu sunt også! Siter
Gjest Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 Rødbetsuppe i dag. Utrolig godt! Jeg slapp til og med å lage selv, en av de andre hadde nettopp lagd en diger gryte med suppe da jeg kom hjem. Siter
HHC Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 Laks, brokkoli og løk med litt smør og en dæsj creme fraiche og masse krydder i ovnen i 20 min Siter
Malamuten Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 Siden jeg spiste middagsmat til frokost, og lunsj (havregrøt) i middagstid og var ute på tur og hundetrening og kom hjem sent så ble det hele 3 kokte egg til 'middag' og en snickers til dessert Siter
Maria Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Skrevet 18. Februar 2013 Omelett laget på egg pisket med vann og litt kremfløte med kjøttpølse, løk, purre, paprika og krydder. Med revet ost på toppen. Servert på hjemmebakt brød. Stekte alt annet enn eggeblandingen i en panne med litt olje før jeg hadde det i formen og helte egg og drysset ost over. Det var den beste middagsomeletten jeg har laget noen gang. Perfekt stekt og digg innhold Stekte den nederst i ovnen i en ildfast form på 200 grader i ca 20 min. Siter
AussieAllTheWay Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 åhåhåhåhå, det så godt ut! Har du noen oppskrift? Ehh egentlig ikke, da jeg bare tok det jeg hadde. Men kjørte iallefall Cottage C. glatt sammen (hadde vel ca 1/4 boks) med litt over 1 halv hakket chili i mixer og tilsatte 8 egg, Stekte løk sammen med sopp og bacon (kan jo bruke hva man har av kjøtt evnt grønnsaker) krydret med salt, pepper og hvitløkspulver, men man bruker det man har/ liker. Ca 1 ss av fyllet i hver form. Fylte ikke mer eggeblanding enn opp til 1 cm fra toppen på formen.De blåste seg veldig opp. Revet ost på toppen. 180 grader i ca 20 minutter på mine ganske store muffinsformer. Siter
borderen Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 Hot kyllingsuppe Byttet ut halvparten av fløten med ekstra lett melk og tok bare bittelitt smør, fordi jeg er litt tjukk. Haha! Siter
Strøssel Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 Tomatsuppe til frokost og brød til middag Siter
Caroline Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 Gårsdagens: stekt laksefilet, sukkererter, ruccolasalat, agurk, cherrytomater, rødløk, fetaost, rømme, salsa og tortillas = laksewraps. En av våre favorittmiddager. Kjapt, godt og ganske sunt. Siter
Puttiva Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 I går spiste vi sitron- og purremarinert torsk med coscos, stekt paprika og squash, og brokkoli til. Det var det godt, det! Siter
Strøssel Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 Gårsdagens: stekt laksefilet, sukkererter, ruccolasalat, agurk, cherrytomater, rødløk, fetaost, rømme, salsa og tortillas = laksewraps. En av våre favorittmiddager. Kjapt, godt og ganske sunt. Vi spiste også laks Igår Siter
tm100021 Skrevet 19. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 Fullkornsnudler, sur&søt saus, kyllingfilet strimler, brokkolibiter, wok grønnsaker fra pose og spinat. Siter
Ingvild Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 I dag ble det karbonadesmørbrød. La meg kalle det det, bare fordi det høres mer fancy ut enn to brødskiver med hver sin karbonade, litt løk og litt sennep på. Spise bær og vaniljekesam til dessert da, det får veie opp litt. Siter
Gjest Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 Grønnsaksgryte med brokkoli, kål, gulrøtter, potet, løk, tomat, ris, linser og massemasse hvitløk, og cayenne, koriander, og spisskummen. Og litt fløte til slutt, bare så krafta skulle bli ekstra god. (eller så kan vi godt kalle det for restegryte, men det høres så mye mindre godt ut enn det var. ) Siter
mokken Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 Tortillalefse med salatgreier og kyllingfilet Siter
Mari Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 Slaktet sjokoladekake. Glasur, seigmenn, nonstop og m servert på siden. Kamelen som heter Du Kan Ikke Bake var ikke så vond å svelge som man skulle tro. Grattis med dagen til Marimannen! 2 Siter
Siri Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 Kveite med ovnsstekte mandelpotetbåter, smørdampet brokkoli, eggesmør, Creme Fraiche, rå gulrot og minitomater - og veldig godt selskap . Siter
Guest Jonna Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 Kveite med ovnsstekte mandelpotetbåter, smørdampet brokkoli, eggesmør, Creme Fraiche, rå gulrot og minitomater - og veldig godt selskap . *peker opp* Middagen min i dag Siter
Siri Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 *peker opp* Middagen min i dag Du glemte reisedesserten din... Det lå igjen et egg og en Kvikklunch i gangen Siter
Guest Jonna Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 Du glemte reisedesserten din... Det lå igjen et egg og en Kvikklunch i gangen Siter
Mari Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 Kveite med ovnsstekte mandelpotetbåter, smørdampet brokkoli, eggesmør, Creme Fraiche, rå gulrot og minitomater - og veldig godt selskap . *peker opp* Middagen min i dag Så koselig! Jeg vil være med en gang. Så lenge Siri ikke blir sur for at jeg ikke vil ha eggesmøret hennes. Siter
Recommended Posts