Guest Gråtass Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Ris, tang, grønnsaker og tofu! hmmm skeptisk.. Siter
Garmen Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Quesadillas, med hjemmelaget refried beans, løk, sopp, tomat og ost. Salat attåt. T'is the nom. Det beste med quesedillas er navnet. Kessedilla! Keeesedijja! Ke sa dillase'na? 4 Siter
Nirm Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 hmmm skeptisk.. Rå fisk er enda verre. Siter
Guest Gråtass Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Rå fisk er enda verre. Nei det er ganske nam, men jeg er sær og liker bare "snill" sushi jeg da Siter
Tinkie Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 I dag ble det enkelt: Pasta med et rått egg iblandet (så koker den av varmen fra pastaen), pesto, en boks sjampinjong, tomat og agurk i biter. Men veldig godt da. Siter
Nirm Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Nei det er ganske nam, men jeg er sær og liker bare "snill" sushi jeg da Og hva er snill sushi? Siter
Siri Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Det beste med quesedillas er navnet. Kessedilla! Keeesedijja! Ke sa dillase'na? Ser bare for meg krokodiller med briller, jeg Siter
Garmen Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Ser bare for meg krokodiller med briller, jeg Krokobriller? Forresten, dere snill sushi og vegetar-diggere: har dere prøvd tamago-sushi? Altså sushiris med japansk omelett oppå? Er noe av det beste i hele hele verden 1 Siter
Guest Gråtass Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Og hva er snill sushi? sånn med laks og scampi og ikke så mye små grønne sterke saker eller sylta ingefær eller andre rare ting. Men jeg er svært lite dreven altså, skal prøve neste gang jeg har damenes aften tror jeg.. Siter
Guest Yellow Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Kjempelei av stappfull fryser nå (liten fryser og mest hundemat), men tok en runde for å bli kvitt noe som er der. Og da blir det bestemors hjemmelagde medisterkaker på meg (oppskrift med 50/50 medisterdeig og kjøttdeig, nam), ris, kokt blomkål og kjøttkakesaus på meg, bare ting vi hadde som får bli en middag. Samt så fant jeg litt kjøttpølser og pommes frites som samboeren får i dag som er glad i det. Så lager jeg meg mye smoothies for tiden, som er like godt og sunt som både til dessert, frokost (for de som ikke er så sultne på morgenen) og mellommåltider. Siter
Ingvild Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Kotelett og grønnsaksmos. Også står det en bolledeig til heving, så da blir det god dessert-ish. Apropos dessert tror jeg at jeg må lage tilslørte bondepiker en dag snart. Og finne tid til litt sodd. Siter
Guest Gråtass Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Brødskive med majones og røkt ørret med te til, funker som middag i dag. Hadde ikke lyst på kjøttmiddag etter å ha slakta lam i dag.. Siter
Red Merle Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Pinnekjøtt, kålrotstappe, poteter og vossakorv. Jupp, jul enda her, haha 1 Siter
SiriEveline Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Idag ble det lasagne på oss! Noe jeg gjerne skulle laget fra bunnen av, men det ble fra pakke idag da. Men målet til neste gang er hjemmelaget. Siter
Arielle Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Skrevet 13. Januar 2013 Fredag ble det kyllingkjøttdeig stekt i chillisaus og hvitløk, med potetmos I går ble det karbonader i pitabrød sammen med hvitløksbaguetter. Blir det samme i dag som i går siden jeg er alene i helgen og har enda mye igjen som kan stekes/varmes. Siter
Stine Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Skrevet 13. Januar 2013 Hjemmelagd tacopizza med kylling Siter
Ingvild Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Skrevet 13. Januar 2013 I dag blir det pasta med egg i (carbonara-style) og pesto, laks og vårløk. Så får vi se om det blir godt. Siter
Anette Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Skrevet 13. Januar 2013 kylling med brie og seranoskinke, ris, agurksalat 4 Siter
Nirm Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Skrevet 13. Januar 2013 Thai takeaway currygreierishopplegg, siden det ble endring i planer. Og konklusjonen, jeg lager bedre mat selv enn den shappa, så første og siste gang jeg kjøper sånn type mat der (og det var det eneste de hadde på veggisfronten). Siter
HHC Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Wok med scampi, nudler og grønnsaker. Syntes den ble litt sterk av sweet chilli sausen sist, så blandet grønnsakene og nudlene med litt creme fraiche før jeg tilsatte chilimarinerte scampi og det funket, en litt mildere sweet chilli (Kjære studentvenner - pakka med scampi 10kr, 1 pk wokmix ca 18 kr på kiwi og svær pakke eggnudler ca 7 (og det kan man finne billigere) og det beste - middag til i dag og varm lunsj 2-3 dager på skolen ) Siter
Ingvild Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Laksefilet og grønnsaksmos i dag. Jeg har fått helt dilla på mos av potet, gulrot og brokkoli! Siter
HHC Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 kylling med brie og seranoskinke, ris, agurksalat 2013-01-13 17.58.18.jpg Dette så forøvrig helt himmelsk ut! Tror jeg må prøve den,selv om jeg sverger til baconsurret kyllingfilet fyllt med brie og timian Siter
borderen Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Ytrefilet av svin, kålrotstappe, seleristappe, dampet brokkoli, stekt sopp og løk og en dæsj tyttebær. Siter
Recommended Posts