Ingvild Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Pølser og lompe... Eksamenstidmat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Gryte av brokkoli, løk, kjøttpølser makaroni og ostesaus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Nå står det kylling i ovnen med diverse krydder på, straks koke ris, lage salat og ha litt potetsalat til... Nam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Fiskeboller med hjemmelaget currysaus! Visste ikke at jeg kunne lage det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Kylling masala all home made. Med ris, salat, revne gulrøtter og en mix av kesam/mango chutney ved siden av. Jeg er egentlig utrolig glad i ovnsstekt kyllingfilet, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke spiser det oftere!? Det har vært litt i overkant mye karbonadedeig den siste tiden. Liker eksamenstid jeg, for da er jeg bare hjemme, og da er matlaging fin avveksling. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Ovnsbakte grønnsaker. De står og venter nå. Pak choi, rødløk, fersk hvitløk (seriøst, de lukter himmelsk!), chili, avokado, tyrkisk paprika og champignon. Skal serveres med et par skiver mozarella til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Kylling masala all home made. Med ris, salat, revne gulrøtter og en mix av kesam/mango chutney ved siden av. Jeg er egentlig utrolig glad i ovnsstekt kyllingfilet, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke spiser det oftere!? Det har vært litt i overkant mye karbonadedeig den siste tiden. Liker eksamenstid jeg, for da er jeg bare hjemme, og da er matlaging fin avveksling. Mmm! Det skal jeg lage meg i helgen! Har du en sunn og god oppskrift? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Vegetarlasangne med nyrebønner, løk, tomat, purre, selerirot, blomkål, grønne oliven, spinat, cottage cheese og pecannøtter. Mmmmm! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Spaghetti. Nomnom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Mmm! Det skal jeg lage meg i helgen! Har du en sunn og god oppskrift? Det er ikke helt det samme som skikelig feit, god indisk altså. Men det smaker digg! Også kan man jo krydre risen litt med gurkemeie og eventuelt litt garam masala ekstra. Også bruke fersk koriander! Jeg hadde bare tørket. Men jeg brukte i alle fall denne Grete Roede-oppskriften og erstattet fisken med kylling, eller samme fremgangsmåte: http://www.greteroed...1681446.o2.html Sunt og godt! Ja, det går faktisk an (who knew.. ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Pizza fra Pizzagutta Er lat i dag, siden jeg har vært ute å fartet siden jeg kom fra jobb 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Hjemmelaget glutenfri pizza italiensk selvfølgelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Spaghetti og fløtesaus med spinat, løk, hvitløk, chili og pepper. Og en øl, for det er tross alt lørdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Den mexikanske suppen Maria tipset om for et par dager siden. Det var nam! Og selv om jeg hadde veldig lite kjøttdeig så har 2 posjoner holdt meg mett til både lunsj og middag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Enchiladas! Om nom! Gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Bakt potet. Nå skal jeg slå til med vafler og hjemmelaget bringebærfrysetøy til kveldskos! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Risengrynsgrøt. Vurderte å kjøpe to mandler, og to marsipangriser men innså at vi kanskje burde vokse fra sånt snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Risengrynsgrøt. Vurderte å kjøpe to mandler, og to marsipangriser men innså at vi kanskje burde vokse fra sånt snart Må aldri vokse fra slikt I dag ble tomatsuppe, fra pose - herregud.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Vi hadde lyst på kalkun med stuffing, så vi lagde stuffing og poteter så egentlig kjøttpudding med sjampinjong, paprika, løk og krydder i ovnen, + ovnstekte poteter og saus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Liveche kyllingbryst og ovnstekte potetbåter og bernaise saus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Biff, fløtegratinerte poteter, brokkoli og blomkål nam ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Rester Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 I går: Saueføtter, mandelpoteter og kålrotstappe. I dag: Fiskekaker i brun saus, poteter og revne gulerøtter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Fajitas med oksekjøtt i hjemmelaget tomat-chilisaus med hjemmelaget tacokrydder, grønnsaker, salat og kesam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Taco med kylling og salat ogsånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts