Guest Yellow Skrevet 12. September 2012 Rapporter Skrevet 12. September 2012 Stekte go' og magre grillpølser kuttet på skrå, med 3 finhakkede gulerøtter, en finhakket rødløk og en boks med hakkede tomater med oregano og basilikum. Med fullkornspennepasta til. Siter
Maria Skrevet 12. September 2012 Rapporter Skrevet 12. September 2012 Restemat til sambo og fiskekaker med hjemmelaget rotmos og brokkoli til denne dama. Gjett om jeg har dilla på fiskekaker! Siter
lucy Skrevet 12. September 2012 Rapporter Skrevet 12. September 2012 Fiskeboller, gulerøtter, poteter og reker i hvit saus laget på både fiske- og rekekraft. Fikk en craving da jeg så fiskeboller i butikken, er lenge siden sist jeg spiste fiskeboller. Og litt poteter, gulerøtter, reker og hvit saus-rester på V&H'en til fjotten Siter
Jankaa Skrevet 12. September 2012 Rapporter Skrevet 12. September 2012 Sodd på boks, varmet i mikro! Slå den, husmortanter! 2 Siter
Synnikken Skrevet 12. September 2012 Rapporter Skrevet 12. September 2012 Svin indrefilet, helstekt med noisetter til. Siter
lucy Skrevet 12. September 2012 Rapporter Skrevet 12. September 2012 taco-rama i dag! På en helt vanlig onsdag! ..alle vet jo at taco er fredagsmat... Siter
Whoopsis Skrevet 12. September 2012 Rapporter Skrevet 12. September 2012 Tomat og kyllingfilet fylt med parmesanost i ovnen, med dampet spinat, stekt sopp, grønn og rød paprika, løk, pepper- og chilikrydder med en saus-ting laget av melk, buljong og rømme ved siden av. Og nystekte hvitløksbaguetter. Nam! Heldigvis laget jeg dobbel porsjon, så da blir det god middag i morgen også. 1 Siter
Anette Skrevet 13. September 2012 Rapporter Skrevet 13. September 2012 På en helt vanlig onsdag! ..alle vet jo at taco er fredagsmat... En kamerat gjeng har taco mandag.... :-P Siter
Annegru Skrevet 13. September 2012 Rapporter Skrevet 13. September 2012 Jeg hadde også taco i går! Helt crazy! Siter
Nirm Skrevet 13. September 2012 Rapporter Skrevet 13. September 2012 En kamerat gjeng har taco mandag.... :-P Vi har vel hatt taco på alle ukedager, så vi er skikkelig gærne. I dag blir det pai her. Lært meg å lage glutenfri paibunn som er skikkelig nam. Siter
Stine Skrevet 13. September 2012 Rapporter Skrevet 13. September 2012 Tok det jeg fant i skapet idag, så det ble wok med nuddler, kylling og grønnsaker. Siter
Jankaa Skrevet 13. September 2012 Rapporter Skrevet 13. September 2012 Idag må jeg bruke opp kyllingkjøttdeigen jeg har liggende. Hva skal jeg bruke den til? Noen som har spennende forslag? Siter
Mud Skrevet 13. September 2012 Rapporter Skrevet 13. September 2012 Middagen i dag er potetgull.. Med jeg driver og koker til sammen 20l med fårikål til i morgen og fremtiden , mulig jeg prøvesmaker litt senere. 2 Siter
Maria Skrevet 13. September 2012 Rapporter Skrevet 13. September 2012 Hjemmelaget bolognese hos'n far i dag deilig å få ferdig middag! Siter
soelvd Skrevet 13. September 2012 Rapporter Skrevet 13. September 2012 Mmmmmm, i dag har mannen laget sine fantastiske hjemmekrydrede kyllinglår. Er ikke så mye som er bedre enn saftige, godt krydra kyllinglår! Siter
Mud Skrevet 13. September 2012 Rapporter Skrevet 13. September 2012 Mmmmmm, i dag har mannen laget sine fantastiske hjemmekrydrede kyllinglår. Er ikke så mye som er bedre enn saftige, godt krydra kyllinglår! Jeg har 1 kg kyllinglår i fryseren. Kryddertips takk ! Siter
HHC Skrevet 13. September 2012 Rapporter Skrevet 13. September 2012 Stekt ørret med saus, ris og grønnsaker til lunsj/middag Til kvelds blir det ost og kjeks med druer og paprika - og oreodessert :D Siter
sham Skrevet 13. September 2012 Rapporter Skrevet 13. September 2012 Kylling med pasta og pesto. Siter
Bostonfrøken Skrevet 13. September 2012 Rapporter Skrevet 13. September 2012 Har ikke spist middag idag Men kan bidra med en oppskrift;p Kok pastaskruer eller sånne rør skjær fiskepudding i terninger (pleier å kjøpe den lange ikke runde) stek lett i panna En boks reker, hell av lake, (jeg pleier også å skylle kjapt med vann da jeg ikke liker den laka) kast super kjapt i panna ellers krymper de å blir dvergreker. Lag 2 poser kyllingsaus (krema) og tilsett to til 3 ts med karri (Boks fra keiser o.l butikker) Så sleng pasta i en form, hell over fiskepudding og reker, ta saus over hele, og pynt med delte cherrytomater.. Høres spess ut men er dritt godt , fortsatt ikke opplevd at ingen spiser det (av de som eter reker ) Siter
Anette Skrevet 13. September 2012 Rapporter Skrevet 13. September 2012 grandis Nå har vi endelig kjøkken igjen etter melbille invasjonen, så da får vi lageet mat igjen Siter
soelvd Skrevet 13. September 2012 Rapporter Skrevet 13. September 2012 Jeg har 1 kg kyllinglår i fryseren. Kryddertips takk ! Smør inn med olivenolje, karri+hvitløkspulver+litt salt+santa maria "chicken and steak" og "forest blend". De to sistnevnte er fantastiske på veldig masse mat, spesielt kylling. 1 Siter
soelvd Skrevet 13. September 2012 Rapporter Skrevet 13. September 2012 Jeg har 1 kg kyllinglår i fryseren. Kryddertips takk ! Også måtte de stekes på 225 grader i 20-25 min, så ned på 170 i 25-30 min avhengig av størrelsen. Så lager du hjemmelagde fløtepoteter til og vips så er retten ikke spesielt sunn, men helt vanvittig god Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.