Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Stekte go' og magre grillpølser kuttet på skrå, med 3 finhakkede gulerøtter, en finhakket rødløk og en boks med hakkede tomater med oregano og basilikum. Med fullkornspennepasta til.

• Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg tror jeg sprekker... To flotte blomkålhoder brekt i store buketter, forvellet i vann til nesten møre. En god liter hvit saus med muskat over blomkålen (som ble sirlig stappet ned i en ildfast fo

Omnomnomnomnom!!!

Jeg leste først... Morrabrød

Posted Images

Skrevet

Fiskeboller, gulerøtter, poteter og reker i hvit saus laget på både fiske- og rekekraft. Fikk en craving da jeg så fiskeboller i butikken, er lenge siden sist jeg spiste fiskeboller.

Og litt poteter, gulerøtter, reker og hvit saus-rester på V&H'en til fjotten ;)

Skrevet

Tomat og kyllingfilet fylt med parmesanost i ovnen, med dampet spinat, stekt sopp, grønn og rød paprika, løk, pepper- og chilikrydder med en saus-ting laget av melk, buljong og rømme ved siden av. Og nystekte hvitløksbaguetter. Nam! Heldigvis laget jeg dobbel porsjon, så da blir det god middag i morgen også. :ahappy:

• Like 1
Skrevet

En kamerat gjeng har taco mandag.... :-P

Vi har vel hatt taco på alle ukedager, så vi er skikkelig gærne. :frantics:

I dag blir det pai her. Lært meg å lage glutenfri paibunn som er skikkelig nam. :ahappy:

Skrevet

Middagen i dag er potetgull..

Med jeg driver og koker til sammen 20l med fårikål til i morgen og fremtiden , mulig jeg prøvesmaker litt senere.

• Like 2
Skrevet

Mmmmmm, i dag har mannen laget sine fantastiske hjemmekrydrede kyllinglår. Er ikke så mye som er bedre enn saftige, godt krydra kyllinglår!

Jeg har 1 kg kyllinglår i fryseren. Kryddertips takk !

Skrevet

Har ikke spist middag idag :sheep: Men kan bidra med en oppskrift;p

Kok pastaskruer eller sånne rør

skjær fiskepudding i terninger (pleier å kjøpe den lange ikke runde) stek lett i panna

En boks reker, hell av lake, (jeg pleier også å skylle kjapt med vann da jeg ikke liker den laka) kast super kjapt i panna ellers krymper de å blir dvergreker.

Lag 2 poser kyllingsaus (krema) og tilsett to til 3 ts med karri (Boks fra keiser o.l butikker)

Så sleng pasta i en form, hell over fiskepudding og reker, ta saus over hele, og pynt med delte cherrytomater..:D

Høres spess ut men er dritt godt , fortsatt ikke opplevd at ingen spiser det :) (av de som eter reker :P)

Skrevet

Smør inn med olivenolje, karri+hvitløkspulver+litt salt+santa maria "chicken and steak" og "forest blend". De to sistnevnte er fantastiske på veldig masse mat, spesielt kylling.

• Like 1
Skrevet

Også måtte de stekes på 225 grader i 20-25 min, så ned på 170 i 25-30 min avhengig av størrelsen. Så lager du hjemmelagde fløtepoteter til og vips så er retten ikke spesielt sunn, men helt vanvittig god :D