Gå til innhold
Hundesonen.no

VM i Holmenkollen


Benedicte

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Dette syns jeg var gøy! Stod ute ved løypa i dag, på et punkt hvor alle løperne passerte flere ganger. Det var kjempegøy og herlig stemning, selv om vi ikke ante hvordan løperne lå an i forhold til hverandre. Da Cologna hadde passert for siste gang, dro noen av de vi satt i nærheten av fram en radio og satte på full guffe, så fikk vi hørt at Eldar gikk inn til sølv. Artig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gikk ikke Petter sist i dag? Jeg tror han hadde klart å ta svenskene, jeg. Han kan hente frem krefter på sprinten som ikke Ola har..

Edit: noen som vet om man kan ta med hund opp på tribunen? Tenkte å stå på ski fra Sognsvann med Tia, men vil gjerne se sprinten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gikk ikke Petter sist i dag? Jeg tror han hadde klart å ta svenskene, jeg. Han kan hente frem krefter på sprinten som ikke Ola har..

Edit: noen som vet om man kan ta med hund opp på tribunen? Tenkte å stå på ski fra Sognsvann med Tia, men vil gjerne se sprinten.

Ja, jeg lurer veldig på hvordan det hadde blitt om Northug hadde gått siste.. Han ble jo gått i fra på hans siste etappe, og jeg synes ikke han så kjempepigg ut, men jeg tror likevel han kanskje kunne klart det. Han er jo tross alt Northug! Nå håper jeg han får orden på halsen og er superklar til stafetten!

Og det står skilt om at det ikke er lov, men vet ikke hvor nøye de er på det. Har du billett? Heldiggris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskene er sååååååååå sure da :lol:

Switchet til STV og de bare ble så sure for hvordan han gikk i mål, syntes det var genialt jeg :D

Haha! Tenk da, gå sidelengs inn i mål rett foran Hellner! Må se svensk tv når jeg kommer hjem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt herlig og helt fantastisk! :D Den mannen altså :D Svenskene tar jo heelt av.. Kan ikke huske at det var spesielt store negative kommentarer når Bjørn Dæhlie gjorde det samme for en del år siden, men når Petter gjør det, ja da er det så klart krise :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en en del av løpet, de bytter vel fra klassisk til skøyting her på 3mila.

Ellers er jeg kjempeglad for at Therese endelig fikk sitt eget gull og ikke bare kom i skyggen av Marit :whistle:

Nei tror ikke de bytter fra klassiks til skøyting. tror de kun går på skøyteski, men de bytter fordi det er så langt løp. og glien foprsvinner.. det er frøvrig helt frivillig om man vil bytte eller ei og evnt. hvor mange ganger mn gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørgen og Northug må bare parre ved neste løpetid! Tenk dere den norske super-skirasen de kunne dannet sammen! Herreguuuud :):whistle:

Kjenner jeg er skeptisk til en slik kombinasjon. Har vi ikke lært at også gemytt og adferd må taes hensyn til i avl, ikke bare bruksbiten? Her kan det jo komme skikkelig hummer & kanari med en forelder i hver ende av den skalaen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan jo komme mye rart, enig der. MEN; en slik kombo kan ikke verden gå glipp av! Selv om jeg ikke er ute etter noe til bruks, kunne jeg vurdert denne altså, særlig om den fikk litt Petter-gemytt. Er noe litt dalmatiner over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...