Gå til innhold
Hundesonen.no

VM i Holmenkollen


Benedicte

Recommended Posts

Hvor mange gull tror du Norge tar? Hva er dine favorittøvelser? Hvilke utøvere har du størst tro på? :)

Selv har jeg alltid syns at hopp er kjempekjedelig, men lagkonkurransen med sølvmedalje var litt moro!

Ellers gleder jeg meg veldig til mer lagkonkurranser i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Jeg er rar og gammel og ELSKER de lange etappene på ski! Spesielt jaktstart, herrenes jaktstart 30 km i dag var gull!

Taktikk, spenning, action, hele pakka! :)

Ellers syns jeg at kombinert er skøy. Heier på Mikko Kokslien fordi jeg kjente ham på barneskolen :) Ellers er jeg stor fan av Norge. Sånn generelt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som stor vintersportfan så skjærer det meg i hjertet at jeg sitter i feil land uten mulighet til å se ski på TV! Ikke en gang på NRKs nettsider er det mulig å se, pga. at jeg er i utlandet. Hvis noen vet om noen nettsider hvor det er mulig å se ski-VM live, så sier jeg ja takk!

Jeg er pessimist, og tipper 5 gull.

Vanskelig å ikke ha troen på Bjørgen da! :) Har håp for kvinnestafetten! Ellers så håper jeg at noen andre enn Northug kan glimte til og vise at norsk herrelangrenn har mer å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som stor vintersportfan så skjærer det meg i hjertet at jeg sitter i feil land uten mulighet til å se ski på TV! Ikke en gang på NRKs nettsider er det mulig å se, pga. at jeg er i utlandet. Hvis noen vet om noen nettsider hvor det er mulig å se ski-VM live, så sier jeg ja takk!

Jeg er pessimist, og tipper 5 gull.

Vanskelig å ikke ha troen på Bjørgen da! :) Har håp for kvinnestafetten! Ellers så håper jeg at noen andre enn Northug kan glimte til og vise at norsk herrelangrenn har mer å komme med.

hvorfor kan du ikke se selv om du er i england?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fra world cup ser det ut som, men kanskje det er noe annet på siden der.

Kjenner følelsen MrsPowers. Jeg var TV-løs under fotball-VM og det var ikke noe kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjipeste med VM er å stikke ut i marka, klar for å suse triumferende gjennom skogen i god Bjørgen-/Northugstil, bare for, til min store skuffelse, å oppdage at jeg fortsatt er like mongo på ski som før jeg så på 3-mila :)

For når jeg ser mennesker i kondomdress gå fort-fort på ski på tv, lett som ingenting, skjer det en feilkobling i hjernen min slik at jeg tror at jeg også er skiflinking og at det er kjempegøy å sikle i motbakke :) Det er ikke særlig gøy, og det er bare på tv man aldri har bakglatte ski :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stor fan av Northug og tror han kan hjelpe med noen flere medaljer. Tror også at Norge vinner sammenlagt, selv om Østerriket ligger tett bak med 3 gull de også (men vi har vel ett mer sølv enn det de har).

Ja vi leder knepent foreløpig.

Forresten så fikk jo de andre guttene vist seg bra feem idag selv om de ikke greide medalje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For når jeg ser mennesker i kondomdress gå fort-fort på ski på tv, lett som ingenting, skjer det en feilkobling i hjernen min slik at jeg tror at jeg også er skiflinking og at det er kjempegøy å sikle i motbakke :lol: Det er ikke særlig gøy, og det er bare på tv man aldri har bakglatte ski :)

Den feilkoblingen skjer i hodet mitt å, føler meg sååå god. Så kommer jeg på, mens jeg tenker på styggdalsbakken, at neeeei så god har jeg neppe blitt på tre skiturer i februar.

Men nå må jeg få si at jeg er litt lei... nå har tv'n stått på med VM i hele dag, og jeg føler vi har sett både Østerrike og Norge hoppe og gå fort på ski veldig mange ganger! Så stas er det ikke gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi leder knepent foreløpig.

Forresten så fikk jo de andre guttene vist seg bra feem idag selv om de ikke greide medalje.

Ja, det var visst bra samarbeid mellom nordmennene i 3mila i dag :)

Meg: JA, det gleder vi oss også til! Ser ut til at familien kommer over for å se også, så det blir ekstra koselig! :lol: Men enn så lenge er det skisport :)

... nå ser jeg nyhetene på svensk tv og det ER veldig moro! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.myp2p.eu/competition.php?&competitionid=&part=sports&discipline=other&allowedDays=2,3,4,5,6

Imorgen fra 11:15 så ser jeg de har en livesending. og de skal visst bare være noen sekunder bak nrk nett tv.

Prøv den mrspowers. vet ikke om du må registrere deg for å se da, men det finner du vel ut :)

HER finner du sendingene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gleder meg veldig til VM i holmenkollen- VM i HUNDEKJØRING om en mnds tid! :ahappy: Før det går noen øvelser på Hamar.

www.sleddog2011.no

Signerer! :) Det vm'et ser jeg fram til!

Men jeg følger meg på det jeg kan nå også. Har ikke tv, men radioen er grei å følge med på når jeg kan :)

Heia Northug! Tror og håper det blir flere medaljer på den karen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...