Gå til innhold
Hundesonen.no

VM i Holmenkollen


Benedicte

Recommended Posts

Jeg elsker NRK Nett-tv! Så gøy å kunne følge med når jeg ikke har TV selv.

Var oppe i marka i dag, og skal opp i alle fall en gang til i løpet av de nærmeste par-tre dagene, og på lørdag skal pappa og jeg først se tremila og deretter dra på hopprennet. Det blir stas! Jeg elsker hopping, også syns jeg det er gøy med langrenn, men jeg er minst fan av sprint og kombinert. Av en eller annen grunn har jeg alltid følt at kombinert ikke er så gøy, for det blir liksom så halvveis i begge disipliner. Skjønt, det er jo en kombinertløper som har bakkerekorden i Midstubakken nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Ingvild, skal vi dra opp sammen en dag? Skulle egentlig dra i morgen, men fikk akkurat tlf om jeg kunne stille opp på jobb i morgen :) Forresten, om du har planer om å se de fleste øvelsene til uken så må du veldig gjerne være min personlige VM-app (som jeg ikke får til å funke på HTCen) når jeg går rundt på jobb og ikke kan se på tv selv :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg liker å lese at jeg ikke er alene om å være forelsket i VM! Jeg tipper Norge kan ta ganske mange gull, om vi fortsetter som dette her. Marit tar helt sikkert flere, la meg være opptimistisk å si 4 til Marit, 2 til Petter, og kanskje en sølv og bronse her og der til resten. Elsker langrenn, både distanse og sprint, men er ikke like stor fan av kombinert og hopp. Men i dag var hopp veldig gøy, det skal de ha :)

Og jeg synes nesten det er for lite VM på tv jeg.. :ahappy: Elsker å se reprisene, og jeg er hun som sitter med tårer i øynene og et hjerte som banker hardt for fedrelandet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvild, skal vi dra opp sammen en dag? Skulle egentlig dra i morgen, men fikk akkurat tlf om jeg kunne stille opp på jobb i morgen ;) Forresten, om du har planer om å se de fleste øvelsene til uken så må du veldig gjerne være min personlige VM-app (som jeg ikke får til å funke på HTCen) når jeg går rundt på jobb og ikke kan se på tv selv :ahappy:

Har planer om å dra opp på tirsdag med ei venninne. Tror i alle fall at det blir tirsdag. :) Men blir gjerne med flere ganger, jeg! Det eneste som er litt teit er at på lagsprinten og stafettene går de jo knapt utenfor arenaområdet, og det er litt kjipt for oss som ikke gidder å betale så mye penger.

Kan holde deg oppdatert om resultatene hvis jeg sitter og ser på selv :) (Har VM-appen andre funksjoner enn resultatservice mon tro?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes nesten det er for lite VM på tv jeg.. :) Elsker å se reprisene, og jeg er hun som sitter med tårer i øynene og et hjerte som banker hardt for fedrelandet :)

Jeg sleit skikkelig da jeg satt og børstet hund og Marit Bjørgen tok gull på lørdag - er vanskelig å børste hund med øya fulle av tårer :ahappy:

Jeg er også stor fan av vinteridrett generelt, men langrenn og hopp (og skiskyting) er nok favorittene (men jeg er typisk medgangssupporter - straks det ikke er med nordmenn som kan hevde seg blir det uinteressant...). At vi har VM i Oslo nå er jo bare fantastisk herlig, og jeg forsøker å få med meg mest mulig på TV av det jeg kan iallefall!

.... også var det ikke bare LITT rørende å se Northug med røde øyne på seierspallen i går kveld ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mange medajer vi tar, og synes det er litt synd at idrettutøverne skal ha et SÅ stort press fra oss. Det ødelegger en del prestasjoner...

MEN jeg elsker Northug! Litt sjenert med allikevel rappkjefa - sånt liker jeg!

Av sport liker jeg best lange etapper (15-50 km) med vanlig klassisk langrenn. Ellers er også sprint og stafett ekstremt spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig moro! Og jeg er mest glad for at hun fortsetter å slå en viss annenplass som ikke klarer å innrømme at Bjørgen er god.

Det er jo fordi jeg og Bjørgen doper oss på de samme medisinene :ahappy:

Gærnt å få lov til å puste veitu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig moro! Og jeg er mest glad for at hun fortsetter å slå en viss annenplass som ikke klarer å innrømme at Bjørgen er god.

:ahappy:

Dette var alt for spennende! Glad jeg hadde fritime og ikke satt midt i en time jeg, for jeg tviler på at jeg hadde klart å holde pokerfjeset.. Heia Bjørgen!!!

Men jeg er spent på hvordan hun vil gjøre det videre. Hun er jo ikke kjent for å være god på å gå mange harde løp over en lang periode, i motsetning til Kov., og i dag så hun skikkelig sliten ut. Men jeg krysser fingrene for superBjørgen! :) Men hun skulle nesten ha sluppet å gå gjennom hele pressesirkuset i dag igjen, det hjelper helt sikkert ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 km for menn i dag. Noen som har forventninger?

Sjur Røthe, Eldar Rønning, Martin Sundby og Petter Eliassen går for Norge. Selv har jeg ikke helt troen på herrelandslaget om dagen, men jeg heier på Sjur Røthe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 km for menn i dag. Noen som har forventninger?

Sjur Røthe, Eldar Rønning, Martin Sundby og Petter Eliassen går for Norge. Selv har jeg ikke helt troen på herrelandslaget om dagen, men jeg heier på Sjur Røthe.

Ingen forventninger her heller. De har det liksom ikke i seg, og Martin J Sundby brente sikkert kruttet på 30 km.

... og jeg fatter ikke at de vraket Emil Hegle Svendsen til stafetten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har fri og tid til å se på i dag hadde det jo vært moro om det ble gode resultater å hente for Norge. Men har ikke helt troen for å være ærlig.

Jeg så Petter gå i mål på storskjermen til VG utenfor stortinget på søndag. DET var moro det :) Skikkelig stemning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...