ipadda Skrevet 22. Februar 2011 Rapporter Skrevet 22. Februar 2011 Jeg satt å så gjennom gamle bilder og fant bilder fra sommer når vi var å besøkte oppdretteren til Tjalfe. Spennende å se bilder av foreldre, så her kommer utfordringen. Jeg vil se et bilde av din hund, og et bilde av foreldrene (Mor og far) Fint om alle holder seg til maks 3 bilder (med unntak av de som har flere hunder selvsagt, men da kan man kanskje dele det i to-tre runder), så slipper tråden å bli så "treg". Jeg starter med Tjalfe. Tjalfe's Mamma heter Falkenberg Tjalfe Bestla, og kalles Prinsesse til vanlig. Hun ser slik ut: Tjalfe's Pappa heter Nuch Nordv-10 Haritza's Tarzan å ser slik ut: Siter
ipadda Skrevet 22. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Februar 2011 Betty sin mamma heter Lille My og ser slik ut: Betty har samme pappa som Tjalfe. Bilde kan ses oppføre. Bella Vita sin mamma heter Nuch Nv-07-09 Aridgeocrat's Tjorven og ser slik ut: Bella Vita's Pappa heter Enden's Regin Dagnysønn og ser slik ut: Hunken får komme siden Siter
Anette Skrevet 22. Februar 2011 Rapporter Skrevet 22. Februar 2011 oh oh morsomt! Foxi sine aner jeg ikke, men Amiga sine har jeg! Moren til Amiga er No Ch All Trade Stars and Stripes, kalt Sina til vanlig. Hun bor hos en i Bergen Faren er Nuch Such Yardican Black Knight, som heter Barney og bor hos oppdretter. Bilder lånt fra Kennel All Trade Siter
Ingvild Skrevet 22. Februar 2011 Rapporter Skrevet 22. Februar 2011 Lorca's Dramatic Look (Tinka), født 2003: Far: INT NO DK SE UCH Ingmos Emilio Moro (Orro), født 1999: Mor: Plankebyen's Cinderella (Emma), født 1998: Siter
Maria Skrevet 22. Februar 2011 Rapporter Skrevet 22. Februar 2011 Min hund: Golden Water's Bj Chesea of Eastsea (2006/7?) Moren - ingen utstillingshund, men VANNhund med stor V Wildside's Joysea (9 år gammel. Bilde lånt av GW kennel) Faren - ordentlig arbeidshund. Gammelt bilde forøvrig. Lacustrine Unbelievable Er jammen ikke rart tøtta mi har krøllete, lang pels! Ved siden av moren sin er hun som snytt ut av nesa på henne. De er utrolig like bortsett fra pelsfargen. Siter
Bananen Skrevet 22. Februar 2011 Rapporter Skrevet 22. Februar 2011 Far: NUCH SE U(U)CH Almanza Face The Fact Mor (fant ikke noe skikkelig oppstillingsbilde av henne): Klokkeråsen's Xellent Design Pøbel (som står litt veeeldig fritt oppstilt): Klokkeråsen's Black Design Siter
Caroline Skrevet 22. Februar 2011 Rapporter Skrevet 22. Februar 2011 Jóga selv, Mekalisto's Jeannies Comingback: Jógas mamma, Mekalisto's The Magic Touch "Lisa": Jógas pappa, Eastdale Classic Black Fabilius "Rocky": Saeta selv, Ch Andvaka Solaris: Saetas mamma, Mekalisto's Jeannies Comingback "Jóga": Saetas pappa, Ch Poulsgaards Be My Talisman "Tiger": Silma selv, Eagermind Saeta Blanditia: Silmas mamma, Ch Andvaka Solaris "Saeta": Silmas pappa, Ch Lythwood Scrumpy Jack "Flyn": Sirius selv, Eagermind Saeta Ceuranar: Sirius' mamma, Ch Andvaka Solaris "Saeta": Sirius' pappa, Ch Japaro Eye Of The Storm "Rebus": Siter
SCRM Skrevet 22. Februar 2011 Rapporter Skrevet 22. Februar 2011 Far: Inspirations Once in a Lifetime. Mor: Bereneas Take it Easy. fant ikke noe bra oppstillingsbilde av mor. Siter
Caroline Skrevet 22. Februar 2011 Rapporter Skrevet 22. Februar 2011 Villa selv, Ch Mellsjøhøga's Vision Of Trust: Villas mamma, Mellsjøhøgda's Trust Me "Cola": Villas pappa, Mellsjøhøgda's After Dark "Birk": Tíbrá selv, Ch Leading Angel's Cherish Thornapple: Tíbrás mamma, Thornapple Up The Ante "Mirage": Tíbrás pappa, Ch Thornapple Single Barrel "Cruzan": Avalon selv, Leading Angel's Piccadilly Circus: Avalons mamma, Thornapple Up The Ante "Mirage": Avalons pappa, Ch Thornapple Cuba Blue "Cuba": Siter
vima2k Skrevet 23. Februar 2011 Rapporter Skrevet 23. Februar 2011 Mor og Far Til Lazy Her er da vakre Lazy Far: Potin (han heter noe mer også, er fra nederland, men husker ikke) Mor:Tanja Mor og far sammen Siter
Monica123 Skrevet 23. Februar 2011 Rapporter Skrevet 23. Februar 2011 Har desverre ingen oppstillings bilder av Ebba Ebba Ebba sin mor Öxatorpets Chessie Ebba sin pappa Riding's A Heart Of Gold To France De to siste bildene er hentet fra Öxatorpets kennel Edit: la inn navnet på pappan til Ebba Siter
Wildah Skrevet 23. Februar 2011 Rapporter Skrevet 23. Februar 2011 Rinas mamma, Fauna, C.I.E. BaltV-08 EE VET CH BH Valkohampaan Onyxie Rinas pappa, F.s.r. Ubak des Perles Noires Og lille tøtten selv: Siter
LilleZara Skrevet 23. Februar 2011 Rapporter Skrevet 23. Februar 2011 Far: Hounds Gentleman (9måneder på bildet) + Mor: Sørils Blizz-Miss (Rundt 1år på bildet) =Sørils GB-Zara Litt sånn OT: Jeg tror ikke noen andre enn oss rogalendinger forstår hva oppføre betyr Betty har samme pappa som Tjalfe. Bilde kan ses oppføre. Siter
Fjollebolle Skrevet 23. Februar 2011 Rapporter Skrevet 23. Februar 2011 NordJV-10 Nemi des Champs du Trêfle: Far: s.r. CIE CIB MC Uch IPO1 V'Izmir du Puy d'Aura (Bilde tatt av Nemis oppdretter) Mor: Enya du Pré du Vieux Pont Siter
SandyEyeCandy Skrevet 23. Februar 2011 Rapporter Skrevet 23. Februar 2011 Aiko/trollbolla/mitt livs lys: Fotograf: Ingvild Imouto/knertis/griseungen/fleeceløven: Tia, NUCH Najanin's Kimi Musome, moren til de begge: Tatt fra oppdretters hjemmeside Nemo, NUCH Østbylias Raske Nemo, pappa til Aiko: Tatt fra Shibaregisteret Birk, Beniichi av Bjødnatun, pappa til Imouto: Tatt fra Shibaregisteret Siter
Margrete Skrevet 23. Februar 2011 Rapporter Skrevet 23. Februar 2011 (endret) Veemtroppen's Klippa: Tatt på fersken *ler* EliteKlippa SschKlippa Ustinov vom römerland: SschUstinov (finner ikke flere ssch bilder av han) Edit1; Også flira jeg godt av rottisen her oppe Edit2: bildene er stjålet fra henholdsvis Kennel Veemtroppen og pedigree database.com sine sider. Endret 23. Februar 2011 av Margrete Siter
Guest Lilli22 Skrevet 23. Februar 2011 Rapporter Skrevet 23. Februar 2011 Aron født 26.09.10 Mor: Kaysea da da Pedra da Anixa (Kaysea) Far: Golden Water's Ramsea the 1st Sea (Ramsea) Bilder lånt fra Golden water kennel sin side. Siter
Ingidano Skrevet 23. Februar 2011 Rapporter Skrevet 23. Februar 2011 Hr Lodott. Har desverre ingen nyere gode oppstillingsbilder. Far: DKUCH Tilo Next Generation des Chevaloupsgreg Mor: NUCH Celia av Geehrbacch Siter
Guest 2ne Skrevet 23. Februar 2011 Rapporter Skrevet 23. Februar 2011 Nora: Bildet er stjålet fra kennel Thargelion. Noras mamma: Stjålet fra kennel Imagecopy. Noras pappa: Stjålet fra kennel Woodshine. Dina: Stjålet fra kennel Thargelion. Jeg finner ingen bilder av mammaen til Dina, men hun er sort hun og Dinas pappa: Bildet er stjålet fra kennel Nangijala. Siter
Guest Belgerpia Skrevet 23. Februar 2011 Rapporter Skrevet 23. Februar 2011 N Uch Woodshine's Mr. Big Far: N Dk Uch NordV-98 NV 04-05 Akeron of Sundown Dancers (litt dårlig bilde, men jeg fant ikke noe annet i farta) Mor: Woodshine's Moon Maiden Mor og sønn (bildet tatt av Siri) Siter
Pim Skrevet 23. Februar 2011 Rapporter Skrevet 23. Februar 2011 Mor: Bielkersmils Aurora av Kartman *For stort bilde.* mod. djervekvinnen Far: Biancas Kong Kvitebjørn Dimling: (Det nærmeste jeg kommer oppstillingsbilde - og det fullt av Landseersikkel og gjørmevann ) Med pels: Siter
Stine Skrevet 23. Februar 2011 Rapporter Skrevet 23. Februar 2011 Tuva, Canestellas Diamonds Are Forever. Onkel Ronnie,CH Chasalee Charmer At Crossguns. (Synes Tuva er veldig lik han på bildet) Mamma Lotta, Canestellas Alona The Priest. Pappa Ronnie, JW Crossguns The Bull At Maxta. Trym, Metal Staff Blackeyed. Mamma Blade, Megabyte Moonshine. Pappa Harley, Metal Staff Love In A Elevator. Siter
Artemis Skrevet 23. Februar 2011 Rapporter Skrevet 23. Februar 2011 Et stk sønn: Et stk mor: Et stk far: Har dessverre ikke noen bedre bilder av foreldrene. Et stk sønn: Et stk mor: Et stk far: Siter
Argyr Skrevet 23. Februar 2011 Rapporter Skrevet 23. Februar 2011 (endret) Ängsbacken's Verac Ängsbacken's Sneak (mor) Molars Dikko (far) Edit: Bildene er lånt fra pedigreedatabase, 16tassar.se, aengsbacken.se og molars.nu Endret 23. Februar 2011 av Argyros Siter
Recommended Posts