Gå til innhold
Hundesonen.no

Vis meg bilder av foreldrene til hunden(e) din(e).


ipadda
 Share

Recommended Posts

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Her er mine to med foreldre. N UCH Hightower's A Dream Comes True. Denali som hun heter til daglig. Hennes far er CH B-Chum Sazu of Doghouse-Farm (lånt fra Arctig Angel sin hjemmeside) D

Har kun bilde av pappa Gizmo, da alle bilder før dette er blitt bort. Gizmo er en av de hærligste hundene jeg noen gang har møtt

Jeg stemmer for flere innlegg i denne tråden! Hvorfor? Jo fordi når jeg går nedover listen på adresselinjen på nettleseren så er dette den raskeste veien til hundesonen, og linken her har tydeligvis f

Posted Images

Her er foreldrene til Kodak, hannen jeg har nå:

http://plus.google.com/u/0/photos?tab=mq&safe=on&gpcaz=23ddde70#photos/100721136122959341310/albums/5696020190837108881

Mor er svart/hvit, far er rød/hvit. Fikk ikke til og legge inn bildene her.

Foreldre til Pia, tispa som nå er adoptert bort til ei venninde:

ligger på samme linken: Den grå man ser forfra er mor og den grå man ser fra siden er far :)

Edit: Det gikk vist ikke... Hmm.. Får se på det litt senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da Crubow's Just Blue for Me - Luka til daglig!

Luka_3.jpg

Bildene av foreldrene til Luka er lånt fra oppdretters hjemmside. (www.crubow.com)

Dette er pappa'n til Luka - Lynmead Let's Go Black.

moelv%20001.jpg

golly1.jpg

Og dette er mamma'n - NUCH Crubow's Zhootztar Blue Rose.

Nuch_Zhootztar_Blue_Rose_%28Tilly%29_102.JPG

Nuch_Zhootztar_Blue_Rose_%28Tilly%29_01.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da Crubow's Just Blue for Me - Luka til daglig!

Hyggelig med flere collies her. :)

Guri for en vakker collie! :o:wub: De var nå flotte alle tre egentlig, likte denne "typen" eller hva jeg skal si. Har ikke peiling på rasen. :P

Hyggelig at du syntes - disse er av amerikanske linjer (det er det jeg foretrekker og personlig tolker som nærmest FCI-standarden). Akkurat disse er også avlet for bruks. Mormor til den du plukket ut var SBCh SUCh. Mackenzie har to søstre som snart er ferdigutdannede redningshunder - en i NRH og en i tyske Røde Kors (ID-spor). Selv har hun gjort veldig lite, hvilket jeg stadig har dårlig samvittighet for. :icon_redface:

Her er mer av mamma Ice: http://seamistcollies.com/ice.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er Dixien min:

25kiuyt.jpg

Og her er hennes mor, en feit cocker spaniel, tror hun het Blue Classic Black Shining Moves eller noe sånt, Pønky til daglig. ble desverre avlivet for noen år siden:

7rqu.jpg

Faren har jeg desverre ingen bilder av, for han er det ingen som vet hvem er :P De som eide moren hadde noen mistanker, men jeg fikk aldri noe klart svar ut av dem, noe som irriterer meg grønn! Men kanskje Dixie og søsknene kan gi noen pekepinn, om noen kommer på noe lurt?

Søsteren Lotta:

2yytqfo.jpg

Broren Dilko, korthåret og ble Blue Roan:

n32o45.jpg

Vi har holdt en knapp på border collie, men er ikke sikre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...