Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bø 2011 - resultater


Lola Pagola

Recommended Posts

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Jeg stilte Tia i LP3. Regnet med å drite oss totalt ut, men det gikk ikke så værst.

Fellessitt: 9 (flytter på to labber)

Fellesdekk: 5 , satt seg opp på slutten. Dette har hun aldri gjort før :)

Fri ved fot: 9,5!

Sitt under marsj: 9,5!

Innkalling med dekk: 9,5!

Fremadsending til rute: 8,5. Må dirigeres inn i ruten, men dirigeringene var nydelige

Apport over hinder: 0, hopper ikke over på tilbakeveien. Sinnsykt surt siden det er såpass enkel øvelse teknikkmessig. Nydelig opptak.

Apport av metall: 9

Neseprøve: 8. Vet ikke hva han trakk så mye for, men hun travet inn igjen da (fort)

Avstandskontroll: 0, merket at hun var rar og plutselig tisser hun midt i øvelsen!

Helhet: 5 pga tisset, men dommeren sa vi garantert hadde fått 10er om det ikke var for tissingen. Fikk masse skryt :)

Deilig følelse, selv om det er veldig dumt at det ikke ble opprykk. Men jeg vet at det er der snart om jeg bare får fikset på det tekniske på et par av disse øvelsene.

Synes dere er så dyktige!

Ellers var der som vanlig endel gode resultater blant sonisene :P

Og jeg ville ikke vært såå trist over en blå, med de nye reglene er den jo ikke så dum den blå. :P

gml-nytt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med masse fine resultater! :)

Og jeg ville ikke vært såå trist over en blå, med de nye reglene er den jo ikke så dum den blå. :P

http://i269.photobucket.com/albums/jj73/sarasdyreverden/gml-nytt.jpg

Enig. :P Jeg syns det er helt korrekt at det gis mer blå og gult nå enn tidligere, og syns også det er helt fint at dommere holder tilbake CK hvis de ikke er helt fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Gratulerer til alle som har gjort det bra, og alle som ellers er fornøyd. (pc'n min gadd ikke quote faktisk).

Noah ble beste hannhund og BIM, og det er helt greit - han gikk som en schtølle i BIR/BIM - cella hans var på damejakt for å si det sånn, og han ble slått av ei lekker tispe. Nevø Mulle flesket til å ble 2. beste hannhund og stor-cert nummer 2 med meg i snøret - Harly Noahsønn var en av 8 junior hanner og han ble nummer 4 i klassen med excellent og det er vi veldig fornøyd med. :).

Nå er Noah sliten, veldig sliten er han - ett døgn med sin store kjærlighet tar på hilsen Noah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå fikk ikke hilst på deg!

Var kjempespennende i gruppefinalen ja! (visste jo på forhånd at hun likte ham godt, men woow er ikke vanlig at så små raser gjør det bra!)

Jeg var ikke der, men jeg leste litt lenger ned etter at jeg hadde quotet og gadd ikke quote begge innleggene :P Gratulerer igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til alle som kom i gang med lydighet, viste pene hunder, fikk fram sjarmen i ring-sjenerte shiba-pappaer og som utsto streng bedømming. :)

183379_10150388825400464_804145463_16782091_3701709_n.jpg

Sjekk hvor pent hun står da!

Fy flate, noe så sinnssykt bra! Gratulerer så mye med verdens beste Amiga! Og ja, det er en vesensforskjell på hvordan de tre hundene presenterer seg... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk mye bedre enn forventet med Oliver nakenberner. Han er helt nedrøytet nå og jeg vurderte flere ganger å trekke han, men jeg fikk børstet han opp etter beste evne og vi kastet oss i det. Og jammen vant han ikke juniorklassen(6 stk.) med CK! :P

Fredrik vant også klassen sin med CK, Gross ble nummer 2 i en stor championklasse med CK og ble til slutt 2bhk med CACIB! Bella fikk excellent i en åpenklasse på 15 stk.

Også fikk jeg masse skryt fra dommeren med beskjed fra ringsekretæren om at det var virkelig noe å ta med seg videre og da ble jeg litt sånn :):P og veldig sånn :P:(

183204_10150160618915225_723220224_8574033_3869423_n.jpg

Oliver og Fredrik

182652_10150160619020225_723220224_8574038_2306574_n.jpg

Gross

179828_10150160619200225_723220224_8574047_4664471_n.jpg

Bella

Gratulerer til alle som er fornøyde med helgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyde! :(

Brukt dagen til å skrive for snusere, JH og ta bilder :)

Finfin var den! :)

Hihi, ja, jeg synes også at den er fin, men er ikke helt objektiv ;) Og Sir Kevin ble i går CIB, for det hadde gått lang nok tid fra første Cacib ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen kjemperesultater for vår del. Nora og jeg debuterte i LP, noe som gikk skikkelig dårlig *ler* Hun var berørt av hallen og så etter kjentfolk hele tiden, så hun var skrekkelig ukonsentrert, så det holdt så vidt det var til en 3.premie - grensa er 100 poeng, vi fikk 100.5 ;) Dagens beste karakter var 8.5 på innkalling med stå, OG hun lå (om enn "noe" skeivt) på fellesdekk, så vi klager ikke så mye :)

Eksteriør, der tenkte jeg egentlig at vi kunne droppe å gå inn når jeg så hva hun plukka ut, de var liksom litt mer kroppa og pelsa enn Norrisen, de andre.. hehe - Men hun fikk CK, så hun er vel (stadig) penere enn jeg gir henne kreditt for :)

Dinamor var i ringen med Belgerpia, og hun veit jo at alle er der for å se på henne (Dina altså, ikke Belgerpia ;) ). Hun fikk CK, og kritikken begynte med "Compact enough" - det er hyggelig sagt av de, syns jeg :( Ble 4. beste tispe, og det er helt greit det når vi så på konkurransen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom på 5.plass i LP-elite og fikk dermed 6 nye poeng til VM-uttaket. Nå har vi 13 poeng og ligger på en delt 2.plass på lista ;)

Det ble noen dobbeltkommandoer, men følte vi hadde god flyt, kontakt og motivasjon! Egentlig veldig fornøyd med hvordan Amira er i konkurranser for tiden. Jeg kjenner at vi jobber sammen, og da er alt veldig enkelt og greit.

Vi var inne i ringen i 3 omganger: først felles sitt og dekk, så metall, neseprøve avstand, før de 5 siste øvelsene var i en annen ring tilslutt. Og de to første gangene det var min tur, var jeg og skravlet med folk i en annen side av hallen...! (blandt annet klar for å filme labbis og caroline i klasse 3...!) ;) Det var på nåde at jeg fikk være med i det hele tatt, så at jeg da klarer å surre til neste gang jeg også skulle inn, er bare helt utrolig... Begge ganger måtte jeg løpe gjennom hallen, rope på Amira og løpe inn i LP-ringen og håpe at Amira kom løpende etter meg :) Det gjorde hun forøvrig... hehe! Dere kan tro jeg var LITT sjelven og stressa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har gjort det bra, og alle som ellers er fornøyd. (pc'n min gadd ikke quote faktisk).

Noah ble beste hannhund og BIM, og det er helt greit - han gikk som en schtølle i BIR/BIM - cella hans var på damejakt for å si det sånn, og han ble slått av ei lekker tispe. Nevø Mulle flesket til å ble 2. beste hannhund og stor-cert nummer 2 med meg i snøret - Harly Noahsønn var en av 8 junior hanner og han ble nummer 4 i klassen med excellent og det er vi veldig fornøyd med. :).

Nå er Noah sliten, veldig sliten er han - ett døgn med sin store kjærlighet tar på hilsen Noah.

Gratulerer til onkel og sønn. Og moro med "broder Mulla", grattis til han også..

Og selvfølgelig gratulerer til alle dere andre som er fornøyde også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis du også - jeg la merke til ham i gruppefinalen og lurte på om det kunne være Chico. Han både stod og gikk nydelig!

Tusen takk :) Så bra han klarte seg tiltross for at han var ganske så sliten! Men han lyser litt mer opp i finaleringen enn i oppsamlingsringen ;) (gutten liker publikum! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle med gode ressultater! Jeg er kjempe fornøyd med debutet på Kodak i ringen som junior. Han fikk CK og ble 3BHK også fikk han kjempe bra kritikk, så sier meg fornøyd! Gutten var flink i ringen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...