Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem er bikkja di?


madam mim

Recommended Posts

Tinka er alle gutters drømmekjæreste, og jentene vil alle være venn med henne. Hun er veldig pen og samtidig utrolig intelligent, noe som gjør at det ikke er sjalusi/misunnelse som gjør at man vil være venn med henne. Hun får leksene gjort i en fei, og bruker resten av tiden på få gjort alt det andre hun liker å drive med.

Hun er veldig aktiv, og går på ski, jogger og sykler. Samt at hun spiller tennis når hun får tid. Det er nesten bra at hun ikke har tid til å ha venner, for det man oppdager når man endelig blir godt kjent med henne, er at hun kan være en bitch.

Ting skal skje på hennes prinsipper, og hun er en reell kontrollfreak!

Det er kanskje derfor hun driver med så mye aktiviteter og alt skal skje så fryktelig fort.. mens konkurranseinstinktet er på topp.

Når Tinka blir eldre kommer hun garantert til å være en typisk Housewife. Passer på ørten barn og ørten ting, organiserer og styrer og ordner.. you get the picture!

Hadde Tinka vært menneske, hadde jeg aldri vært venn med henne! :)

Chico derimot, er han fyren som alle liker. Men ingen blir ordentlig kjent med ham, for selvom han er en åpen og morsom kar, så skjuler han sine indre følelser veldig godt. De er det bare bestekompisen og kjæresten hans som vet om.

På skolen er han aldri redd for å diskutere med læreren, om enn bare for å kverulere. Selvom ingen ville trodd på det, så er han en av de som steller istand mest bråk, men siden han ikke blir fersket, og er sååå uskyldig så er det alltid noen andre som får skylden.

Med andre ord, har han ikke noen problemer med å manipulere andre til å tro på ham eller mene det samme som ham. Hadde Chico vært menneske så hadde jeg giftet meg med ham, han er virkelig drømmemannen.. rampete og morsom samtidig som han kan være seriøs når det trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Artig tråd :)

Toya ville vært brunette og ganske søt. Litt stille og beskjeden og sklir godt inn i mengden. Får hun muligheten vil hun gjerne være leder, men om noen andre vil være det så er det også greit. Konfliktsky og vil helst ikke stikke seg ut. Mot familien ville hun vært snill, kjærlig og lojal. Venner er oppskrytt, familien er viktigst. En person som ikke gjør så mye ut av seg egentlig. Bryr seg ikke om hva andre synes om henne og kan virke litt overlegen. Noe som gjør at guttene synes hun er spennende, men de bryr hun seg ikke om.

Amigo hadde vært den kjekkeste gutten i klassen som alle jentene er forelsket i. Og han vet det, men ikke på en kvalm måte. Han er bare kjekk rett og slett. Men gutten er ikke bare kjekk, han er nemlig snill og grei også. Han bryr seg ikke om utseende på jentene, alle er like herlige og fortjener hans oppmerksomhet ( og derfor alle jentene liker han også ). Han er en svært dyktig sjarmør og flink til å snakke for seg. Vanskelig å motstå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aretha-franklin.jpg

Blondie kan sammenlignes med Aretha Franklin... En diva med stor apetetitt på det meste i livet (spesielt mat ) :)

Dog har hun nok ikke like vakker sangstemme, for Blondie kan nemlig omtrent ikke bjeffe (hun høres ut som en sel :) ) men på den måten har de nok begge "unike" stemmer :)

Samt har hun en god del snev av fjortisen til Selma blandet i seg også.. Kjenner til den den der med at man hyler i vilden sky om noen kommer borti henne, hvis hun ikke får vilja si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Trekløveret det tenker jeg ! Og når Kahlo blir sint fordi Willy er litt voldsom, så ser han bare forundret ut og sier: "Jøss, ble du sint nå 'a???"

:) Riktig!

Og når jeg leser Kasko og Kahlo sammen, så skjønner jeg brått hvorfor de ikke snakker samme språk alltid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rocky hadde garantert vært den kjekke, blonde, godtroende gutten i klassen som jentene er hemmelig forelsket i. Han er streetsmart og gjør ting som er til fordel for ham selv og sine nermeste, men utenom det er han ikke så intressert. Vil gjerne hjelpe alle han kan og syntes alle fortjener å ha det bra, ganske lettlurt, men går ikke på samme fellen altfor mange ganger. En smule smådum.

Edit: Ser egentlig for meg ham litt slik som langbein er, litt goofy rett å slett.

goofy_cartoon-4929.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freya hadde vært en dame med mange jern i ilden. Glad i folk som hun er hadde hun jobbet med mennesker - mest sannsynlig i barnehage. Godt likt av alle, og ei flyfille av en annen verden.

in8nfb.jpg

C hadde vært bimboen. Veldig glad i å klemme på andre, og hadde trodd at alle var til for å please henne.

bimbo_changing2_bigger.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, genial tråd! ;)

Vanilla hadde vært ei skikkelig traktorlespe, en sånn med guttekort hår og skummelt brede skuldre. Hun hadde vært ei som ingen ville ha noe med å gjøre, men alle hadde vært med henne fordet i frykt for å få bank. Hun hadde bestemt alt selv, og vært den største bråkmakeren i bygda.

Jeg hadde vært den stakkaren som var venn med henne bare for å ikke være uvenn med henne :)

men uansett er hun verdens søteste og snilleste altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Gråtassen: Moden dame som er arbeidsom, litt usikker så om noen blir litt for direkte med henne så bitcher hun for ikke å tape ansikt. Men er vanligvis litt distre men samvittighetsfull. Jobber nok i typisk lavtlønnet kvinneyrke, for hun har omsorg for andre, men ikke nok til at hun gadd å gå sykepleierstudiet. Hun er nok en type som foretrekker å sitte hjemme i sofaen, spise is, se på tv med strikketøyet innen rekkevidde.

(Mora mi)

Kruttlappen: aktiv sportsintressert jente i begynnelsen av tjueårene. Glad i all sport som ikke innebærer vann. Guttegæærn, men ikke fnaskete. Hun håper bare at gutta skal legge merke til henne, men ikke så mye at det blir for personlig og intimt. Hun er nok en FFF (forpliktende forholds fobiker)Hun liker best de gutta som er litt overlegne og arrogante. Hun er bonde selvfølgelig :)

(bestevenninda mi)

Importen (også kjent som sorthvit): Hun er mamma for alle. Snilleste dama i verden. (Egentlig så minner hun litt om Toril her inne selv om jeg ikke kjenner henne, men intrykket mitt er som følger:)stort hjerte, omsorgsfull, sta og egen, lar seg ikke pille på nesen. Men finnes ikke det menneske som er snillere og mer tålmodig med andre.

(hun jeg skulle ønske var mora mi)

Schäfern: Verdens største sjarmkar bokstavelig talt. Han er en kar på den store siden av skalaen fysisk. Han er ikke tjukk, bare høy, bred og veldig mannemann helt til noen fester et ørlite grep på hjertet hans, da er han som en liten blåøyd femåring med blonde krøller. Yndlingsfrasen hans blir "ja, kjære" og han anses nok av kompisene for å være en skikkelig tøffelhelt.

(mannen min :) )

Svensken: Manisk treningsnarkoman som bare skal jogge hele tiden bortsett fra når hun er på treningsstudioet. Hun går i trange treningsklær. Langt lyst hår i hestehale med caps over. HUn er veldig opptatt av kosthold, ernæring, trening. Hun dater kun bodybuildere på riktige siden. Hun har høy moral, er nok egentlig langt inne litt lysten på ett opprør, men det er viktigere å opprettholde de viktige tingene i livet: "kroppen er mitt tempel". Hun jobber selvfølgelig som instruktør på treningsstudioet og er utdannet ernæringsfysiolog.

(den mest populære jenta i klassen på vgs som jeg bare har som venn på FB fordi jeg syns jeg må, men som jeg egentlig forakter litt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragga er en salig blanding mellom den humoristiske radioverten,http://www.youtube.com/watch?v=kT5f8_yNJOU, og Trond Kirkvaags voksne sutre mann.

Livet er stort sett en lek, alvor og forpliktelser liker han ikke.

Han var uten tvil klassens klovn på skolen, og den rollen har han tatt med seg inn i "voksenlivet".

Ragga lever etter reklamen: "Det enkle er ofte det beste", og velger lettvindte løsninger der det er mulig.

Han er typen som får andre til å gjøre ikkesåmorsomme-ting for seg.

Han er en livsnyter som elsker oppmerksomhet og latter, og er han ikke festens midtpunkt, så blir han fort det.

Jeg tror han kunne gjort seg innen standup, hvis man bare skjønte hva han sa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamse ville vært en grinete gammel gubbe som egentlig synes verden er ganske kjip, relativt negativ til det meste. Og en sånn som kjefter på ungdommen bare de rører på seg :) Men rundt sin familie ville han vært verdens herligste, og forsvart dem for det det var verdt, med masse humor og sjarm. Han ville nok vært en veldig god onkel som jeg kunne støttet meg på, uansett hva!

Shensi ville vært en tenåring med masse humor, fart og vilje. Alltid havnet i trøbbel, selvom hun mener det så godt. Litt sånn klønete og uheldig. Alle ville likt henne og være med henne, samtidig som hun ville vært veldig lett å manipulere. Litt naiv og godtroende. Tar livet med et smil og har nok helt klart ADHD. Ville nok vært en bestevenninne, uten tvil!

Ulrik er jo ikke med mer da, men han ville vært en jentefut, kanskje 18 år. Ville også gått jentene på nervene, da han nok hadde vært vel klengete. Alltid i sprudlende humør og der han hadde vært ville det alltid være liv og latter. Han ville hatt en egen evne til å muntre opp hvem som helst, uansett hva og ville alltid vært svært opptatt av at alle skulle ha det bra. Også en utpreget partyløve og en konstant trang til å utforske livet til det fulle. For meg en soulmate!

ellers ler jeg godt av denne tråden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amiga ville vært løstøsa i gjengen. Ruller rundt og sprer beina med første mulighet. Tenker ikke på hvem hun finner, alle er like kule og kan brukes til det hun vil. Hun er også delvis kleptoman og deler skjeldent med andre med mindre hun vil. Hun kan finne på å stjele fra alle venner uten å mukke. Hun er dermed den anorektiske kleptomane løstøsa i gjengen. Hun er i sin beste alder av 20.

Ellers så tar hun det med det største smilet, hun elsker å være overalt, få være med der det skjer og gjerne være midtpunktet. Hun vil helst alltid være med venner og sender masse lei seg sms'er om hun blir alene over lengre tid.

--

Foxi er den 30 år gamle overbula bodybuilderen som hater alle og skal ta alle. Er alltid ute etter bråk og elsker å vise muskler og makt ovenfor andre. Hjemme med familien er hun snill og god, men alle fremmede møtes med neven først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tufani er den verste bølla på skolen. Han drikker opp sjokolademelka til de yngre elevene, banker dem opp og stjeler lunsjpengene deres :) Gym er det gøyeste faget på skolen. Alt det andre driter han i, selv om han egentlig er veldig smart. Han er litt ufordragelig og bortskjemt, men er alltid mammas gullegutt! :) Haha. Han har mange venner, men de fleste er nok av samme kaliber som han selv. Når Tufani blir stor, blir han dopdealer, men han tar helst ikke noe selv, og han blir aldri tatt.

Joshi vil gjerne være like tøff som storebror, men hun er nok altfor snill og litt usikker på seg selv. Ikke så flink på skolen, men gjør så godt hun kan og er godt likt av de andre, selv om hun egentlig ikke har noen nære venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talli er en Hippi som driver med ekstrem sport.

Hun vil ha "fred og slikt", "free love", åpne forhold og redde den ene blomsten på på den fjellhyllen som er minst tilgjenngelig som er utryddningstruet.

Desverre så måtte blomsten gjennomgå litt glad vold på veien ned, da det er kult å skynde seg, løpe fort og rappelere enda fortere. Også blir hun lei seg for at hun glemte seg og ødela blomsten og går opp på fjellet igjen for å bekjenne sine synder og se etter en ny blomst å redde.

Hun klarer heller ikke så nei, det ligger ikke for henne.

hippie2.s600x600.jpg

Blaze er litt sånn alla Red Queen i Alice in Wonderland.

Off with their heads er en settning Blaze kunne tatt i sitt vokabulær om du har klart å tirre henne lenge nok, eller du er på feil plass til feil tid. Heldigvis er lunten ganske så lang :)

Rent utseende messig så er nok ego hennes like stort i forhold til strørrelsen, som hodet til Red Queen i forhold til kroppen :)

Og det er viktig at Blaze finnes i denne verden! Bare så dere vet det!

red-queen_1750-670x1081.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cita er den alle kommer til når de trenger trøst eller bare en skulder å gråte på. Hun er ikke den hippeste og kuleste damen, men jordnær og ekte med et stort hjerte (og stor mage). Hun elsker å være aktiv, men aller helst ligger hun foran tven i armkroken til kjæresten, eller foran peisen. Hun er selvsikker, men ydmyk, og med mange venner. Hun krangler aldri med utamme fjortiser, men overser de glatt og hever seg over slikt tull. Vennene hennes er beherskede, ordentlige mennesker!

Ikke er drittungen i barnehagen, som bare vil alle godt, men ofte kommer til å skade andre barn i farten. For eksempel kan hun finne på å kræsje i et annet barn i det hun runder et hjørne i 120 km/t, eller fly rett på en barnehagetante i det Ikke rusjer ned trappe-gelenderet. Hun er veldig impulsiv og kan gå rett fra å sove til så å sprette rundt og danse samba. Hun er kjærlig og intim, og en pliktoppfyllende frøken som gjør så godt hun kan!

yellow_guy_crazy_hg_wht.gif

"JEGHARSÅMYEJEGMÅFÅGJORTOGSÅMYELOOOVEINSIDE!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiko ville vært en ung frøken i slutten av tenåra, utrolig smart og veldig opptatt av å vise det. Hun studerer utviklingsstudier med fordypning i sosialantropologi på Blindern, og skal selvsagt redde verden. Hun liker veldig godt å sitte under et tre med en tjukk bok og titte på livet og smile til sommerfugler, mens hun kaster sitt lange, kastanjefargede hår utstudert over skulderen. Hun veit hun er vakker, men later som hun ikke bryr seg om det. Hun er veldig utadvendt og har en meget stor bekjentskapskrets, og et titalls bestevenner, både jenter og gutter. I tillegg er hun en djevel på practical jokes, elsker å le av andre og det å lure lillesøstra si opp i stry. Hvis gutter kommer med antifeministiske ytringer er hun der med en gang for å sette dem på plass, og tar ikke fem flate øre for å kaste rødvin i trynet på menn som ikke ser intellektet hennes, men bare puppene. Hun er i evig opposisjon, og skriker "du ødelegger livet mitt!" til foreldrene sine med jevne mellomrom hvis de kommer med råd om liv og levnad. :)

Imouto er den bråmodne tiåringen som trur hun har skjønt hvordan verden henger sammen, og som gjerne vil henge med de store for å vise at hun er kul hun også. De på sin egen alder er litt for treige og dumme, nemlig. Hun liker også å sitte i armkroken til mamsen sin og fortelle om hvordan livet arter seg, spise godis og treffe kompiser i parken. Hun synes storesøster Aiko er verdens kuleste, og at mamsen lukter best i verden. Hun er litt lubben, og foretrekker snekkerbukse, og er kjempegod i ballspill. Imouto er veldig glad i dyr og vil bli dyrlege som voksen "bare at hun aldri kommer til å klare å avlive noen, assa". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøbel er en av kidsa som sitter bakerst i klasserommet sjøl. Med hatten på snei, og tygger tyggis til det tyter ut av øra på'n, for så å kaste tyggis i håret på jentene. Han er en av de tynne, slintrete gutta som eter hele tida, men aldri legger på seg. Han har alltid et eller annet i munnen, som helst bør kunne spises.

kelan-gangster-2298.jpg

Han er også en av de plagsomme kidsa som dytter borti en helt uskyldig unge, bare for å plage for oppmerksomhetens skyld. Han stjeler lunsjpenger fra de andre barna, så han får mer inntekter til mat selv. Ved siden av skole, der han faktisk er en 6-erunge, jobber han også. Jobben hans er selvsagt å pimpe ut folk for å få inntekter til mat, og hans undersåtter må selvsagt brødfø ham. Betalingen han gir er kos og varme, noe som han selvsagt gir meg iver og glede. Folk vet ikke helt hvor de skal plassere ham i pøbel-elskverdigkategorien, så de har egentlig bare lært å like han, på sin spesielle måte.

PimpinAintEasyKid.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garm:

Gutt på rundt 20 (mentalt ihvertfall) som aldri kommer til å bli voksen. Har alvorlig ADHD og mangler sosiale antenner. Han er en brautete, høydlydt fyr som er høyt og lavt hele tiden, klarer ikke sitte stille på stolen. Full av "gode" påfunn og godt humør. Kaster seg ut i det ene vågale stuntet etter det andre, uten tanke på konsekvenser. Sosialt er han veldig opptatt av å være med på ting, men han blir oppfattet som veldig slitsom av de andre, som helst ikke vil ha ham med. Han kan godt ha det moro med å gjøre narr av og dytte litt på folk uten å få med seg at de ikke synes det er gøy. Har ikke noe særlig konsept om andres følelser, ønsker eller tanker overhodet.

2549577533_712a1eed05_o.jpg

Argyr:

En mann som begynner å bli gammel, men fremdeles kan være ung til sinns. Han er ofte alvorlig og filosofisk der han sitter alene på sin plass i skogen og kikker på stjernene, men av og til henter han frem barnet i seg og setter utfor bakken på rattkjelke, gjerne sammen med ungene i nabolaget. Rundt kameratene sine er han litt macho og egen og blir fort bråsint hvis de trår feil, litt vel nærtagen. Med damene blir han en eneste stor fjoll, som er i overkant interessert og kommer med teite vitser og kan fremstå litt slesk, "kom til onkel", men er til syvende og sist bare en harmløs gubbe.

I det hele tatt en allsidig karakter.

1183666557H0Ggxs.jpg

Fikk lyst til å ta med Linda og Cæsar også jeg, de to gamle schåferne, de går ganske kjapt å oppsummere. :)

Linda: En dame i førtiåra som oppfattes "noe eksentrisk". Hun har 20 katter og liker ikke naboene sine, står stadig og kikker på dem og mumler for seg selv. Yndet mål for bøller som ringer på og stikker av, for da løper hun ut i morgenkåpa og skjeller og smeller. For dem som kjenner henne er hun en hyggelig dame som bare vil ha fred og ro.

Crazy+Cat+Lady.png

Cæsar: Pensjonert politimann av den gamle skolen. Autoritær bestefar som krever at sønnesønnen skal stå skolerett og være høflig. Stram og sivilisert, vanskelig å komme innpå om man ikke er en del av familien. Rolig og snill helt til noen gjør noe bølleri, da drar han frem sine gamle håndjern og kjører dem rett i arresten.

Han jobbet selvsagt i hundepatruljen. :)

4707744.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Trekløveret det tenker jeg ! Og når Kahlo blir sint fordi Willy er litt voldsom, så ser han bare forundret ut og sier: "Jøss, ble du sint nå 'a???"

og brått fikk jeg bilder i hodet av barnet mitt med sine venner *sukk* Hun har to guttevenner og der er det slik.

Schäfern: Verdens største sjarmkar bokstavelig talt. Han er en kar på den store siden av skalaen fysisk. Han er ikke tjukk, bare høy, bred og veldig mannemann helt til noen fester et ørlite grep på hjertet hans, da er han som en liten blåøyd femåring med blonde krøller. Yndlingsfrasen hans blir "ja, kjære" og han anses nok av kompisene for å være en skikkelig tøffelhelt.

(mannen min ;) )

Jeg rakk aldri å lese til parentesen din, før jeg tenkte på mannen din *ler*

Garm:

Gutt på rundt 20 (mentalt ihvertfall) som aldri kommer til å bli voksen. Har alvorlig ADHD og mangler sosiale antenner. Han er en brautete, høydlydt fyr som er høyt og lavt hele tiden, klarer ikke sitte stille på stolen. Full av "gode" påfunn og godt humør. Kaster seg ut i det ene vågale stuntet etter det andre, uten tanke på konsekvenser. Sosialt er han veldig opptatt av å være med på ting, men han blir oppfattet som veldig slitsom av de andre, som helst ikke vil ha ham med. Han kan godt ha det moro med å gjøre narr av og dytte litt på folk uten å få med seg at de ikke synes det er gøy. Har ikke noe særlig konsept om andres følelser, ønsker eller tanker overhodet.

Og skulle jeg, som du, beskrive flere av "mine" hunder så ville dette vært Uta... Takk for at du skrev det, så slapp jeg *ler*

Zizco: Hadde han vært menneske hadde han vært innelåst på en eller annen institusjon. I all sin angst, depresjon og nevrose har han altså gått løs på noen med uhemmet vold og ikke klart å stoppe i tide og ble innelåst på livstid på lukket avdeling.

Faro ville vært som mannen i parken som vi alle har møtt og som alle liker å prate litt med. Slik som Baghera :)

3014326404_fafe2a3d16.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argyr:Med damene blir han en eneste stor fjoll, som er i overkant interessert og kommer med teite vitser og kan fremstå litt slesk, "kom til onkel", men er til syvende og sist bare en harmløs gubbe.

I det hele tatt en allsidig karakter.

:):)

og brått fikk jeg bilder i hodet av barnet mitt med sine venner *sukk* Hun har to guttevenner og der er det slik.

Hahahhaha... Stakkars Hellelille med slike venner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og skulle jeg, som du, beskrive flere av "mine" hunder så ville dette vært Uta... Takk for at du skrev det, så slapp jeg *ler*

Mon tro om det er rasebetinget? :)

;):)

De har liksom ikke så mye skam, disse dyra.. Og Argyr er ganske glad i damer, selv om de er mye yngre enn ham selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bambi ville ha vært en blandig mellom:

533872-6-1257212454168.jpg

og

gammel.jpg

En sær gammel pensjonist som lever av staten. Hun har litt problemer med det faktum at hun ikke er millionær og kan kjøpe alt det hun vil selvom hun har det hun trenger og mere til.

Dermed blir det til at hun nesten sulter foran brødboksen, for man er for fin til å spise vanlig brød når det finnes delikatesser der ute. Da spiser hun av hjertens lyst.

Hun vil allikevel ikke at noen andre skal stjele brødet hun ikke vil ha, og vokter det godt. Kan gjerne sitte i timer og bare passe på brødboksen sin.

Hun er en skikkelig frysepinn, og sitter foran ovnen og varmer seg igjennom hele vinteren. Om alt er optimalt setter hun ikke nesen utenfor døra før trekkfuglene er returnert og sola skinner. Da kan hun fint nyte naturen igjen.

Hun har nær familie som passer godt på henne, og det er hun takknemmelig og glad for. Hun aksepterer at det finnes mennekser hun ikke kjenner, men har ikke noe behov for å skape nye bekjentskaper med mindre de kommer med delikatessemat eller er massører (eller er noe annet hun kan dra nytte av). Da er de plutselig hennes beste venner.

Men hvis de prøver å smiske seg innpå henne uten hennes akksept har hun et stort reportoar av banne-ord på lager og kan ovverraske de fleste med sitt uskyldige ytre og grove kjeft. Hun kommer på trass av at hun er rappkjeftet sjelden opp i konflikter eller krangler, og er egentlig ganske myk og grei på innsiden. Hun starter aldri konflikter, men svarer hvis noen er frekke. Egentlig har hun lett for å få venner selvom hun blir betraktet som en "søt gammel særing".

Hun er veldig pinglete av seg også, og egentlig litt usikker, men vil helst ikke vise det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nitro vil jeg beskrive som en avbalansert, rolig gutt som er glad i fart og action (som gutter flest) Han er ingen bøllete fyr og han unngår bråk og vil ikke sloss. Han er glad i damene, sjamerende, flørtete og typisk perfekt svigesønn emne. Han er høy, muskuløs og veltrent. Elsker å jogge langt. Ikke så glad i treningstudioer. Han er sosial, men kan virke litt "over the top" for noen (prater mye og er veldig engasjert i samtalene, noe som kan "skremme" de litt mer sjenerte) Han har velig mange venner. Hjemme liker han å slappe av foran pcen, lese, se film eller tv

Chanti er ei jente med egne meninger, sta og kan virke stor i kjeften for enkelte. Det er flere som ikke vil omgås henne, fordi hun kan virke bitchy, men de som omgås henne er gjerne av typen followers, og lar henne bestemme det meste.

Egentlig er hun bare usikker, og bruker kjeften for å virke tøffere på utstiden. Innerst inne er hun ganske så følsom, glad i familien sin, vennene og liker stabilitet. Hun kjeder seg lett, blir lett rastløs og vil helst gjøre noe hele tiden. Flyr mye ut og inn av døren. Elsker å være aktiv og trene, og hun er pen av utseende og populær blant mannfolka, noe mislikt av enkelte kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte snuse opp den orginale tråden og se hva jeg hadde skrevet om mine daværende hunder. :aww:

Aro er autist han. Lever i sin egen verden. Er hyggelig men litt klumsete, veldig glad i å leke med dem som har samme interessen som han. Løpe. Aro er kanskje litt Forest Gump? Han er vel i 30årene og lever sammen med mamman sin men merker ikke så mye til det fordi han er lykkelig i sin egen verden og får lov til å være der.

Abby er tidlig tenåring. Ene øyeblikket er hun pytteliten og trenger mammas kjærlige fang, og i neste øyeblikk smeller hun med dørene og skal klare hele verden på egenhånd. Høre på andre er teit, men samtidig vil hun gjerne høre til. Tror hun prøver å "finne sæ sjæl". :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...