Gå til innhold
Hundesonen.no

Fast fellestrening på Skeidbanen


Martine

Recommended Posts

  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Begynner dere å trene ca kl17. Sist så jeg at folk var på vei hjem da jeg var på vei til ringtrening, kanskje jeg rekker begge deler denne gangen :-)

Ja, vi begynner å trene kl 17. :) Hvor er ringtreningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det har blitt såpass kaldt ute nå så er det mulig det blir sprøytet der i morgen. Da kan vi i så fall trene på asfalten utenfor klubbhuset, rundt banene eller på den lille hockeybanen som er der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lover du? :P For du har sagt at du skal komme ganske mange måneder nå :P

Phø.. Og jada, for nå har jeg ikke vet.time, hundeløp, massasjetime, fysioterapauttime eller prøve på torsdag. Altså ingen unnskyldninger igjen, og jeg kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig trening idag!

Jeg var jo litt uhøfflig og ikke hilste, skjønte først etterpå at du med shih tzu var Iner :hmm:

Hunden din hilste iallefall på welshen min.

Også fikk jeg ikke sagt hadet til Ingvild og Doffegutten, var tydeligvis helt i min egen verden idag jeg :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fin trening, ja!

Beklager bråket til bikkja altså, han er "litt" mammadalt og er ikke spesielt glad i å bli bundet fast borte fra meg! :ahappy: Også tror jeg han ble litt forelsket i Ellie, men han var usikker på om han skulle vise det... Han så i hvert fall etter henne hele tiden! :hmm:

Vet at jeg skal ønske meg mer varme klær til jul, altså.. Ble litt kjølig etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelig å få sett og hilst på dere:-)

Selv jeg med shih tzu må nok investere i varmedekken, denne vinteren skal vist bli kald.

Jeg kan dessverre ikke komme nestegang fordi det er møte på jobben. Folka på ringtreningen bestemte seg i dag for å fortsette tre ganger til, men jeg tror jeg heller trener med dere om to onsdager, jeg trenger å få trent en del uka før den 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...