SandyEyeCandy Skrevet 10. November 2010 Rapporter Skrevet 10. November 2010 Vi tar 17-trikken opp og er på Sinsen 17.23. Noen som vil ta følge?
simira Skrevet 10. November 2010 Rapporter Skrevet 10. November 2010 Vi er der nok om en halvtimes tid eller så.
Superbikkja Skrevet 10. November 2010 Rapporter Skrevet 10. November 2010 Vi blir med på dette så fort Enya er frisk i ryggen. Skal til behandling i morgen, så håper vi det bedrer seg til neste onsdag. God trening alle sammen!
Iner Skrevet 13. November 2010 Rapporter Skrevet 13. November 2010 Begynner dere å trene ca kl17. Sist så jeg at folk var på vei hjem da jeg var på vei til ringtrening, kanskje jeg rekker begge deler denne gangen :-)
Martine Skrevet 13. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. November 2010 Begynner dere å trene ca kl17. Sist så jeg at folk var på vei hjem da jeg var på vei til ringtrening, kanskje jeg rekker begge deler denne gangen :-) Ja, vi begynner å trene kl 17. Hvor er ringtreningen?
Martine Skrevet 16. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 16. November 2010 Hvem kommer i morgen?
Benedicte Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Jeg! Jeg vil trene valperundering også tar jeg med Tia
Ingvild Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Jeg kommer, skal få trene med Kovu siden Simira ikke kan komme.
Gjest Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Jeg kommer! (Og det er helt sant ) Jeg vil også trene valperundering! Ellie trenger utstillingstrening hvis noen har lyst å ta litt på henne
Benedicte Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Ikke trenger også stå-pent-og-håndteres trening, jeg er med å klå på Ellie hvertfall! Og en fellesdekk hadde vært fint
Martine Skrevet 16. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 16. November 2010 Jeg kan klå på de hundene som trenger det!
simira Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Klå gjerne på Kovu også! (men se opp for tungekyss!). Snille Ingvild får trent litt med store lille udyret mens vi har besøk. Skulle gjerne vært der og klådd selv altså...
Whoopsis Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Jeg kommer! Og jeg lover at jeg ikke lyver denne gangen.. Tar bare med valpesaken, og vi trenger også stå pent (Bendicte, du vet du har et lite opplæringsansvar..), klåing osv.
Benedicte Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Jeg kommer! Og jeg lover at jeg ikke lyver denne gangen.. Tar bare med valpesaken, og vi trenger også stå pent (Bendicte, du vet du har et lite opplæringsansvar..), klåing osv. Da lover du? For du har sagt at du skal komme ganske mange måneder nå
Iner Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Jeg kommer og blir ca en halv time så det ikke blir for mye trening for Lillan den kvelden, ringtreningen varer i to timer og man bør jo ikke overdrive :-)
Martine Skrevet 16. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 16. November 2010 Siden det har blitt såpass kaldt ute nå så er det mulig det blir sprøytet der i morgen. Da kan vi i så fall trene på asfalten utenfor klubbhuset, rundt banene eller på den lille hockeybanen som er der :-)
Whoopsis Skrevet 16. November 2010 Rapporter Skrevet 16. November 2010 Da lover du? For du har sagt at du skal komme ganske mange måneder nå Phø.. Og jada, for nå har jeg ikke vet.time, hundeløp, massasjetime, fysioterapauttime eller prøve på torsdag. Altså ingen unnskyldninger igjen, og jeg kommer
Gjest Skrevet 17. November 2010 Rapporter Skrevet 17. November 2010 Takk for hyggelig trening idag! Jeg var jo litt uhøfflig og ikke hilste, skjønte først etterpå at du med shih tzu var Iner Hunden din hilste iallefall på welshen min. Også fikk jeg ikke sagt hadet til Ingvild og Doffegutten, var tydeligvis helt i min egen verden idag jeg
Benedicte Skrevet 17. November 2010 Rapporter Skrevet 17. November 2010 Ja, takk for en fin trening! Jeg fikk både hilst og sagt ha det til riktige folk Men brrr, tror jeg skal investere i noen skikkelig gode, VARME hansker!
Martine Skrevet 17. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 17. November 2010 Takk for fin trening, ja! Beklager bråket til bikkja altså, han er "litt" mammadalt og er ikke spesielt glad i å bli bundet fast borte fra meg! Også tror jeg han ble litt forelsket i Ellie, men han var usikker på om han skulle vise det... Han så i hvert fall etter henne hele tiden! Vet at jeg skal ønske meg mer varme klær til jul, altså.. Ble litt kjølig etter hvert.
Benedicte Skrevet 17. November 2010 Rapporter Skrevet 17. November 2010 Har en sånn hund selv jeg, så ikke noe problem (bare at hun denne gangen var stille fordi hun syntes synd på seg selv i dekken )
Iner Skrevet 17. November 2010 Rapporter Skrevet 17. November 2010 Det var hyggelig å få sett og hilst på dere:-) Selv jeg med shih tzu må nok investere i varmedekken, denne vinteren skal vist bli kald. Jeg kan dessverre ikke komme nestegang fordi det er møte på jobben. Folka på ringtreningen bestemte seg i dag for å fortsette tre ganger til, men jeg tror jeg heller trener med dere om to onsdager, jeg trenger å få trent en del uka før den 5.
Whoopsis Skrevet 18. November 2010 Rapporter Skrevet 18. November 2010 Ja, tusen takk for en fin trening Vi kommer neste gang også vi, men da med et par flere lag.. + Hansker og luer.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar