Jump to content
Hundesonen.no

Fast fellestrening på Skeidbanen

Martine

Recommended Posts

Nå blir det mørkt såpass tidlig at i hvert fall jeg syns det er vanskelig å få trent på Ekeberg. Faren min jobber på Skeidbanen og han har sagt at han kan skru på lyset for oss på onsdager dersom vi har lyst til å trene der. Det er en fotballbane, og underlaget er grus. Ikke for hardt, og ikke for mykt... Vi har dessuten STOR plass så lenge det ikke er fotballtreninger der.

Nå når fotballsesongen er ferdig er det som regel ledig der fram til snøen kommer. Når snøen kommer kan vi evt trene rundt banen, eller på de små banene. Her er det ikke eget lys, men det vil jo fortsatt være lysere enn på Ekeberg.

Skeidbanen ligger mellom Sinsen- og Storokrysset.

Er det noen interesse for dette?

• Replies 186
  • Created
  • Last Reply

Du som har en far som jobber på skeidbanen, kunne du ha hørt om vi kunne trent freestyle der fra 19 tirsdager uker med partall?

Jeg har sett at lysene har vert på på den tiden og trodde det var standard. Det er et ideelt sted.

Det er nok bare til å trene på grusen når det er ledig, men det koster penger for Skeid å ha lyset stående på lenger enn nødvendig. Han har sagt at det går fint en dag i uken, men vet ikke om det går flere dager...

Kan være av interesse ja, høres jo flott ut :icon_redface:

Men blir da dette med den treningsgruppa som 'finnes fra før' eller blir det to forskjellige?

Altså ønsker gjerne at de som nå trener på Ekeberg svarer på om de vil trene her, eller om noen trener her og noen der?

Det virket jo som om en del (de fleste?) av de som trente på Ekeberg ville trene et lyst sted, så med mindre de finner et annet sted vil jeg tro en del av de kommer til Skeidbanen? :icon_redface:

Dette ønsker vi og være med på da dette er mye nærmere enn Ekeberg. Dog har jeg noen onsdagkvelder igjen på grunnkurs først. Går det bra og slenge seg med om noen uker?

Har en hanne på snart 3 år og ei tispevalp på straks 4 mnd. Har ikke bestemt meg om jeg tar med begge eller en og en.

Dette ønsker vi og være med på da dette er mye nærmere enn Ekeberg. Dog har jeg noen onsdagkvelder igjen på grunnkurs først. Går det bra og slenge seg med om noen uker?

Har en hanne på snart 3 år og ei tispevalp på straks 4 mnd. Har ikke bestemt meg om jeg tar med begge eller en og en.

Det går bra! :lol: Hvor mange uker har du igjen på grunnkurs?

Jeg søker og søker på trafikanten, men får beskjed om at det ikke finnes noen forbindelse opp dit. Det har jeg vondt for å tru.. :lol: Noen som veit hva nærmeste stopp heter?

PS: Jeg var på Ekebergtrening for 2 uker siden, og det var "vanskelige" forhold, for å si det sånn. Nå er jeg i besittelse av et meeeget dårlig mørkesyn, men jeg trur nok at de aller fleste fra Ekebergtreningene ville slitt...

Jeg søker og søker på trafikanten, men får beskjed om at det ikke finnes noen forbindelse opp dit. Det har jeg vondt for å tru.. :) Noen som veit hva nærmeste stopp heter?

PS: Jeg var på Ekebergtrening for 2 uker siden, og det var "vanskelige" forhold, for å si det sånn. Nå er jeg i besittelse av et meeeget dårlig mørkesyn, men jeg trur nok at de aller fleste fra Ekebergtreningene ville slitt...

Det er ikke umulig og komme seg dit kollektivt nei :) Du kan ta 18/17/19 (husker ikke forskjellen..) fra Bislett til Grefsen stasjon feks, eller 11, 12, 13 til Storo fra byen. Eller t-banen til Storo.

Jeg søker og søker på trafikanten, men får beskjed om at det ikke finnes noen forbindelse opp dit. Det har jeg vondt for å tru.. :) Noen som veit hva nærmeste stopp heter?

Trikk 11 og 12 stopper også på Disen, det er litt nærmere enn stoppet på Storo. 13 går til Grefsen, hvor den bytter til 17 og går videre (gå av på stoppet etter Grefsen stasjon). Eller så kan du ta buss eller tbane til Sinsen, eller tbane til Storo :P

Nr mitt er 45 20 20 77 så kan dere ringe hvis dere lurer på noe! :)

Kan noen gi veibeskrivelse fra trikkestoppet? Jeg kommer nok :)

Hvilket trikkestopp? :)

Hvis du går av på Disen så går du inn veien som er nedenfor Kiwi.Går du av på Storo så kan du følge trikkeskinnene litt oppover Grefsenveien og gå inn veien nedenfor Kiwi. Da ser du en kiosk, parkeringsplass og klubbhus i enden av veien. Dette er Skeidbanen :)

Hvis du går av på stoppet etter Grefsen stasjon så ser du en grønn "slette" (Muselunden) og noen blokker. Gå opp til blokkene, følg veien til en sving og så ser du Skeidbanen.

Jeg er ikke noe flink til å forklare, så bare spør hvis noe ble uklart :P

Er det her? (På hvilken av banene?) I så fall burde det jo ikke være noe vanskelig å finne fram.

Jeg kommer i morgen. :)

Edit: Åja, se der ja, der kom det jo kart. :) Da hadde jeg rett, da!

Den gråeste av banene, like bak den røde K-en.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

• Create New...