Gå til innhold
Hundesonen.no

Samojedvalper på vei!


Angilja

Recommended Posts

  • Svar 278
  • Created
  • Siste svar

Jeg sier det til det kjedsommelige - det er ikke mulig å være søtere enn spisshundvalper sånn generelt. Og SÅ får man dem i hvitt, med sorte små neser og mørke øyne...

Utrolig søte - og ja, nærmest uvirkelige.

(Trøster meg med at de blir sikkert like bærsjete og minst like bjeffete som beardisvalper... Så man MÅ jo bli litt lei av de også, uansett hvor søte de er..)

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det til det kjedsommelige - det er ikke mulig å være søtere enn spisshundvalper sånn generelt. Og SÅ får man dem i hvitt, med sorte små neser og mørke øyne...

Utrolig søte - og ja, nærmest uvirkelige.

(Trøster meg med at de blir sikkert like bærsjete og minst like bjeffete som beardisvalper... Så man MÅ jo bli litt lei av de også, uansett hvor søte de er..)

Susanne

Åh *sukk* :P det er nesten så jeg håper jeg blir lei, for nå er jeg så syyykt forelsket i hver og en av de at jeg blir på gråten bare av å tenke på at 6 av de må flytte fra oss om bare 4 uker! Hvordan skal det gå!?!?! :) De er så fantastisk trygge og gode. Ja de biter, og de basjer (men shira er kjappere enn lynet til å ordne opp etter de), men de er noen små hjerteknusere og en fantastisk herlig liten gjeng :):P:lol:

Tar til meg alt av skryt og koser meg glugg ihjel med de små :P

Nå er det tid for å bytte aviser, igjen. Gjengen har spist og det synes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre guuud.. Det er nesten synd det ikke er samojed jeg skal ha som nesten hund, for hadde det vært de bildene der jeg hadde måttet vise sambo for å overtale ham til å la meg få en hund til, hadde det ikke vært like vanskelig. Utrolig vakre :)

Jeg må forøvrig si meg enig med Susanne i at spisshundvalper er rimelig uslåelige hva utseende gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid for bildespam igjen!

Gjengen vokser og utvikler seg fra dag til dag, og er 5 uker i morgen! De er veldig klare for å ut å utforske verden og alt nytt er gøy! Dagens fotorunde er tatt på kjøkkenet.

Rosa tispe

5ukerrosa1.jpg

5ukerrosa2.jpg

5ukerrosa3.jpg

Rød tispe

5ukerrod1.jpg

5ukerrod2.jpg

5ukerrod3.jpg

Blå hann

5ukerbla1.jpg

5ukerbla2.jpg

5ukerbla3.jpg

Lilla tispe

5ukerlilla1.jpg

5ukerlilla2.jpg

5ukerlilla3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...