Gå til innhold
Hundesonen.no

Samojedvalper på vei!


Angilja

Recommended Posts

  • Svar 278
  • Created
  • Siste svar
Guest Dratini

De som blir igjen hjemme hos oss er sort hann, som har fått daglignavnet Mio, etter Astrid Lindgrens bok Mio min Mio.

Nydelige Herr sort! :whistle: Og så kult navn!

Tispa som blir igjen er lilla

:rolleyes2: Det var min favoritt blandt tispene :wub:

Uansett så er det en nydelig gjeng dere fikk! :lol: Og flinkeste Shiramor som leker drakamp med de! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

se den lille tunga.. hehe.

Utrolig nydelige bamser. Moro at du beholder en. Håper vi får se flere bilder etterhvert!

EN? Fannhvit skal vel behoilde TO av disse nydelige hvitballene :lol: Kule herr sort og kule frøken lilla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... lurer jeg på om jeg var så heldig å få et glimt av to hvite, fluffy og helt bedårende pelsdotter på Heimdal dyreklinikk idag? :D

Jepps, stemmer det! Var der å id-merka for ei uke siden og Heimdal hadde klart å rota til papirene så 2 valper hadde like id-nr og reg-nr på helseattesten.. Glad jeg oppdaga det i dag og ikke i helga når de reiser til nye hjem langt borte. Så, da ble det en by-tur på oss i dag også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har valpene begynt å forlate redet!

3 har reist fra oss, ei reiser i morgen og ei reiser om ei uke. Det er altså ei tispe som ikke har funnet riktig hjem enda. Hun var reservert fram til i dag, men kjøper fikk en alvorlig diagnose på fredag og kan dermed ikke ha valp nå likevel. Hun er så god den frøkena at jeg blir ikke veldig trist om hun ikke blir solgt, men om riktig hjem for henne dukker opp så får hun flytte. 3 valper ER litt mye, selv om jeg må si at de er utrolig greie disse valpene mine :P Føler liksom at det er mindre jobb med å ha 5 samojedvalper enn å ha en hovawart-valp :P Siden vi har overlevd et par hoffevalper så overlever vi fint med 3 samojedvalper også om det skulle bli sånn :o

Et par bilder av de vi skal beholde selv:

sort-lilla.jpg

Tilla og Mio

sort8uker.jpg

Mio

roolilla.jpg

Tilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg gjøre vet du:)

Her er hun som enda ikke er solgt:

gron8uker.jpg

OG resten av gjengen. Oppstilling er ikke det vi har trent mest på, man tar en stk valp og setter den på bordet, kattemat forran nesa og valpen står (nesten) i ro... (--- i navnet betyr at navn ikke er 100% bestemt)

sort8uker.jpg

Hrimandi Mio min Mio av Fannhvit

roolilla.jpg

Hrimandi Tilla av Fannhvit

bla8uker.jpg

Hrimandi Karo av Fannhvit

brun8uker.jpg

Hrimandi Miro av Fannhvit

gul8uker.jpg

Hrimandi Luna av Fannhvit

rosa8uker.jpg

Hrimandi --- av Fannhvit

rod8uker.jpg

Hrimandi --- av Fannhvit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...