Gå til innhold
Hundesonen.no

Samojedvalper på vei!


Angilja

Recommended Posts

Nydelige små rosa/hvite hamstre! :) Kan jeg få en? :lol: :lol:

Men, eh, ikke for å være pirkete altså, men skal du ikke utnytte sjansen til å skrive på profilen din at du har 11 x samojed? Et anseelig antall, det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 278
  • Created
  • Siste svar

Nydelige små rosa/hvite hamstre! ;) Kan jeg få en? :lol: :lol:

Men, eh, ikke for å være pirkete altså, men skal du ikke utnytte sjansen til å skrive på profilen din at du har 11 x samojed? Et anseelig antall, det :P

Tjihi, få en du liksom, nei disse er alt for søte til å flytte hjemmefra tror jeg :):P

11 x samojed ja, det høres unektelig bra ut. får vel gjøre det da, selv om det bare er for noen mnd. Rart å tenke på at mange av de kommer til å flytte om bare 2 mnd! De er jo så SMÅ! Og hvordan i all verden skal jeg klare å velge hvilke to som får være igjen her hos oss når den tid kommer...??? Bra man har litt tid på seg tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal faktisk pent få lov og velge ut 3 :blink: For eg vil ikkje stå og se ned i en binge med pelsballer for og så plukke ut 1.. Så dersom eg får ein fra dette kullet skal du pent og pyntelig få plukke ut en du mener passer mitt behov :)

11 x Samojed er vell min fuktige drøm.. :whistle::wave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Du skal faktisk pent få lov og velge ut 3 :blink: For eg vil ikkje stå og se ned i en binge med pelsballer for og så plukke ut 1.. Så dersom eg får ein fra dette kullet skal du pent og pyntelig få plukke ut en du mener passer mitt behov :wave:

11 x Samojed er vell min fuktige drøm.. :):whistle:

Da fikk jeg det bekreftet! :) Var 99% sikker på at du skulle ha valp fra dette kullet! Og det er jeg glad for! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg det bekreftet! :wave: Var 99% sikker på at du skulle ha valp fra dette kullet! Og det er jeg glad for! :)

Klart eg skal :blink: Dersom eg får ein så vil eg det ja :whistle: Har seriøst stor tro på dette kullet med tanke på linjer og bruks områder for min videre satsning. Og samtidlig har eg klokketro på Line som oppdretter og Mentor. Altid behjelpelig med gode svar på spørsmål om generelt innenfor det eg ønsker og oppnå med hund. :)

Så eg er evig takknemelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal faktisk pent få lov og velge ut 3 :P For eg vil ikkje stå og se ned i en binge med pelsballer for og så plukke ut 1.. Så dersom eg får ein fra dette kullet skal du pent og pyntelig få plukke ut en du mener passer mitt behov :P

11 x Samojed er vell min fuktige drøm.. :wave::P

Klart eg skal :P Dersom eg får ein så vil eg det ja :P Har seriøst stor tro på dette kullet med tanke på linjer og bruks områder for min videre satsning. Og samtidlig har eg klokketro på Line som oppdretter og Mentor. Altid behjelpelig med gode svar på spørsmål om generelt innenfor det eg ønsker og oppnå med hund. :P

Så eg er evig takknemelig.

Altså, nå må du snart slutte med det der "dersom eg får" snart! :blink: jeg skal ikke sitte igjen med 5 tisper selv, og jeg vil tro en av de må bli bra nok for deg :P

Sammen skal vi nok finne ei frøken som passer deg tenker jeg, rett valp til rett eier. Det finner vi ut av, helt sikkert :)

Som vanlig blir jeg rent flau sånn som du skriver :whistle: men det varmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå må du snart slutte med det der "dersom eg får" snart! :whistle: jeg skal ikke sitte igjen med 5 tisper selv, og jeg vil tro en av de må bli bra nok for deg :blink:

Sammen skal vi nok finne ei frøken som passer deg tenker jeg, rett valp til rett eier. Det finner vi ut av, helt sikkert :wave:

Som vanlig blir jeg rent flau sånn som du skriver :) men det varmer :)

Hehe viktig og formulere seg rett vet du :P Kan jo fort bli mangen som vil ha kvalp vet du :P

Hehe mann skal ikkje bli flau av skryt, ma skal ta det til seg og tenke at mann har gjort noko rett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpene har nå blitt ei uke gammle, og alle vokser og utvikler seg som de skal. i dag har jeg tatt bilde av alle, klipt klør, gitt ormekur og veid hele gjengen. :icon_redface:

Bilder:

Rosa -tispe

Fødselsvekt 398 gram, vekt 1 uke gammel 682 gram

1ukeRosa.jpg

Rød -tispe

Fødselsvekt 398 gram, vekt 1 uke gammel 692 gram

1ukeRod.jpg

Blå -hann

Fødselsvekt 416 gram, vekt 1 uke gammel 641 gram

1ukeBla.jpg

Lilla- tispe

Fødselsvekt 390 gram, vekt 1 uke gammel 687 gram

1ukeLilla.jpg

Gul- tispe

Fødselsvekt 379 gram, vekt 1 uke gammel 674 gram

1ukeGul.jpg

Sort - hann

Fødselsvekt 370 gram, vekt 1 uke gammel 636 gram

1ukeSort.jpg

Grønn- tispe

Fødselsvekt 325 gram, vekt 1 uke gammel 670 gram

1ukeGronn.jpg

Brun - hann

Fødselsvekt 400 gram, vekt 1 uke gammel 670 gram

1ukeBrun.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Klart eg skal ;) Dersom eg får ein så vil eg det ja ;) Har seriøst stor tro på dette kullet med tanke på linjer og bruks områder for min videre satsning. Og samtidlig har eg klokketro på Line som oppdretter og Mentor. Altid behjelpelig med gode svar på spørsmål om generelt innenfor det eg ønsker og oppnå med hund. :icon_redface:

Så eg er evig takknemelig.

Skulle vi ha hatt samojed, så er det ingen tvil hvor jeg ville ha henvendt meg hen ;)

Og Line var den eneste valpekjøperen til vårt første kull som jeg var 150% sikker på skulle få kjøpe herfra ;)

Valpene har nå blitt ei uke gammle, og alle vokser og utvikler seg som de skal. i dag har jeg tatt bilde av alle, klipt klør, gitt ormekur og veid hele gjengen. ;)

For en nydelig gjeng! ;) Og så fin vektøkning på de! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har 2 valper fått opp øynene!

Også måå jeg bare legge ved et bilde. Noen ganger må valpene jobbe litt ekstra for maten, Shira synes det er veldig greit å ligge på ryggen. Ser ikke ut til å hindre valpene i å spise akkurat :( Alle har lagt på seg mye, og de ligger nå på rundt 800 gram.

10.12.10.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...