Gå til innhold
Hundesonen.no

Samojedvalper på vei!


Angilja

Recommended Posts

  • Svar 278
  • Created
  • Siste svar

Næhei, de er jo ikke søte i det hele tatt. Fysjom, fysjom :):o

Hadde egentlig tenkt og quote en av de som hadde høyest "søthetsfaktor", men det var umulig og plukke ut bare en. Helledussen for en nydelig gjeng :) Får du gjort noe annet om dagen enn å sitte og beundre denne gjengen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Her kommer noen bilder fra besøket fra oss i dag. I tillegg til å bli fullstendig sjarmert av de hvite små, var det også 3 store hvite som bare var til å spise opp, en stk Fenris som til slutt lå og satt oppi fanget til "bestemor" :( Og ikke glemme Spot og Brutus som også fikk masse kos :lol:

Frk Lilla

2011_0108_lilla_0058.jpg

Junior som koser

2011_0108_valper_fannhvit_0057.jpg

MiniTini fikk god kontakt med blå

2011_0108_valper_fannhvit_0054.jpg

DratiniPappa og mange små

2011_0108_valper_fannhvit_0047.jpg

Og kule herr Sort!

2011_0108_valper_fannhvit_0067.jpg

Og så blir sånne søte små veldig sliten

2011_0108_valper_fannhvit_0062.jpg

2011_0108_valper_fannhvit_0076.jpg

2011_0108_valper_fannhvit_0063.jpg

Tusen takk for at vi fikk komme og hilse på! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herreguuud! :P

Bare koselig :P Nydelig gjeng det der altså! :P

Det der altså.. er noe av det nydeligste, vakreste jeg har sett! :P Heldige dere som får knipe på de hver eneste dag.

Nei, nå fikk jeg ikke mer lyst på samojed.. :P

Å HERREGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD jeg dør!

Det er noe av det vakreste jeg har sett :P

Himmel så utrolig nydelige :P:P

Takk :P

De er bare helt herlige hele gjengen. Visst er det mye jobb med de, men jeg skal ikke klage! Shira rydder og ordner etter de, og er en fantastisk god mor!! Valpene sover hele natta (!) ikke et pip før vi har stått opp, om det er kl 7 eller 10, de sover...

Vi har begynt å få valpekjøpere på besøk, og vi har alt avtalt tid for henting av den første om 2 uker! Tenk det, bare 2 uker til de begynner å flytte hjemmefra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Så har småtrollene rukket å bli 7 1/2 uke. Bare noen få dager til de første flytter hjemmefra! Blå hann og brun han blir de første til å flytte fra oss, og de andre drar vel slag i slag..

De som blir igjen hjemme hos oss er sort hann, som har fått daglignavnet Mio, etter Astrid Lindgrens bok Mio min Mio. Tispa som blir igjen er lilla, hun venter enda på det rette navnet, lista med forslag er lang, men det endelige valget på navn har vi ikke klart å ta enda. jeg synes navn er kjempevanskelig!

Nok prat, her er bilder! Noen av valpene sov, så det ble ikke bilder av alle. Har planer om oppstillingsbilder av gjengen også, men det får evt bli senere..

110123.jpg

1101231.jpg

1101232.jpg

Drakamp med mamma Shira

1101233brun.jpg

Brun hann

1101234brun.jpg

Brun hann

1101236gul.jpg

Gul tispe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...